Fitness Seller

Jasper's Offseason Log

Het is duidelijk dat jij niet zelfstandig vooruit komt dus zou juist nu vooral bij een coach blijven. Niet alleen houd ie je voeding onder controle dat je wederom niet “ineens” 20kg aankomt, maar ook je kijk op trainingen worden anders. Je eigen woorden waren immers zelf dat je veel kon leren.

Ik vind dit weer kort door de bocht en het ruikt naar een goedkope manier om je bulk te beginnen. Dat “extreem” afvallen is ook wel weer overdreven, je zat paar weken in een kcal tekort thats it. Dat je wellicht wat hebt oke, maar het is niet dat je dood gaat volgende week.
Dit is wel een.goede tip idd

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
Het is duidelijk dat jij niet zelfstandig vooruit komt dus zou juist nu vooral bij een coach blijven. Niet alleen houd ie je voeding onder controle dat je wederom niet “ineens” 20kg aankomt, maar ook je kijk op trainingen worden anders. Je eigen woorden waren immers zelf dat je veel kon leren.

Ik vind dit weer kort door de bocht en het ruikt naar een goedkope manier om je bulk te beginnen. Dat “extreem” afvallen is ook wel weer overdreven, je zat paar weken in een kcal tekort thats it. Dat je wellicht wat hebt oke, maar het is niet dat je dood gaat volgende week.
Weer een onzin reactie van je. Snapt er weer niks van zeker.

Ik laat momenteel heel het bodybuilding even los, ook het voeding en training. Dus nee ik ga niet bulken. En als ik amper train ga ik van wesley ook niks kunnen leren. Of ik veel ga aankomen of er shit uit ga zien boeit me momenteel niks, ik ga even een ander doel in het leven zoeken dan bodybuilding.

Als ik weer gezond ben en er voor kan gaan dan pak ik alles wel weer op.

1000028264.jpg
Hier de bloedwaarden btw

Weer een onzin reactie van je. Snapt er weer niks van zeker.

Ik laat momenteel heel het bodybuilding even los, ook het voeding en training. Dus nee ik ga niet bulken. En als ik amper train ga ik van wesley ook niks kunnen leren. Of ik veel ga aankomen of er shit uit ga zien boeit me momenteel niks, ik ga even een ander doel in het leven zoeken dan bodybuilding.

Als ik weer gezond ben en er voor kan gaan dan pak ik alles wel weer op.

1000028264.jpg
Hier de bloedwaarden btw
Je hoeft voor mij geen verantwoording te geven, maar als iemand zijn passie al opzegt doordat de dokter ongerust belt en na een “goed nachtje slapen” alles overboord gooit ben je in mijn ogen een slapjanus.

Je geeft te snel op wederom en dat is jou zwakte waardoor je altijd langs de pot zult pissen met alles.

• #2.344
Je hoeft voor mij geen verantwoording te geven, maar als iemand zijn passie al opzegt doordat de dokter ongerust belt en na een “goed nachtje slapen” alles overboord gooit ben je in mijn ogen een slapjanus.

Je geeft te snel op wederom en dat is jou zwakte waardoor je altijd langs de pot zult pissen met alles.
Mn lichaam voelt al maanden niet goed, en ik train er al maanden doorheen alleen moet nu echt even het laten herstellen, alleen dat kan bij pfeiffer maanden duren.

Ik pak mn hobbie echt wel weer op erna, alleen op deze manier heb ik er ook 0,0 plezier in.

Wel eens met @AK ; je geeft het bodybuilden wel erg snel op voor iemand wiens lust en zijn leven bodybuilding is. Althans, dat zou de bedoeling moeten zijn.

Iedereen van ons maakt heftige shit mee en heel de bodybuilding lifestyle is dan JUIST hetgeen enige houvast biedt in je leven om er doorheen te komen.

Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.

Veel beterschap en succes verder!

Kan het constant switchen tussen bulk en cut en cycle en allerlei andere shit toevoegen zonder goede onderbouwing niet bijgedragen hebben aan dit resultaat? Oftewel, heb je niet een klein beetje je eigen graf gegraven? No offence

Maar is het nu juist niet van belang om heel gezond te gaan leven? Voor een sneller en beter herstel? Dus iIffym zou ik dan juist niet doen. Ga je toch meer bende eten waardoor je juist meer moe wordt.

• Like
Waarderingen: GruX
  • #2.348
Maar is het nu juist niet van belang om heel gezond te gaan leven? Voor een sneller en beter herstel? Dus iIffym zou ik dan juist niet doen. Ga je toch meer bende eten waardoor je juist meer moe wordt.
Clean eten blijf ik sowiso doen, neem standaart 3 bakken rijst en kip mee naar werk. Maar ga nu flexibeler kwa als ik keer trek heb ik beef en aardappelen ipv rijst en kip wissel ik het gewoon om, of brood met kipfilet bijvoorbeeld, maar wel gezond offcourse

Zorg voor gezonheid staat voorop natuurlijk, herstel maar eerst. Gewoon op je voeding blijven letten, en trainen wanneer het kan.

Zorg voor gezonheid staat voorop natuurlijk, herstel maar eerst. Gewoon op je voeding blijven letten, en trainen wanneer het kan.
Precies dit!

Chronisch die shit houden is toch ook niet wat je wilt. Ook al is iets je passie?

Beterschap en hopelijk genees je er snel van 👍🏻

Beterschap man!

