AndroidHealthClinic

Jay cutler, Ronnie coleman. Hoe kan het dat ze nog gezond zijn?

idd dit was ook mijn punt.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 17:37 ----------

Gast hou toch eens op. op zijn 18 begon hij met trainen?

Met andere woorden je wil dus beweren dat op die foto toen hij 15 was hij nog nooit een dumbbell had aangeraakt.
Rugby bijvoorbeeld is in US groot en die jongens worden vanaf die leeftijd al goed gecoacht in voeding en gewichtraining

Dit is dus al 3-5 jaar serieus trainen /eten waarschijnlijk met AAS

Kukishu heeft helemaal gelijk in mijn mening, maar wat Jimba hier zegt klopt wel. OP zijn 18e begon Jay met BODYBUILDEN, in de US zijn 99% van alle highschool athletes stukken getrainder en beter onderlegd in voeding en krachttraining dan de gemiddelde middelbare leerling hier.

Een maatje van me,oud Highschool en college worstelaar in de US woog op zijn 17e ook 85kg, helemaal droog getraind en sterk als os.

Hoeveel pro's zijn niet dood neer gevallen op hun 50e?

dikke buik van hgh.. sinds wanneer krijg je zo'n buik door hgh?
denk dat je meer in de hoek van insuline + igf1 moet zitten
De IGFs ja, met name IGF-I.

GH stimuleert direct IGF-I transcriptie in de lever.
Insuline stimuleert indirect de IGF-I transcriptie en onderdrukt de gen voor een van de IGFBPs.

Over genen gesproken trouwens.. ;)

24m5pts.jpg

dlt26v.jpg

idd dit was ook mijn punt.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 17:37 ----------

Gast hou toch eens op. op zijn 18 begon hij met trainen?

Met andere woorden je wil dus beweren dat op die foto toen hij 15 was hij nog nooit een dumbbell had aangeraakt.
Rugby bijvoorbeeld is in US groot en die jongens worden vanaf die leeftijd al goed gecoacht in voeding en gewichtraining

Dit is dus al 3-5 jaar serieus trainen /eten waarschijnlijk met AAS

Ja op zijn 18 begon hij met trainen (bodybuilding) zoek het zelf maar op. Hij werkte op het land van zijn vader. Dat die voor de grap mischien een keer wat deed qua training op zijn 15 de vind ik inrelefant en verklaart niets. Deze kerel had voordat die begon met krachttraining (serieuse kracht training dan, nu blij?) al zo zichtbaar veel potentie dat die is aangespoord om te gaan bodybuilden.

Beetje flauwekeul probeer je nu mijn verhaal krom te gaan praten omdat die mischien een keer op highschool 2x per week in de gym zat en wat football speelde? Nou big deal zeg.

Ja op zijn 18 begon hij met trainen (bodybuilding) zoek het zelf maar op. Hij werkte op het land van zijn vader. Dat die voor de grap mischien een keer wat deed qua training op zijn 15 de vind ik inrelefant en verklaart niets. Deze kerel had voordat die begon met krachttraining (serieuse kracht training dan, nu blij?) al zo zichtbaar veel potentie dat die is aangespoord om te gaan bodybuilden.

Beetje flauwekeul probeer je nu mijn verhaal krom te gaan praten omdat die mischien een keer op highschool 2x per week in de gym zat en wat football speelde? Nou big deal zeg.

Gast wat een onzin! elk iemand met fatsoenlijk verstand of een iq boven de > 80 kan toch echt zien,
dat dit niet het resultaat is van een paar keer op het land werken sjonge jonge. Je bent zelf een bber toch? frustraties?

Niet al die onzin geloven wat je leest. tuurlijk spelen genen een belangrijke rol maar je moet daar niet alles op in zetten.

Mijn standpunt blijft dat vroeg beginnen in combinatie met de juiste training,voeding,begeleiding en natuurlijk goede gear
Je al een heel eind kan komen.

No hard feelings! respect voor jou. Dit blijft een leuk discussiepunt

Laatst bewerkt:
Gast wat een onzin! elk iemand met fatsoenlijk verstand of een iq boven de > 80 kan toch echt zien,
dat dit niet het resultaat is van een paar keer op het land werken sjonge jonge. Je bent zelf een bber toch? frustraties?

Niet al die onzin geloven wat je leest. tuurlijk spelen genen een belangrijke rol maar je moet daar niet alles op in zetten.

Mijn standpunt blijft dat vroeg beginnen in combinatie met de juiste training,voeding,begeleiding en natuurlijk goede gear
Je al een heel eind kan komen.

No hard feelings! respect voor jou. Dit blijft een leuk discussiepunt

dat had hij zeker toen die 15 was :rolleyes:
Het punt wat ik duidelijk wil maken is dat hij zo'n fysiek al heeft neergezet met bijna geen moeite in relatief korte tijd. En waarschijnlijk zonder aas of iig erg weinig aas. Die kerel kijkt naar een dumbbell en hij groeit zowat.

Of die nou wat geouwehoerd heeft met gewichten op jonge leeftijd is niet echt meer van belang of wel? Want er zijn mensen die 10 jaar intensief trainen en niet eens zo uit zien, zelfs met kuren.

