MuscleMeat

Jaytjuh's DNP log

Waarom bridge je?

Succes verder, blijf je log volgens!!!

Zal ook eens even reageren
3 weken na mijn kuur 7 dagen DNP gebruikt
4 dagen - 1 Tab (200 mg crist versie)
3 dagen - 2 tabs

Op 1 tab ging alles perfect, niet echt sides, wat zweet hier en daar ..
Op 2 tabs ging het gewoon al fout, zweten, zweten, zweten en nog meer zweten, zo erg dat ik er s'nachts niet van kon slapen en dat het zweet letterlijk in mijn nek zat te druipen
Lengte: 1m85
Gewicht voor gebruik: 94kg
Gewicht na de 7 dagen gebruik & 1 week ertussen: 88kg

in die 6kg zal ook redelijk wat vocht hebben gezeten.. DNP is een aanrader voor in cycles te doen .. maar MAX op 1 tab / dag IMO, anders ga je er gewoon kapot van
Vandaag ben ik nog ziek omdat ik een wandele sauna was en overal koude lucht zocht, zit met de griep erdoor

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu elk uur wel een paar keer dat ik een soort van hartklopping heb tenzij ik in beweging ben. Ik weet niet of ik hier nog zo lang me doorga :P

Je zat toch nogmaar op 400 ?
Kan stoppen of gewoon op 1 tab verder gaan de rest van de dagen, gaat ietsje minder werken gewoon..

Je zat toch nogmaar op 400 ?
Kan stoppen of gewoon op 1 tab verder gaan de rest van de dagen, gaat ietsje minder werken gewoon..

Ja ik zit op 400, was ook niet van plan hoger te gaan ivm zweten. Ik heb geen idee waarom ik vandaag ineens hartklopping heb en vraag me af of het wel van de DNP komt. Maar we zien het morgen wel effe, over het algemeen kunnen hartkloppingen geen kwaad. Ik heb het al mijn hele leven en heb weleens een hartfilmpje laten maken waaruit niks kwam.

Ik lees net dat een symptoom van histamine hartritme stoornis kan zijn. En aangezien je van DNP een verhoogde histamine spiegel krijgt ga zo eens effe een anti-histamine pilletje nemen. Hopelijk is dat het gewoon....

zie je ook al wat in de spiegel?

Anti histamine genomen, geen hartkloppingen meer :D ik moet echt dokter worden man!

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

zie je ook al wat in de spiegel?

Ja, ik zie er wat leegjes uit en buik lijkt nog steeds vettig. Wel komen er steeds meer aders op mn armen en zie ik op mijn heupen zelfs aders verschijnen. Ik kan niet wachten tot het eindresultaat !

Bedenk wel dat je vasculariteit stijgt met je lichaamstemperatuur.

Bedenk wel dat je vasculariteit stijgt met je lichaamstemperatuur.

Ja klopt idd, ik zie wel dat ze nu wat minder dik zijn. Maar wel nog duidelijk aanwezig gelukkig.
Ik woog vanochtend net als gister 101,2 kg hoewel mijn vriendin zegt dat ie op een bult in de grond stond ofzo. Maar boeie!
Mijn buikomtrek is 85cm en armomtrek is hetzelfde.
Ik had na 3 dagen DNP gebruikte hebben enorme pijn in beide heupen toen ik wakker werd om 3 uur snachts, dit nam wel af en sochtends had ik er nog minimaal last van. Ik had het idee dat dit van het werken kwam, maar ik doe nu al dagen niks en werd vanochtend weer wakker met pijn, ditmaal alleen in mijn rechter....erg raar....ik denk kramp ivm uitdroging (ik drink wel een liter water over de nacht verspreid)

Hartklopping zijn sinds dat anti-histamine pilletje met 90% afgenomen dus ik ga gewoon weer 400mg nemen vandaag en een pilletje nemen en even aankijken hoe dat gaat.

Laatst bewerkt:
Succes verder!

Bekijk vooral je sperma maar eens man...

Lekker GEEL :eek::rolleyes:

Ik weet het man, maar we hebben niet allemaal goeie genen dus je kan niet alles over 1 kam scheren. Ik had toen ik begon 25cm armen met 65kg lichaamsgewicht bij die lengte en al moeite met de stang benchen dus ik kom van heel erg ver.

He he komt me bekent voor ben zelf 193 en woog ook maar 70 kg dan ben je echt mager en kon toen ook met moeite de stang benchen gelukkig is dat na 6 jaar trainen wel anders hoe lang ben jij al bezig gozer?
Veel succes met dnp blijf hetzelf maar leipe shit vinden maar ik volg je mzzl

Succes verder!

Bekijk vooral je sperma maar eens man...

Lekker GEEL :eek::rolleyes:
Haha ja, maar tot nu toe alleen net na het nemen van die pillen gemerkt dat het ietsjuh geler is.

He he komt me bekent voor ben zelf 193 en woog ook maar 70 kg dan ben je echt mager en kon toen ook met moeite de stang benchen gelukkig is dat na 6 jaar trainen wel anders hoe lang ben jij al bezig gozer?
Veel succes met dnp blijf hetzelf maar leipe shit vinden maar ik volg je mzzl
Ik weet het niet precies hoe lang ik nu train. Ik begon ergens in 2003 te trainen maar had toen vanaf het begin al problemen met mijn schouder waar ik toen aan geopereerd ben. Ik denk dat ik nu bijna 4 jaar totaal echt train train zegmaar.

Haha ja, maar tot nu toe alleen net na het nemen van die pillen gemerkt dat het ietsjuh geler is.

Ik weet het niet precies hoe lang ik nu train. Ik begon ergens in 2003 te trainen maar had toen vanaf het begin al problemen met mijn schouder waar ik toen aan geopereerd ben. Ik denk dat ik nu bijna 4 jaar totaal echt train train zegmaar.

Das toch ruim 35 kg winst goed bezig vooral door blijven knalle weet niet wat je ambities zijn maar bij 2 mtr heb je nog 1 lange weg te gaan net als ikzelf he he is best klote om met deze lengte gemotiveerd te blijven aangezien je meer vulling nodig heb voor 1 pleasing resultaat

Das toch ruim 35 kg winst goed bezig vooral door blijven knalle weet niet wat je ambities zijn maar bij 2 mtr heb je nog 1 lange weg te gaan net als ikzelf he he is best klote om met deze lengte gemotiveerd te blijven aangezien je meer vulling nodig heb voor 1 pleasing resultaat

Ik wil 120 kg bij 8% oid zijn, dan vind ik het wel best en daar ga ik lang genoeg over doen vrees ik.

je bent een week bezig en hebt 1cm minder aan je taille? Tot zover het "wondermiddel" dnp. Hoop dat wanneer het vocht wegtrekt het toch wat beter is.

je bent een week bezig en hebt 1cm minder aan je taille? Tot zover het "wondermiddel" dnp. Hoop dat wanneer het vocht wegtrekt het toch wat beter is.

Hij ging in het begin van 86cm naar 88cm en na een aantal dagen naar 85cm dus ik denk dat ik toch wel 3cm kwijt ben als ik nu zou stoppen.

klok horen luiden?

Van dnp houd je vreselijk veel vocht vast....DAT is wat je ziet. On kan je niet zeggen dat je magerder wordt....werkelijk bull

Terug
Naar boven