MuscleMeat

Jay cutler, Ronnie coleman. Hoe kan het dat ze nog gezond zijn?

Tja ik heb dat ook. Ik kom ook niet zo goed uit me woorden af en toe. Meestal praat ik erg snel zonder enige problemen maar het gebeurt de laatste tijd steeds meer dat ik bij bepaalde woorden compleet de mist in ga.. :o

Ik hoef enkel nog een scheve bek als die van stallone en mensen zullen denken dat ik een volkomen debiel ben. (no offense stallone we love you)

http://www.youtube.com/watch?v=XFlFo81oOeY

:eek::o

Stallone heeft toch een hersenbloeding oid gehad en was daardoor verlamd??

Heb dit soms ook maar dacht dat het kwam omdat ik meerdertalig ben ...

Je onderschat echt hun genetics gast. We hebben het hier wel over de top van de wereld he met genetische eigenschappen die 1 op de 100.000 mensen niet eens heeft. Kijk maar eens wat voor transformaties die gasten in hun begin jaren al hebben gemaakt. Dat is voor haast niemand eens weggelegd met alle aas op de wereld over 100 jaar tijd.

Ja als je jezelf gezond vindt vergelijken met een pro dan zit je er toch nog behoorlijk naast hoor. Zoals ik zei ze zijn continue met hun lichaam bezig. Hun hele dieet passen ze tot op een gram aan. Ze doen heel veel cardio wat eigenlijk overbodig is voor gains maar wel gezond is. Ze hebben nog een beter ritme dan de zon. Meeste werken niet, kunnen goed rusten. Veel lichamelijke behandelinge, massage, zonnen, verzorging etc. En dat zijn maar paar voorbeelden. Hun vetpercentage loopt gedurende de hele jaar niet uit de hand. Vergelijken met hun leef jij als een alcoholist kerel.

En nee ook weer mis. Als er bij een checkup hogere waarden ontdekt worden gaan ze echt wel off tot alles weer hersteld is. En pro's zijn ook echt niet de hele jaar continue on.

Vergeet niet dat er vaak te makkelijk word gedacht. Genoeg bodybuilders bekend
of niet die vroegtijdig zijn overleden. Een bekende is Muntzer, en zelfs Mike mentzer is niet oud geworden.

Ik ben benieuwd hoe oud Cutler en Ronnie worden, denk zelf niet ouder als 50+. Tijd zal het leren..

Heb zelfs welleens gehoord dat Pro's aan kuren zitten van $200.000+

Hoe dan ook het gebruik van AAS heeft risico's danwel op lange termijn.
Kan je nog zo gezond leven niet zo naief

Zieke Flex Wheeler waarschuwt bodybuilders

En dat met die monsterlijke genen? De meeste prof's zijn vroeg begonnen met trainen en AAS.
Stel je hebt aanleg je begint op je vijftiende met trainen (serieus) dus voedings ect 100%.
een jaar later begin je met AAS. dat hou je dan tien jaar vol resultaat Lee priest

weetniet of jij flex wheeler hebt gezien toen die net 1 of 2 jaar trainde? Dat was een ecto
als je wat films van hem hebt gezien zegt hij dit zelf ook

ftkhs4.png

Onderstaande is ook leuk om te lezen wat opvalt ze waren er allemaal vroeg bij
http://boldanddetermined.com/2011/11/23/pictures-of-bodybuilders-before-and-after-steroids/

Laatst bewerkt:
Zucht... zoveel onzin weer.

Mentzer zat in zijn latere leven aan de amphetamines en kreeg problemen met zijn hart vanwege een aangeboren probleem:

I can't believe some people are making unverified statements
about suicide. I spent the last hours with Mike and Ray, and I
can assure that they both died of natural causes. There was a
history of heart disease in the Mentzer family.
http://www.trulyhuge.com/news/tips63iz.htm

Andreas Münzer (niet Muntzer!) daar hebben we het al over gehad en die is niet gestorven van normaal AAS gebruik maar van langdurig totaal abnormaal misbruik van orals zonder controle.

Geen idee hoe je erbij komt dat je aan 50 dood moet vallen als BB maar Ronnie is al 47.

200K is waarschijnlijk overdreven, maar 50-75K kunnen sommigen misschien wel halen, maar vooral de HGH is duur. Het is niet zo dat ze belachelijk hoge dosissen AAS gebruiken, dat is een fabeltje.

AAS heeft risico's maar niet in de mate dat jij denkt. Het hangt allemaal af van de mate van het gebruik en aangeboren ziekten.

Geen enkele prof BB is ecto, ik herhaal: geen enkele van de IFBB profs, vorige of huidige generaties valt onder het lichaamstype 'puur ecto'. Stop aub met die onzin te verkondigen. Als je niet kan zien dat op die foto iemand staat met duidelijke meso-eigenschappen dan begrijp je somatotypen niet.

Dan de opmerking dat je met AAS en vroeg beginnen een prof kan worden. NEE je mag nog zoveel AAS in je lijf stoppen als je wil en zo vroeg beginnen als je wil, je wordt NOOIT een prof. Tenzij je dus de juiste aanleg zou hebben.

