- Waardering
- 14.157
Je spijsvertering is gewoon goed toch? Nothing to worry about..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je spijsvertering is gewoon goed toch? Nothing to worry about..
En gewoon niks posten over je gebruik hahaha laat ze lekker in de waan.Jannes zn reactie na checkin fotos vanochtend:
"Shape lekker leeg maar vet is zo goed als weg"
Morgen en overmorgen een high day om iets op te vullen. Gelukkig mag ik dus op mn verjaardag morgen iets meer eten

Wat lul jij nou ineens?En gewoon niks posten over je gebruik hahaha laat ze lekker in de waan.![]()

Volgens mij bedoelt hij dat hij dat na vannacht ook nog niet moet gaan posten om iedereen in de waan te laten.Wat lul jij nou ineens?
Hij MAG nog niks posten over z'n gebruik omdat hij nog geen 21 is.
Is al 35234545 keer genoemd, en hij heeft zelfs toestemming gevraagd aan de mods om een uitzondering te maken.
Morgen is hij jarig en mag hij wel posten over z'n gear.![]()
Oh zo, verkeerd gelezen. Excuses @NobodySpecialVolgens mij bedoelt hij dat hij dat na vannacht ook nog niet moet gaan posten om iedereen in de waan te laten.
Vind het wel interessant als ie t wel post.
precies dat laatste. zitten hier enkel wijsneuzen die het dan toch beter weten.Wat lul jij nou ineens?
Hij MAG nog niks posten over z'n gebruik omdat hij nog geen 21 is.
Is al 35234545 keer genoemd, en hij heeft zelfs toestemming gevraagd aan de mods om een uitzondering te maken.
Morgen is hij jarig en mag hij wel posten over z'n gear.![]()

Ik hoop dat hij het alsnog post voor de oprecht geïnteresseerde. Als we rekening moeten gaan houden met de mong*len op dit forum kunnen we alleen nog maar praten over complottheorieën en blijft er niks van DBB over.precies dat laatste. zitten hier enkel wijsneuzen die het dan toch beter weten.![]()

Er zitten hier mensen die dat ook gebruiken op andere social kanalen en whatsapp groepjes waar ook niet forumleden lid van zijn.Oh zo, verkeerd gelezen. Excuses @NobodySpecial
Ik zou het ook wel interessant vinden. Hoe leuk is het om ons in een waan te laten? Lekker boeiend, dit is toch een bodybuilding forum. Als we hier al niet normaal en open over gebruik kunnen praten..

Hmmm dan neem je dus geen Clen neem ik aan, anders veel caffeine om met je Clen te nemen in ochtendHier een lijstje van de suplementen die ik dagelijks slik:
Pre Fasted Cardio:
- 2 Caps Pre Biotica
- 6000mg Oral L-Carnitine
- 1 Scoop AK47 Shred Fatburner (200mg caffeine, 1,5g Taurine, 1600mg Beta Aline & Groene thee)
- 1 scoop Glutamine
Bij eerste maaltijd:
- 1000mg vit C
- Multivit
- 2 caps rode gistrijst
- 2 caps citrus bergomot
- 2 Caps Daily Greens
- NAC & TUDCA
Pre bed:
- 20mg magnesium
- 1 cap vit B6
- 5mg Melatonine
- 2 caps Cortiless (ashwaganda)
- 1000mg Vit C
Hmmm dan neem je dus geen Clen neem ik aan, anders veel caffeine om met je Clen te nemen in ochtend
nam 400mg met 20mcg bij opstaan, 6u later weer 20mcg
Niet te hoog doseren en opbouwen. eigenlijk alleen in prep voor foto of podium gebruiken. Als ik hier zie dat mensen al beginnen met 40mcg, denk ik of het is fake of ze gebruiken MK-677 wat het licht onderdrukt.
Morgen verjaardag en hoge dag toch ?Pff wat een kut dag. Ben eerder weggegaan van werk net. Ben de hele dag extreem moe en heel duizelig. Stond een circuit training te geven en ging meerdere keren bijna van mn stokkie en stond te trillen op mn benen. Ik ben naar huis gegaan en op bed gaan liggen.
Moet nog 1,5 week werken maar ik ga proberen te regelen dat ik eerder vrij krijg want ik kan niet normaal meer functioneren.
Gelukkig wel. Lekker 3x 100g cream of rice, wat ga ik daarvan genieten. Heb nieuwr smaken binnen dus word ff lekkerMorgen verjaardag en hoge dag toch ?
Focus je daar op, drink voldoende water en ontspannen
Gefeliciteerd man.Gelukkig wel. Lekker 3x 100g cream of rice, wat ga ik daarvan genieten. Heb nieuwr smaken binnen dus word ff lekker