AndroidHealthClinic

Jaytjuh's DNP log

Bezoekers in dit topic

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
5.824
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
Ik ben nu al een aantal dagen bezig met DNP en het leek me bij nader in zien toch leuk om mijn vooruitgang te loggen.
Ik ga geen foto's plaatsen maar ik zal mijn gewicht en buikomtrek posten als maatstaf.

Mijn gewicht voor ik begin 102.4 kg met buikomtrek 88cm en ik ben 2 meter lang.
Ik eet 3300kcal per dag bestaande uit 350 gr proteine, 350 gr carbs en 50 gram vet (dit is ongeveer, heb geen zin om nu precies te gaan rekenen).
Ik gebruik ook 6iu somatrope per dag en 220mg test/week

Dag 1 (24/1/2010) 200mg:
Ik ben vanochtend begonnen met 200mg DNP. Het is vandaag een carb up dag aangezien ik de laatste tijd wat slapper aant worden was in de sportschool. Heb het al vrij snel een stuk warmer dan normaal.
Ik heb vanochtend niet gewogen maar ik heb vandaag en gister lekker veel carbs gegeten dus mijn gewicht zal wel hoger zijn nu.

Dag 2 (25/1/2010) 200mg:
Ik woog vanochtend 104 kg, buikomtrek vergeten te meten. De hitte van gister lijkt vandaag wel weer mee te vallen. Waarschijnlijk omdat ik nu weer wat lager in de carbs zit.

Dag 3 (26/1/2010) 200mg:
It's getting hot in here! Ik ging vandaag mijn vader in de bouw helpen en ik ben blij dat het voornamelijk buiten op het dag is! Iedereen dik ingepakt, ik alleen een shirtje met mijn jas erover aan. Vergeten te wegen vanochtend.

Dag 4 (27/1/2010) 400mg:
Aangezien ik mijn pa weer hielp vandaag ben ik om 6 uur opgestaan (3 uur eerder dan normaal) dus ik denk dat ik daardoor ook wat zwaarder weeg dan ik normaal zou doen. 103.4 kg met buikomtrek 88cm (buik ziet er wat vochtiger uit dan daarvoor).
Ik heb smiddag nogmaals 200mg genomen dus zit sinds vandaag op 400mg.

Dag 5 (28/1/2010) 400mg:
Vandaag weer om 9 uur gaan wegen en ik weeg nu 101.7 kg met buikomtrek 87 cm. Ik meet sinds vandaag ook mijn arm omtrek erbij zodat ik dat een beetje in de gaten hou aangezien die al redelijk droog zijn en dus daarmee goed kan pijlen of ik spier(inhoud) verlies. Armomtrek is nu 40.5 cm. Wel flink zweten vandaag. Stukje fietsen en mn shirt is al aardig vochtig. Training ging erg lekker, super zweten was wel lekker hoor!

Dag 6 (29/1/2010) 400mg:
Wow, ik weeg vandaag 100.5 kg met buikomtrek 86cm en armomtrek 40.5cm. Vandaag lekker rustig dagje dus hopelijk niet al te veel zweten.

Dag 7 (30/1/2010) 400mg:
Gister een lekkere carb up gehad, training ging gelijk een stuk beter zo. Ik heb vannacht alleen enorm hard gezweet! Ik ben blij dat ik een 1,5L fles met water naast me heb staan want ik werd steeds wakker van een droge strot en heb die fles bijna helemaal leeggedronken.
gewicht 101.2 kg, buikomtrek 86.5, armomtrek 40.5
's avonds wat last van hartkloppingen dus ik neem effe een anti-histamine, hopelijk werkt dat.

Dag 8 (31/1/2010) 400mg:
Ik woog vanochtend net als gister 101,2 kg hoewel mijn vriendin zegt dat ie op een bult in de grond stond ofzo. Maar boeie!
Mijn buikomtrek is 85cm en armomtrek is hetzelfde.
Ik had na 3 dagen DNP gebruikte hebben enorme pijn in beide heupen toen ik wakker werd om 3 uur snachts, dit nam wel af en sochtends had ik er nog minimaal last van. Ik had het idee dat dit van het werken kwam, maar ik doe nu al dagen niks en werd vanochtend weer wakker met pijn, ditmaal alleen in mijn rechter....erg raar....ik denk kramp ivm uitdroging (ik drink wel een liter water over de nacht verspreid)
Hartklopping zijn sinds dat anti-histamine pilletje met 90% afgenomen dus ik ga gewoon weer 400mg nemen vandaag en een pilletje nemen en even aankijken hoe dat gaat. Ik heb vandaag een bak Swirl ijs gehaald, was erg lekker! :P

Dag 9: (1/2/2010) 400mg:
Ik moest vanochtend om 6 uur op dus heb me niet gewogen. Ik begin het wel een beetje zat te worden dat gezweet. Weer mijn hele bed zeiknat en ik zat later vandaag nog bij mijn vader thuis waar de kachel op 24 graden stond omdat ie kapot was :S ik ben maar naar huis gegaan na een half uur! niet te harden!
Ik heb vandaag trouwens weer af en toe wat hart kloppingen en nu na het anti-histamine pilletje heb ik het nog steeds dus ik ga morgen weer lekker naar 1 pilletje per dag nog voor 3 a 4 daagjes en dan ben ik er wel klaar mee. :)

Dag 10 (2/2/2010) 200mg:
Vanochtend woog ik 99,3 met buikomtrek 84cm en armomtrek 40,5cm.
Ik heb nogal diep geslapen vannacht en ben niet één keer wakker geworden om water te drinken dus ik heb nogal een droge strot en ook heb had ik weer pijn in mijn heupen, ik heb alleen niet echt veel gezweet vannacht in vergelijk met de nachten daarvoor.
Ik heb zojuist besloten dat vandaag effe de laatste dag was (nog 200mg ivm hartkloppingen) en dan ik vanaf Zaterdag ga beginnen met een bulker. Ik ga zaterdag eerst eens een flinke CARB UP doen! en dan op 4000kcal per dag zitten de week daarna, dit bouw ik dan rustig uit naar 5000kcal.

