- Waardering
- 423
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja. Vanaf 1,5iu is lipolosis al maximum. Wanneer ik geen sides heb verhoog in naar 4iu per dag en miss ooit naar 6iu
Ik ga ook geen insuline gebruikenMeet je suiker nuchter, je hebt niet 1-2-3 insuline nodig.
Werk als instructeur in een sportschool & Doe aan coaching
Miss wel een goeie idd testers uit te brengen!
Vind dit zelf redelijk veel stims versus L-citrulline, dit is maar 2 gram terwijl 6 gram IMO gewenst isOh ja en ik ben bezig met eigen sportkledingmerk + supplementen. Mn eigen Preworkout komt bijna uit. Dit zijn de ingrediënten (met glycerol voor de pomp)
![]()
heb je geen pennen aangeschaft?Zo eerste prik zit erin. Was wel ff klooien allemaal haha.
Had eerst de 12iu mer 1,2ml water gemixt. Alleen dat is kut precies te dozeren merkte ik. Dus na mn injectie zat er nof 10iu met 1ml water in de vial en heb ik er 1ml bij gesproten. Dus nu is het 10iu en 2ml water. Dus 0,4ml per injectie.
Doe met een vial van 12iu 6 dagen dus hopen dat de nacl daar goed voor is. Verschillende sites zeggen van wel
Is vooral ook een high stim Preworkout idd.Vind dit zelf redelijk veel stims versus L-citrulline, dit is maar 2 gram terwijl 6 gram IMO gewenst is
Bied het aan via mn eigen site (www.bodybulk.nl) en via mijn sportschool.Weet je al hoe je je spullen aan de man gaat brengen? Eigen site of ga je samenwerken met een reeds bestaande site?
Nee heb 10x12iu vials.
Ahhh zoNee heb 10x12iu vials.
Wou eerst voor pharma pennen gaan alleen dat is voor mij echt niet te betalen helaas
Another one

Is denk meer voor de fansAnother one
Maak aub wel wat unieke designs want iedereen probeert een sportkleding merk op te zetten in een oververzadigde markt, vervolgens met de meest simpele designs neer te zetten en dan hopen sales te maken
Is meer voor de mensen in mn omgeving en in mn gym. Ook de mensen die ik coach dragen het veel. Soortvan merchandise van mn coaching merk eigelijk.