MuscleMeat

Jasper's Offseason Log

Nu heb ik zelf nog nooit een prep gedaan maar wel een aantal keer vrij lage calorie cuts en inderdaad, de fase daarna is het kutste en mentaal het zwaarste.

Je wil gewoon constant vreten en je lijkt nooit genoeg te hebben, ook al up je je calories wekelijks. Na elke meal ben je fucking gefrustreerd omdat je meer wil… Persoonlijk heb ik nooit zo’n zin in allerlei cheatmeals, ik wil dan gewoon 1 kilo rijst opvreten ofzo :hahaha: Of dadels… dadels zijn de shit.
Ik had dit precies al toen ik 6 weeks out moest kappen
Mezelf maar wijs maken dat ik elke week m'n kcal wel kon uppen "ten behoeve van m'n herstel" :roflol:

Net lekkerste Preworkout maaltijd ooit gemaakt voor mezelf, echte aanrader:

- 60g Cream of rice Toffee Biscuit Smaak
- 40g Whey Speculaas smaak
- 10g Speculoos Pasta AH
- 1 Versnipperd Bastognekoekje
- 3g Pink hymalaya Salt
- 5g Ceylon Kaneel

Deze combo is zooooo lekker
Dit was ook mijn verslaving, je kan eventueel nog ipv bastognekoekje een lotus biscuit doen, daar zit echt amper kcal in als je de kleine variant hebt

• Topic Starter Topic Starter
Morgen weer eerste werkdag dus dat zal ook veel schelen, enige wat ik daar kan snacken zijn Proteine repen en eiwitshakes dus dat valt wel mee haha. Gewoon mn meals mee naar werk dan kan ik ook niet afwijken

Het is zijn eerste prep wat had je anders verwacht, dit is normaal.

Leert die alleen maar van.
Zeker waar, achja beetje hoger vetpercentage ook niet veel kwaad, zal alleen mentaal wat lastig zijn, van volledig shredded naar wat vetjes in een paar weekies

Zeker waar, achja beetje hoger vetpercentage ook niet veel kwaad, zal alleen mentaal wat lastig zijn, van volledig shredded naar wat vetjes in een paar weekies
Het maakt toch geen drol uit wat die eet alles boven onderhoud gaat anyway nu naar vetopslag naast dat het pas dinsdag is. Die 3 dagen kunnen echt geen kwaad.

Bah wat voel ik me vies na vandaag, zoveel junk en troep gegeten. Ben gewoon misselijk ervan. Ik wil al die troep ook helemaal niet meer eten ik geniet veel meer van clean maaltijden. Ik ben nu mn meals voor morgen aan het preppen zodat het niet fout kan gaan. Hieronder een screenshot van wat ik vandaag allemaal gegeten heb, schaam me dood

Screenshot_20230509_175823_Food.jpg

Heb al de snoep en junk in de vuilnisbak gesmeten en mn meals voor morgen geprept in bakjes en klaargelegd. Ik wil over 2 jaar Nr1 Junioren bodybuilding halen dus f**k al die junk en vanaf nu vlammen!
20230509_183156.jpg

Bah wat voel ik me vies na vandaag, zoveel junk en troep gegeten. Ben gewoon misselijk ervan. Ik wil al die troep ook helemaal niet meer eten ik geniet veel meer van clean maaltijden. Ik ben nu mn meals voor morgen aan het preppen zodat het niet fout kan gaan. Hieronder een screenshot van wat ik vandaag allemaal gegeten heb, schaam me dood

Ik vind dat eigenlijk nog redelijk clean, gewoon veel lol.

Weten je ouders van je AAS gebruik? Lijkt me lastig verborgen te houden met jouw fysiek haha
Die weten ervan, ze accepteren het niet maar weten dat ze er niks aan kunnen doen. Mn ma werkt bij de apotheek dus kent veel van de middelen en heb het er soms met dr over zelfs

Een voordeel aan zoveel eten is wel dat ik de lekkerste training in tijden heb gehad, zieke pump

Pull
dinsdag 9 mei 2023, 19:53

Cable Pullover
Set 1: 30 kg × 14
Set 2: 30 kg × 12
Set 3: 30 kg × 11

Bent over row (Smith Machine)
Set 1: 100 kg × 13
Set 2: 100 kg × 12
Set 3: 100 kg × 12

Chin Up
Set 1: 11 reps
Set 2: 8 reps
Set 3: 8 reps

Face Pull (Cable)
Set 1: 20 kg × 12
Set 2: 20 kg × 12
Set 3: 20 kg × 11

Preacher Curl (Dumbbell)
Set 1: 16 kg × 13
Set 2: 16 kg × 11
Set 3: 16 kg × 8

Hammer Curl (Cable)
Set 1: 30 kg × 13
Set 2: 30 kg × 11
Set 3: 25 kg × 13 [Drop Set]

with Strong

Welk app is dit

Een voordeel aan zoveel eten is wel dat ik de lekkerste training in tijden heb gehad, zieke pump

Pull
dinsdag 9 mei 2023, 19:53

Cable Pullover
Set 1: 30 kg × 14
Set 2: 30 kg × 12
Set 3: 30 kg × 11

Bent over row (Smith Machine)
Set 1: 100 kg × 13
Set 2: 100 kg × 12
Set 3: 100 kg × 12

Chin Up
Set 1: 11 reps