Fitness Seller

Jasper's Offseason Log

Denk je dat dat verschil gaat maken ?

Meet je suiker nuchter, je hebt niet 1-2-3 insuline nodig.

Wat voor werk doe je naast het bodybuilden ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.207
Oh ja en ik ben bezig met eigen sportkledingmerk + supplementen. Mn eigen Preworkout komt bijna uit. Dit zijn de ingrediënten (met glycerol voor de pomp)

ingredienten.jpg

Krijgen we testers ?

Oh ja en ik ben bezig met eigen sportkledingmerk + supplementen. Mn eigen Preworkout komt bijna uit. Dit zijn de ingrediënten (met glycerol voor de pomp)

ingredienten.jpg
Vind dit zelf redelijk veel stims versus L-citrulline, dit is maar 2 gram terwijl 6 gram IMO gewenst is

Weet je al hoe je je spullen aan de man gaat brengen? Eigen site of ga je samenwerken met een reeds bestaande site?

Zo eerste prik zit erin. Was wel ff klooien allemaal haha.

Had eerst de 12iu mer 1,2ml water gemixt. Alleen dat is kut precies te dozeren merkte ik. Dus na mn injectie zat er nof 10iu met 1ml water in de vial en heb ik er 1ml bij gesproten. Dus nu is het 10iu en 2ml water. Dus 0,4ml per injectie.

Doe met een vial van 12iu 6 dagen dus hopen dat de nacl daar goed voor is. Verschillende sites zeggen van wel
heb je geen pennen aangeschaft?

en ik ben bezig met eigen sportkledingmerk +
Another one :p

Maak aub wel wat unieke designs want iedereen probeert een sportkleding merk op te zetten in een oververzadigde markt, vervolgens met de meest simpele designs neer te zetten en dan hopen sales te maken

Another one :p

Maak aub wel wat unieke designs want iedereen probeert een sportkleding merk op te zetten in een oververzadigde markt, vervolgens met de meest simpele designs neer te zetten en dan hopen sales te maken
Is denk meer voor de fans

Terug
Naar boven