AndroidHealthClinic

Jasper's Offseason Log

• Topic Starter Topic Starter
IMG_20230507_162338_920.jpg

Bij sommige wel en sommige niet. Mn benen waren na die lange dag en zoveel op moeten op gegevene moment zo op dat ik bij die laatste ze niet goed gespannen kreeg helaas.

Poseren word puntje aan te werken komende 2 jaar offseason.

Ik ga verder in bodybuilding ipv Classic dus kan flink gaan bouwen
Komend Jaar, niks twee jaar bouwen. Rammen en maximale uit je junior jaren halen. 👊🏼👍🏼

Komend Jaar, niks twee jaar bouwen. Rammen en maximale uit je junior jaren halen. 👊🏼👍🏼
Haha nee ik ga pas over 2 jaar meedoen. Heb echt 2 jaar nodig voor goede hoeveelheid massa en kan het mn werk en vriendin niet aandoen binnen een jaar weer prep in te gaan

Het was een eer om je te begeleiden tijdens showday. Je hebt een super wedstrijd neergezet in maar liefst 4 klasses. Wees er trots op, dat ben ik namelijk ook. 👊🏼❤️

Na 1 dag gegeten te hebben wat ik maar wil vandaag back on track.

Heb van jannes doorgekregen wat ik vandaag moet eten. Vandaag ff een heel clean low kcal dagje om ff mn vochtbalans en vertering op orde te krijgen en vanaf hier gaan we 8 weken reverse diëten en beetje pushen.

M1
5 hele eieren

M2
100gr rijst gekookt
200gr kipfilet
20gr cashews

M3
100gr rijst gekookt
200gr kipfilet
20gr cashews

M4
80gr COR
40gr WPC

M5
80gr COR
40gr WPC

M6
250gr alpro kwark of optimel of skyr

2 days post show checkin:
Stageweight: 86,5kg
Vanochtend: 90,2kg (+3,7kg)

Fotos:

Bijlagen

• VideoCapture_20230508-114626.jpg
    VideoCapture_20230508-114626.jpg
    119,1 KB · Weergaven: 92
  • VideoCapture_20230508-114629.jpg
    VideoCapture_20230508-114629.jpg
    119,9 KB · Weergaven: 96
  • VideoCapture_20230508-114636.jpg
    VideoCapture_20230508-114636.jpg
    119,9 KB · Weergaven: 91
  • VideoCapture_20230508-114649.jpg
    VideoCapture_20230508-114649.jpg
    120,8 KB · Weergaven: 92
  • VideoCapture_20230508-114700.jpg
    VideoCapture_20230508-114700.jpg
    119,9 KB · Weergaven: 86
  • VideoCapture_20230508-114704.jpg
    VideoCapture_20230508-114704.jpg
    118,3 KB · Weergaven: 94
Vandaag toch iets meer gegeten dan de planning was. Merkte dat na 2 dagen al meteen zo strikt er even niet in zat. Heb wel clean gegeten vandaag maar wel heel veel al. Zit op 220 carb, 380 protein en 80 vet vandaag kwa wat ik gegeten heb. Heb vammidag grote pasta pesto gemaakt met 400g kip enzo.

Had jannes een apje gestuurd en hij zei 'doe vandaag maar een vrije maaltijd met paar extra snacks erbij extra, je shape ziet er nog heel netjes uit en gewicht en vocht is ook goed"

Straks lekker eerste push training weer dus super veel zin in

Net lekkerste Preworkout maaltijd ooit gemaakt voor mezelf, echte aanrader:

- 60g Cream of rice Toffee Biscuit Smaak
- 40g Whey Speculaas smaak
- 10g Speculoos Pasta AH
- 1 Versnipperd Bastognekoekje
- 3g Pink hymalaya Salt
- 5g Ceylon Kaneel

Deze combo is zooooo lekker

Pff vandaag begint de dag wel ff heel ruk, mn uurtje fasted wandelen niet kunnen doen ivm de giga harde regen, dus ging meteen ff boodschappen doen, veel te veel lekkere dingen gehaald die ik in de auto meteen opvrat, nu thuis en alleenmaar hele erge cravings en in mn hoofd een strijd tussen "jasper blijf clean eten en focus op de rebound" & "je hebt 5 maanden geprept, deze week ff genieten kan geen kwaad pak het volgende week gewoon strikt op". Klinkt vast bekend dit voor sommige van jullie

Pff vandaag begint de dag wel ff heel ruk, mn uurtje fasted wandelen niet kunnen doen ivm de giga harde regen, dus ging meteen ff boodschappen doen, veel te veel lekkere dingen gehaald die ik in de auto meteen opvrat, nu thuis en alleenmaar hele erge cravings en in mn hoofd een strijd tussen "jasper blijf clean eten en focus op de rebound" & "je hebt 5 maanden geprept, deze week ff genieten kan geen kwaad pak het volgende week gewoon strikt op". Klinkt vast bekend dit voor sommige van jullie
klinkt heel bekend. wat ik zelf deed was dat ik iets lekkers waar ik trek in had in mijn post workout meal verwerkte. de rest van de dag wel clean op mijn post workout meal na.