100% ecto bestaat ook niet, daar heb je gelijk in.

Somatotypen niet begrijpen? zie jij het verschil niet tussen de bouw van cutler en
flex?

Andreas munzer en mike mentzer waren twee voorbeelden.
Complete lijst kun je zelf opzoeken.

Hoeveel jongens beginnen er nu op 15 jarige leeftijd serieus, met de sport dus strakke voeding / training Dag in dag uit. Maar weinig?
Laat staan met het gebruiken van goede gear, wat hier word afgeraden op die leeftijd (begrijpelijk)
Aangezien iedereen dus nooit 100% ecto is oftw altijd x% meso is. Kan je mij niet wijsmaken dat er super genen verreist zijn om prof te worden. De meeste jongens die vroeg erbij waren met alles zijn idd ook (veelal) uiteindelijk prof of bekend geworden. Op een paar uitzonderingen na die later zijn gestart zoals phil en dat zijn in mijn ogen de bbers met supergenen.

Laatst bewerkt:
Dit is echt de laatste keer dat ik in discussie ga over aas met mensen die niets over weten.
Als je ecto bouw hebt betekent dat niet meteen dat k*t genen hebt. Mischien heeft die persoon bepaalde hormonen waardoor die wel 4x zo snel massa aanzet. Dat zie je toch niet aan de buitenkant.

Die flex die jij aanhaalt heeft zelfs een myostatin defficientie vriend...

Je onderschat echt hun genetics gast. We hebben het hier wel over de top van de wereld he met genetische eigenschappen die 1 op de 100.000 mensen niet eens heeft. Kijk maar eens wat voor transformaties die gasten in hun begin jaren al hebben gemaakt. Dat is voor haast niemand eens weggelegd met alle aas op de wereld over 100 jaar tijd.

Ja als je jezelf gezond vindt vergelijken met een pro dan zit je er toch nog behoorlijk naast hoor. Zoals ik zei ze zijn continue met hun lichaam bezig. Hun hele dieet passen ze tot op een gram aan. Ze doen heel veel cardio wat eigenlijk overbodig is voor gains maar wel gezond is. Ze hebben nog een beter ritme dan de zon. Meeste werken niet, kunnen goed rusten. Veel lichamelijke behandelinge, massage, zonnen, verzorging etc. En dat zijn maar paar voorbeelden. Hun vetpercentage loopt gedurende de hele jaar niet uit de hand. Vergelijken met hun leef jij als een alcoholist kerel.

En nee ook weer mis. Als er bij een checkup hogere waarden ontdekt worden gaan ze echt wel off tot alles weer hersteld is. En pro's zijn ook echt niet de hele jaar continue on..

ik denk toch echt dat ze nooit OFF gaan kuki, (in de zin van helemaal niks gebruiken, ik gok meer op een TRT of onderhoud dosering).
en een checkup neem ik niet serieus, meneer weider en al die anderen weten zelf ook best hoe het er aan toe gaat en wat er nodig is om zo'n lichaam te onderhouden.

voor een pro bodybuilder (op dat niveau) heeft het totaal geen nut om OFF te gaan.
dat is je zelf in je vingers snijden. geen 1 pro gaat zonder androgenen in zn lijf de gym in, waste of ****ing time. dus ja, constant on is dan beter. wellicht met blast/cruise methode (dus bridgen daarna weer knallen dan weer bridgen etc). vergeet niet dat er ook veel insuline en hgh bij komt kijken. meeste van die mensen hebben ook begeleiders en dokters die hun constant in de gaten houden, alles is geregeld.

Laatst bewerkt:
ik denk toch echt dat ze nooit OFF gaan kuki, (in de zin van helemaal niks gebruiken).
en een checkup neem ik niet serieus, meneer weider weet zelf ook best hoe het er aan toe gaat en wat er nodig is om zo'n lichaam te onderhouden.

Ik heb nooit beweerd dat ze op bepaalde vaste volgorde on en off gaan. Zei dat ze bij complicaties wel tussenuit zouden gaan en verminderen. Of andere middelen nemen wat niet aas gerelateerd is. Dat meeste continue on zijn ontken ik zeker niet. Mijn punt die ik nu paginas lang probeer te verdedigen is puur alleen datdeze jongens het vooral op hun genen hebben en niet extreem veel gebruiken als gedacht wordt.

true, genetics blijft een b*ch :)
anno 2012 nog steeds

Soort gelijke vragen heb ik ook al gelezen en als antwoord krijg ik Myostatin

hier is er een link van http://www.ergogenics.org/myostatin2.html

Geloof de eerste echte gebruiker onstage was Flex wheeler die man is ongelofelijk perfect zonder die dikke buik van hgh

Kukishu, je zegt dat ze genen hebben van 1 op 100.000.
Maar hoeveel procent van de mensen richt zich nou in die mate op bodybuilding.
Je met die mannen vergelijken met alle anderen die zich in die mate op bodybuilding richten. En niet de mensen mee gaan nemen die voetballen of bankhangen. Zij hebben misschien wel even goede genen, maar daar zal je nooit achter komen.

