- Waardering
- 8.521
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb altijd gecruised op 1ml testNog gefeliciteerd!
Ben je tijdens je vorige kuren tussentijds off gegaan of al die tijd gecruised?
Daarom 💪🏼

Ik zou niet gaan. Je bent dik man damn.Vandaag precies 2 weken uit. Gewicht vanochtend 90,1kg. 1kg boven weight cap. Hoe vinden jullie dat ik ervoor sta voor 2 weken uit? Just curious
Fotos:

Netjes man. Zal alleen wel meer open draaien met je side pose. Je staat te recht vooruit. Dus je schouder die van de jury weg staat meer naar voren draaien en de schouder naar de jury toe meer naar achter.Vandaag precies 2 weken uit. Gewicht vanochtend 90,1kg. 1kg boven weight cap. Hoe vinden jullie dat ik ervoor sta voor 2 weken uit? Just curious
Fotos:
GoeieNetjes man. Zal alleen wel meer open draaien met je side pose.
Thnx voor de tip! Zal er wat mee doenNetjes man. Zal alleen wel meer open draaien met je side pose. Je staat te recht vooruit. Dus je schouder die van de jury weg staat meer naar voren draaien en de schouder naar de jury toe meer naar achter.
![]()
Deze week word veel poseren idd, en deze week ook nog hard trainen. 1 week voor de show laatste benen training en in de week van de show trainen op 70%. Jannes vind het zelf fijn om dag voor de wedstrijd alsnog te trainen dus vrijdags gaan we in Oss met een groepje lekker pompen nog.Deze laatste dagen zal het denk ik veel meer poseren zijn, en pompen dan echt trainen
Dus maak je niet lekker met de soorten voeding die je dan mag eten hahaha.Deze week word veel poseren idd, en deze week ook nog hard trainen. 1 week voor de show laatste benen training en in de week van de show trainen op 70%. Jannes vind het zelf fijn om dag voor de wedstrijd alsnog te trainen dus vrijdags gaan we in Oss met een groepje lekker pompen nog.
Krijg ergens vandaag of morgen hele plan voor laatste 2 weken. Jannes gaf al aan dat dit plan erg flexibel is want hij past constant alles aan afhankelijk van hoe mn lichaam erop reageert. Maar heb dan tenminste richtlijnen.
Hahah ik wil alleenmaar cream of rice😍Dus maak je niet lekker met de soorten voeding die je dan mag eten hahaha.
Ik keek naar rijstwafels met jam nou mooi geen jam dus whahahaha