MassOrPass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.818
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 16%
Had eigelijk supinated pulldown erin, alleen was heel druk en hij was in gebruik, dus deed chinups ipv die vandaag
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had eigelijk supinated pulldown erin, alleen was heel druk en hij was in gebruik, dus deed chinups ipv die vandaag
Staat er ook niet gewoon onder ofzo😂

Mn vertering kon tijdens prep geen groenten hebben, ga zo bij mn rijst en kip voor eerst weer wat Groenten proberen. Kijken hoe mn lichaam erop reageertEet je nou helemaal geen groenten? Dat kan al een gamechanger zijn.
Doe maar eens 2-300g groenten bij elke maaltijd.
Tot nu toe nog geen last van mn buik. Ben benieuwdNu nog afwachten hoe en wanneer ze er weer uitkomen
Justin Harris stijl:
5 high carb dagen na elkaar met elke avond een cheat als laatste maaltijd. Dan terug met met high en low dagen werken. Justin werkt ook met medium days normaal gezien.
Omdat ik alsnog flink over de callorien heen blijft vreten dan.
Nu heb ik paar dagen belachelijk veel gevreten, maar mn shape is nogsteeds bijna zelfde als show day, miss zelfs wat voller. Maar dat blijft natuurlijk niet eeuwig zo doorgaan, idk wanneer die stwich komt van dat ik ineens stuk vettiger ga worden, is dat na een week, 2 weken, 3 weken? Als het pas na 3 weken is kan ik miss nu beter ff 2 weken losgaan en mn cravings weg laten gaan en dan weer op schema, maar miss is t dan al telaat snapjeIk ben gelukkig niet competitief maar ik vind het ook juist heerlijk om toe te geven aan die cravings na een diepe cut.
De fat guy in mij moet dan gewoon veel en lekker (niet altijd perse junk) eten naar binnen werken. Geniet daar dan ook echt van. Paar x in de week een goede american breakfast oeff
Lijkt mij fucked up dat je elke x diep gaat cutten en dan 'maar' 1 dag of een paar meals kunt eten wat je wilt.
Maarja thats de bodybuilding lifestyle i guess.
Ik vind persoonlijk iifym echt ruk en zorgt alleen maar meer voor autisme en problemen met eten.
Ja, op die manier kun je het langer volhouden, dit hanteer ik nu ook.Ik vind persoonlijk iifym echt ruk en zorgt alleen maar meer voor autisme en problemen met eten.
Eet gewoon lekker je basis dieet en als je een keer zin in wat anders hebt eet het dan gewoon. Zolang het normale porties zijn en eiwitten bij zitten zal zo'n maaltijd nooit veel schade doen.