Ik ontken niet dat ze goede genen hebben. Maar om nou te zeggen dat het supergoden zijn en dat niemand in de buurt kan komen...

Je met die mannen vergelijken met alle anderen die zich in die mate op bodybuilding richten. En niet de mensen mee gaan nemen die voetballen of bankhangen. Zij hebben misschien wel even goede genen, maar daar zal je nooit achter komen.

Ik ontken niet dat ze goede genen hebben. Maar om nou te zeggen dat het supergoden zijn en dat niemand in de buurt kan komen...

kijk voor de grap even naar hoe ze er uit zagen met een paar jaar training, shit is geen grap :)

ik ken persoonlijk ook een kerel, groot,breed,zwaar... een prachtfysiek om bijna U tegen te zeggen... die kerel heeft in heel zen leven nooit 1 gewicht aangeraakt en heeft er ook totaal geen interesse in... in grote schalen draait het meestal om de genen... maar er zijn zat mensen die de genen hebben maar dat kan je met het blote oog natuurlijk niet altijd zien... het is een raar wereldje :)

ja die mensen zijn er ook ja die dat nooit van zichzelf gaan ontdekken.
Maar toch is die percentage kleiner dan je denkt vriend. Pro's hebben genen waar je binnen enkele maanden al duidelijk kan zien dat ze enorm veel potentie hebben. Ze hebben op hun begin 20ste al een fysiek wat veel mensen nooit eens in de buurt gaan komen. Ga je dat allemaal op aas afschuiven? Ze hebben zeker vanaf dag 1 al 2miljoen euro aan hormonen in hun ass lopen prikken?

Hoeveel mensen zitten er op deze forum. En hoeveel ervan heeft binnen 2-3 jaar een fysiek weten neer te zetten waar je mond van open valt? En zich ook constant op die niveau blijft verbeteren? Hoeveel mensen ken jij in de gym die echt een bruut fysiek hebben?

Heb je de fysiek van jay cutler wel eens gezien toen die 22 was? Die joch zat zeker toen al aan 2.5 gram aas en dat hele mik mak ala 200.000 euro kuurtje zeker? En zo zijn er ook pro's die op hun 18de al een fysiek hebben waar je uit je stoel van schiet.

Hoeveel mensen trainen er wereld wijd alleen bodybuilding gezien? miljoenen? Laten we 1 miljoen nemen. Hoeveel mensen hebben een pro fysiek? 1000? lol zelfs dat denk ik niet. Dat is al 1 op de 1000. En dan heb ik ook nog de meest ongunstige vergelijking genomen.

Noem jij ze maar mensen waar genoeg mensen in de buurt van kunnen komen.

en de vergelijking ging hier trouwens ook nog om de top van de top. Dus dan zouden we het bij 10 man wereldwijd moeten houden. Dan zit ik zelfs met die 1 op de 10.000 nog ver onder

Laatst bewerkt:
True kuki

Kijk maar is naar jay op 15 jarige leeftijd

[Link niet meer beschikbaar]

een fysiek die mensen hier nog niet eens hebben

True kuki

Kijk maar is naar jay op 15 jarige leeftijd

[Link niet meer beschikbaar]

een fysiek die mensen hier nog niet eens hebben

idd en zal ik je nog iets zeggen. Die kerel trainde toen nog geen eens laat staan aas gebruik, supps, fatsoenlijk eten.

Eat your hearts out zou ik zeggen want op zijn 18de begon hij met trainen.
En binnen een jaar zag die er al zo uit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En waarschijnlijk was hij ook nog eens clean! Want je gaat nu niet nog stevig lopen beweren dat hij vanaf dag 1 meteen non stop heeft gekuurd?

Nou wie ziet er zo uit? in zo'n korte tijd zelfs met aas. Serieus wie?
ga maar vooral genetics onderschatten

idd dit was ook mijn punt.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 17:37 ----------

idd en zal ik je nog iets zeggen. Die kerel trainde toen nog geen eens laat staan aas gebruik, supps, fatsoenlijk eten.

Eat your hearts out zou ik zeggen want op zijn 18de begon hij met trainen.
En binnen een jaar zag die er al zo uit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En waarschijnlijk was hij ook nog eens clean! Want je gaat nu niet nog stevig lopen beweren dat hij vanaf dag 1 meteen non stop heeft gekuurd?

Nou wie ziet er zo uit? in zo'n korte tijd zelfs met aas. Serieus wie?
ga maar vooral genetics onderschatten

Gast hou toch eens op. op zijn 18 begon hij met trainen?

Met andere woorden je wil dus beweren dat op die foto toen hij 15 was hij nog nooit een dumbbell had aangeraakt.
Rugby bijvoorbeeld is in US groot en die jongens worden vanaf die leeftijd al goed gecoacht in voeding en gewichtraining

Dit is dus al 3-5 jaar serieus trainen /eten waarschijnlijk met AAS

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven