MassOrPass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.824
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo? Is niet in zijn contest log toch? En hij zegt dat hij op vakantie is hij logt niet zijn vakantie zoals moeilijk lopen met een rolstoel want de tegels.ligfen ongelijk.
Het is ook maar een grapje he. 😋 Niet zo serieus nemen.Hoezo? Is niet in zijn contest log toch? En hij zegt dat hij op vakantie is hij logt niet zijn vakantie zoals moeilijk lopen met een rolstoel want de tegels.ligfen ongelijk.
Fijne vakantie @MassOrPass !
🙈🙈Hier mn shape op dit moment (post vacation shape)
98,4kg. Baal enorm van hoe ik eruit zie, walg ervan eerlijkgezegd. Door de extreme cravings post contest ben ik zo ernorm veel vet aangekomen.
het is niet de schuld van de show rebound schema, maar van dat ik me 0,0 aan dat schema hield en me elke dag extreem vol at met junk. Mn eigen domme schuld dus.
Jannes wilt nu een minicut met me doen zodat we erna nieuwe kuur kunnen strarten en kunnen gaan bulken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken nova tropin niet maar HGH is HGH. Mits echt en blabla. Plus op 21jarige leeftijd doet 2iu imo niet genoeg om er 250 euro per maand aan te spenderen. Zou dus altijd gaan voor goede UG.Zit nu op 250 test en heb net besproken om waarschijnlijk HGH toe te gaan voegen. Ik kan aan verschillende merken komen. Of een 36UI pen van apotheek kwaliteit of 100UI Nova Tropin.
Hij zegt dat ik met 2UI p.d apotheek kwaliteit waarschijnlijk meer ga bereiken dan bijvoorbeeld 4 van UG.
Wat is jullie ervaring hierin? Scheelt kwa kosten flink wat namelijk
Ik denk dat het met @vntl zijn massa het ook niet meer zo simpel is om nog vet aan te zettenPlan voor aankomend jaar:
Nu eerst cutten tot +-10 / 12%. Vanaf daar lamgzaam kcal verhogen en zo lean mogelijk proberen te gaan bouwen.
Over 2 weken bloedprikken en als alles goed is wanneer we de kcal verhogen gaan we naar 375 test, erna 500 test en dan nog een andere compound erbij.
Jannes is afgestapt van het exteme bulken en is meer van geworden van het langzaam lean gainen. Hij gaf @vntl als voorbeeld die 10kg lean gegained heeft tussen shows zonder veel vetmassa aan te zetten.
Punten om aan te werken deze offseasom zijn Armen, rug & benen

Ik denk dat het met @vntl zijn massa het ook niet meer zo simpel is om nog vet aan te zetten![]()
Het verschil ligt volgens jannes vooral bij het opbouwen. Niet in 1x een giga jump maken maar je metabolisme lamgzaam verhogenInderdaad. Die mafkees eet 6000 kcal per dag. Dat noem ik anders wel vrij extreem bulken.
Dat is hoe je het altijd hoort te doen ookHet verschil ligt volgens jannes vooral bij het opbouwen. Niet in 1x een giga jump maken maar je metabolisme lamgzaam verhogen