Portonia1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.656
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Dat zijn we allemaal

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn we allemaal

Balster was al in de 30Ben jij niet jasper balster? Je was toch al actief(bodybulkertje log) hier? Supervet fysiek man
Zelfde dude. Ik kan ook 50 jaar invullen, vergelijk maar
Lijkt sprekend ja. Goed gespeurdZelfde dude. Ik kan ook 50 jaar invullen, vergelijk maar

Fixed
Zolang ben ik hier nog geen lid, al lijkt het wel zo

Ja idd, heb een account gehad maar heb wat fouten gemaakt waardoor ik een hele tijd niet meer actief ben geweest en hier opnieuw begin.Ben jij niet jasper balster? Je was toch al actief(bodybulkertje log) hier? Supervet fysiek man
Thnx!
💪🏻💪🏻
Nee man 24 kg 12x. Houd ervan om zware laterals te doen. Ik kom tot driekwart omhoog en houd spanning op de delts
@vntl we hebben een nieuwe GorillaNee man 24 kg 12x. Houd ervan om zware laterals te doen. Ik kom tot driekwart omhoog en houd spanning op de delts
Ik kan ze ook met 24kg, vroeger ook wel gedaan alleen die zijn verre van strikt.
Ik doe ze met 18-20kg nu, was verbaasd dat een ventje van 20j dit doet met 24kg dumbbellsIk kan ze ook met 24kg, vroeger ook wel gedaan alleen die zijn verre van strikt.
Ik zal volgende training wel een setje filmen als houding checkIk doe ze met 18-20kg nu, was verbaasd dat een ventje van 20j dit doet met 24kg dumbbells