Fitness Seller

Jasper's Offseason Log

Bezoekers in dit topic

Ik doe ze met 18-20kg nu, was verbaasd dat een ventje van 20j dit doet met 24kg dumbbells
Iedereen kan x gewicht liften op elke excercise maar uitgevoerd met goede vorm zijn er maar weinig. Los daarvan zweren zo goed als alle pros voor zware presses met minder reps en lager gewicht front en lateral raises met meer reps.

Iedereen kan x gewicht liften op elke excercise maar uitgevoerd met goede vorm zijn er maar weinig. Los daarvan zweren zo goed als alle pros voor zware presses met minder reps en lager gewicht front en lateral raises met meer reps.
Wat is jouw gedachte van aantal reps en lager gewicht ?
tot 12 reps side-raise vind ik zat.

Wat is jouw gedachte van aantal reps en lager gewicht ?
tot 12 reps side-raise vind ik zat.
12-15 waarbij eigen voorkeur ligt op 15. Top set vaak met 14-16kg.
Ook grote fan van dropsets tot failure op side raises.

12-15 waarbij eigen voorkeur ligt op 15. Top set vaak met 14-16kg.
Ook grote fan van dropsets tot failure op side raises.
Ik doe dan nadien met kabel lichter en pompen(15-20)

Mijn max side raise is maar 12.5kg atm :(

Forever smoll

Mijn max side raise is maar 12.5kg atm :(

Forever smoll
Mijn side raise was bijna 30kg tot ik leerde wat een fatsoenlijke uitvoering was😂 nu met minder dan de helft een stuk meer progressie

Straks rug & biceps trainen, ben laatst door mn rug gegaan dus ben benieuwd hoe het met trainen gaat. Ff knallen :)

Net een heerlijke pull training gehad, merk duidelijk dat ik droger aan het worden ben. Gelukkig blijft ondanks verlaagde callorien de kracht stijgen.

Screenshot_20221018_210951_Strong.jpg

Hier ff snel een slecht belichte foto van na mn training ;)
VideoCapture_20221018-211135.jpg

Net weer lading suplementen besteld, ik neem atm dit:
- Coq10 400mg (hart, bloedvaten &energie)
- Rode Gistrijst 10mg (cholesterol)
- Multi-man (totale multivitamine)
- Magnesium 300mg

Hebben jullie nog favo sups die ik eraan kan toevoegen of is dit wel prima

Zoohee das een aardige lijst haha, als ik die allemaal ga slikken denkik dat ik een dagje extra moet gaan werken :) maar zie er wel wat interessante tussenstaan

Net weer lading suplementen besteld, ik neem atm dit:
- Coq10 400mg (hart, bloedvaten &energie)
- Rode Gistrijst 10mg (cholesterol)
- Multi-man (totale multivitamine)
- Magnesium 300mg

Hebben jullie nog favo sups die ik eraan kan toevoegen of is dit wel prima
400 mg coq10 is niet nodig.
Hoe waren je laatste bloedwaarden? Op basis daarvan zou ik je supps selecteren.

Hoe waren je laatste bloedwaarden? Op basis daarvan zou ik je supps selecteren.
Mn pillen zijn 400mg per stuk vandaar deze dosering. Had een onderzoek gelezen ook over dat coq10 op hoge dosering een heel erg positief effect op het hart heeft en het ook goed "beschermt" tegen dingen die er slechter voor zijn.

Mn pillen zijn 400mg per stuk vandaar deze dosering. Had een onderzoek gelezen ook over dat coq10 op hoge dosering een heel erg positief effect op het hart heeft en het ook goed "beschermt" tegen dingen die er slechter voor zijn.
Interessant, heb je daar een linkje van?

Hoe waren je laatste bloedwaarden? Op basis daarvan zou ik je supps sekect

Interessant, heb je daar een linkje van?
Ik zal straks even voor je zoeken

Pff weer hele nacht rechtop gezeten van de maagpijn. Ik heb echt geen idee waarom het ineens zo erg is. Stekende zeurende pijn in de maag en rommelende krakende geluiden. Lijkt niet alsof het met honger meer temaken heeft want had gisteren ivm tijdsgebrek vlak voor het slapen mn laatste maaltijden naar binnen geschoven

Weet iemand een goed merk of site voor oversized old school bodybuilding kleding? Ben opzoek naar wat nieuwe wear en ben die gymshark enzo zat

Back
Naar boven