Paraplutje kopen kerel, komop. Lijf van je heeft wel een hoop voedingstoffen nu om weer in harmonie te komen, snap het wel, alleen jammer dat je 't met junk doet.

klinkt heel bekend. wat ik zelf deed was dat ik iets lekkers waar ik trek in had in mijn post workout meal verwerkte. de rest van de dag wel clean op mijn post workout meal na.
Ik mag van jannes 1 vrije maaltijd per dag, ik zal je tip meenemen en die post workout zetten

Paraplutje kopen kerel, komop. Lijf van je heeft wel een hoop voedingstoffen nu om weer in harmonie te komen, snap het wel, alleen jammer dat je 't met junk doet.
Het is niet alleenmaar junk wat ik eet, alleen van clean eten kun je ook teveel eten haha

Ja reboundfase is qua honger voor mij ook het meest vervelende gedeelte van een dieet.
Besef je goed dat je onderhoud nu een stuk lager is door adaptatie en dat je de rebound echt onwijs kunt verneuken door nu te schranzen.
Lijkt nu wat uitzichtloos, maar met een aantal weken gaat dit alweer een stuk beter. Echt strak op dieet blijven nu😉 Je bent er nu nog op tijd bij.

Tip van Wes is wel een goeie. Doe ik zelf ook!

Nadeel is dat ik zoveel snoep en chocolade enzo heb gekregen van mn familie post show, als je weet dat je het in huis hebt en je loopt erlangs pak je snel ff een snicker bijvoorbeeld, maar als je 4x per dag een snicker pakt hoopt t snel op haha

Ik had nog ruim 10 weken na de wedstrijd een gevoel onverzadigd zijn. Constant de drang naar meer, niet zo zeer snacks maar vrijwel alles. Heb de week er na wel hier en daar wat gesnoept, maar vanaf week 2 100% volgens schema en elke zaterdag 1 “free meal” naar keuze. Eerste “free meal” mezelf ook goed ziek gegeten en daarna ging het wat bescheidener, maja shit happens.

Overigens een free meal was wel een maaltijd en niet 15 donuts met een liter bak ijs. Dus veelal hamburgers/pizza dat soort dingen. Qua snoep/donuts heb ik vrijwel laten staan, want die gaan erin als water.

Het is zijn eerste prep wat had je anders verwacht, dit is normaal.

Leert die alleen maar van.

Ik had nog ruim 10 weken na de wedstrijd een gevoel onverzadigd zijn. Constant de drang naar meer, niet zo zeer snacks maar vrijwel alles. Heb de week er na wel hier en daar wat gesnoept, maar vanaf week 2 100% volgens schema en elke zaterdag 1 “free meal” naar keuze. Eerste “free meal” mezelf ook goed ziek gegeten en daarna ging het wat bescheidener, maja shit happens.

Overigens een free meal was wel een maaltijd en niet 15 donuts met een liter bak ijs. Dus veelal hamburgers/pizza dat soort dingen. Qua snoep/donuts heb ik vrijwel laten staan, want die gaan erin als water.
Jaja we weten nu wel hoe hardcore dedicated FUTURE IFBB PRO je bent.

Nu heb ik zelf nog nooit een prep gedaan maar wel een aantal keer vrij lage calorie cuts en inderdaad, de fase daarna is het kutste en mentaal het zwaarste.

Je wil gewoon constant vreten en je lijkt nooit genoeg te hebben, ook al up je je calories wekelijks. Na elke meal ben je fucking gefrustreerd omdat je meer wil… Persoonlijk heb ik nooit zo’n zin in allerlei cheatmeals, ik wil dan gewoon 1 kilo rijst opvreten ofzo :hahaha: Of dadels… dadels zijn de shit.

Mijn beste “tip” is jezelf zoveel mogelijk proberen bezig te houden en zo min mogelijk aan eten te denken. Zou ook op je Insta alle food related content uit je feed halen want daar word je soms ook helemaal gek van.

En verder gewoon zoveel mogelijk aan je doelen denken.

Terug
Naar boven