Dag 11 (3/2/2010) geen DNP:
Vandaag niks meer genomen. Ik merk dat ik het meteen al een stuk minder warm heb, maar nog steeds geen last van de kou :)
Wanneer ik anti-histamine neem heb ik daarna geen last meer van dat mijn hart ineens een flinke bons of twee geeft, maar ongeveer 12 uur later heb ik het elk uur wel een keertje wanneer ik rustig zit (zo lang mijn hart snel klopt heb ik het niet)....raar he!
Ik woog vanochtend 98,7 kg met buikomtrek 85cm en armomtrek 40,5cm nog steeds.
Ik heb mijn carbup en dus de start van mijn bulker naar vrijdag verschoven aangezien ik 's avonds met XtremeBody ga trainen en mijn bench uberhaupt al pussy is vergeleken met die van hem en nu helemaal! haha

Dag 12 (3/2/2010) geen DNP:
Ik werd vanochtend wakker en dacht: "vandaag ga ik beginnen met mn kuur en me helemaal volvreten aan eenvoudige carbs!!" en toen heb ik dat maar gedaan. Ben me gigantisch te buiten gegaan en sta al weer een stukje voller :) vanaf morgen ga ik van 3300kcal naar 4000kcal over en dat zal ik dan geleidelijk verhogen.
Vanochtend was ik er weer 3 uur eerder uit dan normaal ivm met een klus dus mijn gewicht was 99,5kg wat waarschijnlijk nog een halve kilo pis scheelt als ik 3 uur later weer gepist had zoals ik normaal doe. Mijn buikomtrek was 84cm.
Hartklopping zijn trouwens helemaal gestopt :)

Dag 13 (5/2/2009):
Even voor de duidelijkheid. Gister was een uitzondering op de regel!
Ik heb expres zo veel carbs gegeten zodat ik meteen weer wat voller sta en heb hierbij vetten zoveel mogelijk vermeden (behalve dan die bigmac:o).
Vanaf vandaag ga ik weer CLEAN bulken op 4000kcal die langzaam verhoog naar 4500+ en bij is clean echt clean.

Mijn gewicht vandaag was zoals ik gister al gedacht had 101 kilo, mijn armen zijn nu een kleine 41cm in omvang en mijn buikomvang is nog 84cm.
Training ging weer heerlijk en ik ga vanavond met X to the B keihard borst trainen! YEAH!!
 
Laatst bewerkt:
Succes gozer...maar ik vind het echt te gek dat je met jou stats al zo'n kuurtjes pakt en zelfs al aan de GH zit.
 
Succes gozer...maar ik vind het echt te gek dat je met jou stats al zo'n kuurtjes pakt en zelfs al aan de GH zit.

Ik vind het zelf ook te gek :D
 
Haha mafkees. Moet je ook helemaal zelf weten verder...maar 102kg en 40.5cm armen bij 2m stelt naturel zelfs niks voor. Maargoed...doe lekker je ding haha
 
Haha mafkees. Moet je ook helemaal zelf weten verder...maar 102kg en 40.5cm armen bij 2m stelt naturel zelfs niks voor. Maargoed...doe lekker je ding haha

Ik weet het man, maar we hebben niet allemaal goeie genen dus je kan niet alles over 1 kam scheren. Ik had toen ik begon 25cm armen met 65kg lichaamsgewicht bij die lengte en al moeite met de stang benchen dus ik kom van heel erg ver.
 
Ik zou het trouwens op prijs stellen als we het nu niet over stats gaan hebben want dan stop ik met loggen.
Als je erover wil praten kan je PM'en
 
Ik snap de heisa niet zo, als hij dat wilt gebruiken moet 'ie dat toch lekker zelf weten?
 
Dag 7:
Gister een lekkere carb up gehad, training ging gelijk een stuk beter zo. Ik heb vannacht alleen enorm hard gezweet! Ik ben blij dat ik een 1,5L fles met water naast me heb staan want ik werd steeds wakker van een droge strot en heb die fles bijna helemaal leeggedronken.

gewicht 101.2 kg
buikomtrek 86.5
armomtrek 40.5
 
Ik heb trouwens sinds gister een beetje last van hartkloppingen. Ik heb dit al wel eens van mezelf dus kweenie of dit uberhaupt iets met DNP te maken heeft.
 
Ziet er goed uit kerel suc6
 
Lees ik nou 220mg test? Wat een k*t dosering ja.
 
haha mafkees. Moet je ook helemaal zelf weten verder...maar 102kg en 40.5cm armen bij 2m stelt naturel zelfs niks voor. Maargoed...doe lekker je ding haha

+1
 
Leuke log. Maar denk dat je met wat anders ook lekker kon cutten
 
succes man.

maar waarom niet gewoon 1 ml test a 250mg is toch veel gemakkelijker :P
 
succes man.

maar waarom niet gewoon 1 ml test a 250mg is toch veel gemakkelijker :P

thanks!

Ik heb hoger gedoseerde test en vond dit makkelijker afmeten .
 
Leuke log. Maar denk dat je met wat anders ook lekker kon cutten

Mja, ik kan niet goed tegen stimulanten en dan blijft er weinig over wat ook echt de moeite is.
 
Back
Naar boven