Beterschap Jasper

Ik vraag me af hoe jij dit had aangepakt als je tegen chronische pfeiffer aanzit? Want het wordt dan aangeraden om rust te nemen, omdat je er anders niet van kan herstellen. Misschien begrijp ik je verkeerd hoor vandaar mijn vraag.

Ik vraag me af hoe jij dit had aangepakt als je tegen chronische pfeiffer aanzit? Want het wordt dan aangeraden om rust te nemen, omdat je er anders niet van kan herstellen. Misschien begrijp ik je verkeerd hoor vandaar mijn vraag.
Eerst een goede uitslag in kaart brengen ipv dat dokter tinus je ongerust belt. Al breekt mijn arm af ik zou altijd nog in oplossingen denken en niet na een nachtje slapen je passie al opzeggen. Vermoed ook dat zijn vriendin wellicht ook niet 100% support geeft, want de mijne zou me slappen als ik zo snel de handdoek in de ring gooi ipv een aai over je bol geven.

Ts is net als sommige wijven die elke week weer ergens last van hebben en liefst alles oplossen met een zak m&ms. Ik ken weinig atleten die zo janken als ts en zoveel “pech” hebben, dat je haast begint te twijfelen of het niet aan de aanpak ligt. Zou me tevens ook kapot schamen als je jezelf vol met anabolics ramt en je na een jaar zero gains hebt gemaakt, zou dubbel zo zuur zijn als je jezelf ook nog de naam badge “coach” geeft.

Maja wie ben ik, iemand die in de realiteit leeft ipv de sprookjesbos vd efteling.

Eerst een goede uitslag in kaart brengen ipv dat dokter tinus je ongerust belt.
Ik kan zijn uitslag niet beoordelen geen verstand van? Kan jij mij zeggen of die chronische pfeiffer heeft?

Weet trouwens niet of jij deze ziekte al eens hebt gehad? Lijkt dat je uit ervaring spreekt.

• Like
Waarderingen: AK
Ik kan zijn uitslag niet beoordelen geen verstand van? Kan jij mij zeggen of die chronische pfeiffer heeft?

Weet trouwens niet of jij deze ziekte al eens hebt gehad? Lijkt dat je uit ervaring spreekt.
Begrijp me niet verkeerd, als iemand wat heeft is dat zuur en moet je dat aanpakken. Het stoort mij gewoon dat het keer op keer wat is en het gewoon een patroon is en ik het eerder zie als iemand die mentaal gewoon zwak is. Weet ook niet of jullie dit anders zien, maar afgelopen jaar heeft ts zo gigantisch veel ellende “meegemaakt” dat het lijkt alsof ie zelf van alles een potje maakt.

Ik ben chronisch moe door me zoontje. Pfeiffer is als je kindloos bent en hetzelfde voelt. Suck it up, overleef het, continue je shit ipv constant voor elk wondje een pleister plakken. De pillen en prikken vliegen hier om te oren ipv gewoon basic doorzettingsvermogen hebben.

IMG_8763.jpeg

Heb zelf ook Pfeiffer gehad, inmiddels wel al zo’n 13-14 jaar geleden en kan wel echt behoorlijk vervelend zijn. Vooral dat uitgeputte gevoel wat je vaak kan hebben ondanks dat je amper wat doet. Je moet wel echt een stapje terug doen maar ik moet zeggen dat ik juist wel opknapte van sporten.

Zou alleen niet full blast gaan en heavy weights pompen.

Zie ts er ook wel voor aan dat wanneer die alles los laat hij op gegeven moment mentaal weer tegen problemen aan loopt van zijn fysiek dat achteruit gaat. Maar goed time Will tell.

Ik zou toch wel, al zou t maar een paar x per week zijn, wat light weights pakken en doortrainen.

Begrijp me niet verkeerd, als iemand wat heeft is dat zuur en moet je dat aanpakken. Het stoort mij gewoon dat het keer op keer wat is en het gewoon een patroon is en ik het eerder zie als iemand die mentaal gewoon zwak is. Weet ook niet of jullie dit anders zien, maar afgelopen jaar heeft ts zo gigantisch veel ellende “meegemaakt” dat het lijkt alsof ie zelf van alles een potje maakt.

Ik ben chronisch moe door me zoontje. Pfeiffer is als je kindloos bent en hetzelfde voelt. Suck it up, overleef het, continue je shit ipv constant voor elk wondje een pleister plakken. De pillen en prikken vliegen hier om te oren ipv gewoon basic doorzettingsvermogen hebben.
Nee kan mij wel vinden in je woorden. Alleen probeer ik zelf geen oordeel te vellen over zulke ziektes.

Chronisch moe herken ik wel met 4 kids en gemiddeld 6 uur slaap de afgelopen 5 jaar. Maar ik ben dan ook van mening dat een mensen lichaam meer aan kan dan de meesten denken. Doorzettingsvermogen ontbreekt nog wel eens tegenwoordig 😉

• Like
Waarderingen: AK
Het gaat hier om een jongen van 22 hè, mensen. Sporten is zijn hele leven, al twee jaar lang. Over twee jaren heeft hij weer een andere passie, dat gebeurt bij het gros van de jongeren. Gezien het feit dat hier welgeteld nul IFBB professionals posten vermoed ik dat vrijwel niemand hier al sinds zijn of haar tienerjaren honderd procent gefocust bezig is met bodybuilding.

Terug
Naar boven