crashcool
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m94
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel rijst en kip dus kreeg lekker genoeg eiwitten binnen. Heb nog picca van gemaakt trouwens.

Mooie trainingen Jay! Lekker volume gewichten zijn alle netjes. Een je hebt een mooie home gym.![]()

Sterke trainingen weer! Lekker bezig geweest, dikke vpr op bench press! En prima homegym om lekker te kunnen knallen, lekker basic.![]()
Achja een cage neemt ook meer ruimte in en het staat ook in mn kamer dus dan is mn kamer meteen weer zo vol.

Voor een deload niet slecht Jay, variëren in oefeningen is ook wel goed. Dumbell row vind ik persoonlijk ook veel lekkerder voelen dan een barbell row. Merk jij ook bepaalde voordelen met wristcurls? Ik train namelijk mijn onderarmen niet apart, en weet niet of het ook meerwaarde bied om wel te doen.

Voor een deload niet slecht Jay, variëren in oefeningen is ook wel goed. Dumbell row vind ik persoonlijk ook veel lekkerder voelen dan een barbell row. Merk jij ook bepaalde voordelen met wristcurls? Ik train namelijk mijn onderarmen niet apart, en weet niet of het ook meerwaarde bied om wel te doen.
Lekker rustig het jaar afsluiten is niks mis mee, volgend jaar weer vol gas!
Vind die chins alsnog wel sterk, is dat ook op deload?
Wristcurls moet je zeker proberen man, na 3 setjes tot fail, met 1-2 sec vasthouden bovenin, staat je onderarm knetterhard
In de gym laat ik het meestal sliden waardoor ik ze thuis pak, maar met een home gym zou je ze zeker kunnen doen, paar minuten werk!
Sorry voor de hijack, Jay![]()

Wristcurls moet je zeker proberen man, na 3 setjes tot fail, met 1-2 sec vasthouden bovenin, staat je onderarm knetterhard
In de gym laat ik het meestal sliden waardoor ik ze thuis pak, maar met een home gym zou je ze zeker kunnen doen, paar minuten werk!

Ja db row beviel prima man, doe ze staand zegmaar op deze manier:
En wristcurls bevallen prima want merk toch wel dat grip een issue is bij mij. Je bent max 5 min bezig met die oefening dusja je zou ze eventueel ook buiten je traininen om kunnen doen. Vind het ook wel een fijne oefening, deed het voorheen met dumbbells maar zo staand met barbell bevalt prima. Brandt kneiterhard en je bent er zo klaar mee.![]()

Hmm ik zal het zeker eens proberen, heb deze oefening 1,5 jaar geleden ook gedaan maar kreeg pijnlijke pols. Buiten het schema pakken moet wel lukken.
Zo ga ik ze binnenkort ook doen, ik doe het nu gewoon op een bankje. Maar krijg nog wel eens last van rechter schouder als ik met linker arm bezig ben.
Daar heb ik dus ook wel last van, grip is niet heel erg sterk. Dan doe ik die ook gewoon buiten mn schema met een barbell, misschien dat het nog wat opleverd bij benchen. Polsen begeven het vaak, en denk dat je met deze oefening je polsen ook wel versterkt. Thanks!
Ja voelde het ook wel in mn polsen dusja die zul je dan ook wel sterker maken. En db rows op zon bench vind ik ook niet chill man.
Fijne jaarwisseling iedereen en een sportief en gezond 2014!

Trainingen zien er goed uit jongen, aan het deloaden begonnen?
Goed begin van het nieuwe jaar.
De beste wensen voor het komende jaar.

Lekker begin van het nieuwe jaar! Sterke Bp.
Verder natuurlijk de beste wensen en een goeie gezondheid met mooie gains!!

Sterk begin van 2014, paar cruciale tips die je eruit hebt gehaald?
ziet er naar uit dat je flyes wel wat meer kan toch?
Waarom geen P/P/L?

Even snel doorheen je log gelezen, en heb me geabonneerd![]()