Wat heeft vroeg beginnen met iets te maken? Leeftijd is hierbij niet relavant. De tijd wel. Er zijn ook pro's die op 20-23 pas begonnen. Kijk maar naar dorian yates.

pff goede training en voeding. Wat doen wij dan? Iedereen hier zit elke dag een overkill aan eiwitten te eten en genoeg carbs in te werken. Trainen doen we allemaal wel. Zit daar echt zo belachelijk veel verschil tussen? Mischien niet op hun niveau nee, maar dat hebben zij toch ook opgebouwd.

En ik snap dat onophoudelijke gejank steeds niet dat ik gefrustreerd moet zijn volgens jullie. Ik kom in deze topic als iemand op deze forum met een van de betere fysieken hun in de spotlight zetten en verhemelen en dan zeggen jullie tegen mij dat ik gefrustreerd ben omdat jullie van mening zijn dat jullie met de juiste voeding, begleiding, aas, training bllablabla ook een monster kunnen worden. Sorry maar volgens mij zijn jullie gefrustreerd. Mischien is de waarheid nog te hard voor de meeste hier om te realiseren. Proof me wrong zou ik zeggen. En alvast heel veel succes!

ik ga niet meer mee in deze discussie. Zinloos gedoe van stelletje naiefe mensen waarvan de meeste nog denken dat je met wat kuren al een monster wordt.

Laatst bewerkt:
Ik ga helemaal met Kuki mee.
Jay Cutler heeft het meeste van zijn massa in 1 jaar gewonnen.

Vermoed dat ze ook wel goed begeleid worden door sportartsen

brb jays ouders zijn lang, jay is een manlet, zal wel op zn 22e hebben gekuurd.

Wat jullie ook zeggen ik denk zelf dat jay voor zn 18e heeft gekuurd, hij zei al zelf '' toen ik 12 was wou ik al een bodybuilder worden'' heeft zeker op zn begin 15/16de al wat aas lopen nemen.

brb genetics maken hem een beest, als je zijn benen checkt is het groter dan iemand die hier 5 jaar traint en paar kuurtjes heeft genomen en hij traint daar pas een jaar en natty, hoe naief kan je zijn

ik citeer even wat craig titus zei van aan de telefoon in zn leuke cel over jay anno 2005:

"I mean did you see his yaw? that must have been at least 3grams of testosterone per week"...

het viel me eerder op dat iemand als craig titus 3 gram test als overdreven zwaar zag, en dat was toch ook geen klein kereltje...

ik citeer even wat craig titus zei van aan de telefoon in zn leuke cel over jay anno 2005:

"I mean did you see his yaw? that must have been at least 3grams of testosterone per week"...

het viel me eerder op dat iemand als craig titus 3 gram test als overdreven zwaar zag, en dat was toch ook geen klein kereltje...

Is ook overdreven zwaar, geeft ook helemaal geen meerwaarde.
De meeste pro's reageren gewoon heel erg goed op roids.
Waar wij een kilootje kwaliteit mee pakken is voor hun al genoeg om drastisch te veranderen.

Je kan het ook zo zien : Waarom komt niemand van DBB een beetje of klein beetje in de buurt om een pro fysiek te hebben? Niemand hier heeft volgens mij absurde dosissen aas in zijn lichaam gespot max wat ik hier zag was 1,5 gram aas per week.

Je kan het ook zo zien : Waarom komt niemand van DBB een beetje of klein beetje in de buurt om een pro fysiek te hebben? Niemand hier heeft volgens mij absurde dosissen aas in zijn lichaam gespot max wat ik hier zag was 1,5 gram aas per week.

No offence maar ik heb hier gasten voorbij zien komen die absurde hoeveelheden juice namen en 110 kg benchpressen en op het podium geen hoge ogen zouden gooien.

@ kukishu

lees dit eens door.
http://www.canadabodybuilding.com/s...-believe-Flex-Wheeler-was-myostatin-deficient

this topic was covered on another site, in great depth, there was even an interview with the author of the scientific study in which wheeler and a bunch of other like minded knobs participated . The owner of Balco for whatever reason, offered up this motley group of bums are subjects for the study.

The scientist involved was actually quite naive about bodybuilders and hadn't realized that steroids were part of the regimen. He was certain that he would discover that all these wonder athletes were incredibly naturally genetically gifted and unique.

He was astounded when he found absolutely nothing of interest in these bodybuilders. NOthing. They were normal in every area imagineable.

Wheeler was a second tier bodybuilder who only rose to greatness on the back of massive amounts of synthol injections into but not restricted exclusively to:

1. his "cannonball ' deltoids,
2. his middle back.
3. his rear deltoids
4. his upper outer chest
5. his calves
6. his amazing biceps..

........

Verklaart opzich hoop aangezien hij momenteel nog grote armen heeft tenminste totaal buiten proportie met de rest

Laatst bewerkt:
This URBAN MYTH about wheeler's myostatin status is of his own making. HE seems to be the one spreading this rumour. In my opinion, kenneth Wheeler is Fricking DELUSIONAL. He has read his own press so much and blown his own horn that he now believes the lies. He doesn't even know what is true anymore.

die flex kwam tijdje terug ook met een of ander ****ing supplement die hem zogenaamd super hoge testosteron waardes zou geven nadat hij jaren hypogonadal was geweest. en dat vertelt ie ook doodleuk in een filmpje met een stalen gezicht. wat een mong**l :)

Laatst bewerkt:
Aanleg is alles.

ruhl
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na 1,5 jaar
269467064.jpg

10/12 jaar erna
ruehl-mm-7weeks-out.jpg

Terug
Naar boven