AndroidHealthClinic

Jasper's Offseason Log

• Topic Starter Topic Starter
94,0kg vanochtend. Flink zwaarder dan stage weight. Morgenochtend checkin fotos dus die zal ik dan delen. Ben nogsteeds super lean dus geen idee waar al dat gewicht zit opgeslagen haha

Cardio nr 1 van vandaag klaar: 20 min Liss. Vanavond legday + 15 min HIIT post workout

Voeding voor vandaag is als volgt: (schema van jannes + vrije maaltijd)

3000kcal/296p/285c/71f

Ontbijt (vrije maaltijd)
- 75g Brinta
- 50g Whey
- 100g Frambozen
- 15g 85% pure chocolade
- 1 powebar Protein (165kcal / 28g eiwit)

Maaltijd 2:
- 5 eieren
- 4 plakjes magere bacon
- 1 plakje cheddar

Maaltijd 3:
- 200g musclemeat kip
- 60g Zilvervliesrijst
- 20g cashews

Maaltijd 4: pre workout
- 80g cor
- 40g whey

Maaltijd 5: post workout
- 80g cor
- 40g whey

Maaltijd 6:
- 250g magere kwark
- 10g whey
- 50g blauwe bessen

Zit er mentaal ff helemaal doorheen. Heb nog niet gecheat vandaag maar de drang is zo extreem. Kan alleenmaar aan eten denken en wil alleenmaar eten, niet junk maar gewoon eten in het algemeen.

Had net ff fotos gemaakt om te kijken hoe mn shape is na die extreme dagen hiervoor, deze fotos zijn net na een maaltijd dus buik is iets opgezet.

Ik heb jannes een apje gestuurd dat ik er echt ff doorheen zit en we moeten gaan kijken hoe we dit gaan aanpakken, miss een tijdje if it fits your macro's doen zodat ik wel kan eten wat ik wil maar dan met een kcal limiet ofzo, idk.

Bijlagen

• VideoCapture_20230510-142253.jpg
    VideoCapture_20230510-142253.jpg
    113,5 KB · Weergaven: 82
  • VideoCapture_20230510-142257.jpg
    VideoCapture_20230510-142257.jpg
    115,8 KB · Weergaven: 81
  • VideoCapture_20230510-142303.jpg
    VideoCapture_20230510-142303.jpg
    117,4 KB · Weergaven: 76
  • VideoCapture_20230510-142307.jpg
    VideoCapture_20230510-142307.jpg
    118,6 KB · Weergaven: 84
  • VideoCapture_20230510-142310.jpg
    VideoCapture_20230510-142310.jpg
    119,4 KB · Weergaven: 84
  • VideoCapture_20230510-142316.jpg
    VideoCapture_20230510-142316.jpg
    114,7 KB · Weergaven: 76
  • VideoCapture_20230510-142319.jpg
    VideoCapture_20230510-142319.jpg
    108,9 KB · Weergaven: 85
Justin Harris stijl:

5 high carb dagen na elkaar met elke avond een cheat als laatste maaltijd. Dan terug met met high en low dagen werken. Justin werkt ook met medium days normaal gezien.

• Like
Waarderingen: vntl
Ik had het zelfde als jij na m’n laatste keer diep diëten. Blijven vasthouden aan bepaalde gewoontes lukte niet en gaf aanleiding tot een kut gevoel zoals je nu hebt.

Overgaan naar onderhoud/bulk calorieën met “BB’ing voedsel” was het beste wat ik toen gedaan had. 5000 calorieën in droge kip en rijst inhaleer je zo op dit moment :o

Eet je nou helemaal geen groenten? Dat kan al een gamechanger zijn.
Doe maar eens 2-300g groenten bij elke maaltijd.

Eet je nou helemaal geen groenten? Dat kan al een gamechanger zijn.
Doe maar eens 2-300g groenten bij elke maaltijd.
Mn vertering kon tijdens prep geen groenten hebben, ga zo bij mn rijst en kip voor eerst weer wat Groenten proberen. Kijken hoe mn lichaam erop reageert

Nu nog afwachten hoe en wanneer ze er weer uitkomen

Justin Harris stijl:

5 high carb dagen na elkaar met elke avond een cheat als laatste maaltijd. Dan terug met met high en low dagen werken. Justin werkt ook met medium days normaal gezien.

Ik ga wel meteen cruise post contest maar ik zet lange esters tijdens prep dus ik profiteer nog zeker 4 weken daarvan.

Heb nogsteeds mn voeding niet onder controle kunnen krijgen. Elke keer begint de dag goed maar op gegevene moment sluipt het er weer terug in.

Nu mn meals voor morgen allemaal weer geprept en morgen lange werkdag dus hopen dat het me gaat lukken.. voel me doodziek en vies van al dat gevreet.

Vanavond ook checkin met jannes dus ben benieuwd wat hij gaat zeggen..

Ik ben gelukkig niet competitief maar ik vind het ook juist heerlijk om toe te geven aan die cravings na een diepe cut.
De fat guy in mij moet dan gewoon veel en lekker (niet altijd perse junk) eten naar binnen werken. Geniet daar dan ook echt van. Paar x in de week een goede american breakfast oeff :D
Lijkt mij fucked up dat je elke x diep gaat cutten en dan 'maar' 1 dag of een paar meals kunt eten wat je wilt.
Maarja thats de bodybuilding lifestyle i guess.

Snap niet wat er mis is met een IIFYM in dit geval

Ik ben gelukkig niet competitief maar ik vind het ook juist heerlijk om toe te geven aan die cravings na een diepe cut.
De fat guy in mij moet dan gewoon veel en lekker (niet altijd perse junk) eten naar binnen werken. Geniet daar dan ook echt van. Paar x in de week een goede american breakfast oeff :D
Lijkt mij fucked up dat je elke x diep gaat cutten en dan 'maar' 1 dag of een paar meals kunt eten wat je wilt.
Maarja thats de bodybuilding lifestyle i guess.
Nu heb ik paar dagen belachelijk veel gevreten, maar mn shape is nogsteeds bijna zelfde als show day, miss zelfs wat voller. Maar dat blijft natuurlijk niet eeuwig zo doorgaan, idk wanneer die stwich komt van dat ik ineens stuk vettiger ga worden, is dat na een week, 2 weken, 3 weken? Als het pas na 3 weken is kan ik miss nu beter ff 2 weken losgaan en mn cravings weg laten gaan en dan weer op schema, maar miss is t dan al telaat snapje

Snap niet wat er mis is met een IIFYM in dit geval
Ik vind persoonlijk iifym echt ruk en zorgt alleen maar meer voor autisme en problemen met eten.

Eet gewoon lekker je basis dieet en als je een keer zin in wat anders hebt eet het dan gewoon. Zolang het normale porties zijn en eiwitten bij zitten zal zo'n maaltijd nooit veel schade doen.

Ik vind persoonlijk iifym echt ruk en zorgt alleen maar meer voor autisme en problemen met eten.

Eet gewoon lekker je basis dieet en als je een keer zin in wat anders hebt eet het dan gewoon. Zolang het normale porties zijn en eiwitten bij zitten zal zo'n maaltijd nooit veel schade doen.
Ja, op die manier kun je het langer volhouden, dit hanteer ik nu ook.

Terug
Naar boven