MassOrPass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.818
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komend Jaar, niks twee jaar bouwen. Rammen en maximale uit je junior jaren halen. 👊🏼👍🏼Bij sommige wel en sommige niet. Mn benen waren na die lange dag en zoveel op moeten op gegevene moment zo op dat ik bij die laatste ze niet goed gespannen kreeg helaas.
Poseren word puntje aan te werken komende 2 jaar offseason.
Ik ga verder in bodybuilding ipv Classic dus kan flink gaan bouwen
Haha nee ik ga pas over 2 jaar meedoen. Heb echt 2 jaar nodig voor goede hoeveelheid massa en kan het mn werk en vriendin niet aandoen binnen een jaar weer prep in te gaanKomend Jaar, niks twee jaar bouwen. Rammen en maximale uit je junior jaren halen. 👊🏼👍🏼
Dat is inderdaad ook mijn enige puntje van kritiek. Verder goeie shape neergezet! Gefeliciteerd met de resultaten👌Stond er goed bij man, maar ben benieuwd waarom lockte je je benen bij je poses?
klinkt heel bekend. wat ik zelf deed was dat ik iets lekkers waar ik trek in had in mijn post workout meal verwerkte. de rest van de dag wel clean op mijn post workout meal na.Pff vandaag begint de dag wel ff heel ruk, mn uurtje fasted wandelen niet kunnen doen ivm de giga harde regen, dus ging meteen ff boodschappen doen, veel te veel lekkere dingen gehaald die ik in de auto meteen opvrat, nu thuis en alleenmaar hele erge cravings en in mn hoofd een strijd tussen "jasper blijf clean eten en focus op de rebound" & "je hebt 5 maanden geprept, deze week ff genieten kan geen kwaad pak het volgende week gewoon strikt op". Klinkt vast bekend dit voor sommige van jullie
Ik mag van jannes 1 vrije maaltijd per dag, ik zal je tip meenemen en die post workout zettenklinkt heel bekend. wat ik zelf deed was dat ik iets lekkers waar ik trek in had in mijn post workout meal verwerkte. de rest van de dag wel clean op mijn post workout meal na.
Het is niet alleenmaar junk wat ik eet, alleen van clean eten kun je ook teveel eten hahaParaplutje kopen kerel, komop. Lijf van je heeft wel een hoop voedingstoffen nu om weer in harmonie te komen, snap het wel, alleen jammer dat je 't met junk doet.
Het is zijn eerste prep wat had je anders verwacht, dit is normaal.Paraplutje kopen kerel, komop. Lijf van je heeft wel een hoop voedingstoffen nu om weer in harmonie te komen, snap het wel, alleen jammer dat je 't met junk doet.
Jaja we weten nu wel hoe hardcore dedicated FUTURE IFBB PRO je bent.Ik had nog ruim 10 weken na de wedstrijd een gevoel onverzadigd zijn. Constant de drang naar meer, niet zo zeer snacks maar vrijwel alles. Heb de week er na wel hier en daar wat gesnoept, maar vanaf week 2 100% volgens schema en elke zaterdag 1 “free meal” naar keuze. Eerste “free meal” mezelf ook goed ziek gegeten en daarna ging het wat bescheidener, maja shit happens.
Overigens een free meal was wel een maaltijd en niet 15 donuts met een liter bak ijs. Dus veelal hamburgers/pizza dat soort dingen. Qua snoep/donuts heb ik vrijwel laten staan, want die gaan erin als water.
Of dadels… dadels zijn de shit.