Brutux
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 16
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nooit ziekMocht je het besluit maken om je haar niet meer te wassen met shampoo, dan lijkt het mij verstandiger om amper tot geen gel te gebruiken. Ik kan het zelf niet zeggen, aangezien ik sinds ik 't besluit heb genomen geen gel meer gebruik. Probeer het anders eens als je niet veel naar buiten gaat, als je een tijdje ziek bent bijvoorbeeld.![]()
maarrem ik heb wel dat ik als ik me haar 2 of 3 weken niet heb gewassen ik inderdaad me haar al kan stylen zonder gel of wax, het zit dan wel wat meer 'out of bed look' dan normaal, maar het kan wel ja
+1Het komt niet vaak voor dat ik dit tegen een kerel zeg maar: pics? Ben wel benieuwd naar het voor/na verschil eerlijk gezegd aangezien je het waard vind een topic er over aan te maken zal het wel een degelijk verschil met zich meebrengen, ben benieuwd!
Het komt niet vaak voor dat ik dit tegen een kerel zeg maar: pics? Ben wel benieuwd naar het voor/na verschil eerlijk gezegd aangezien je het waard vind een topic er over aan te maken zal het wel een degelijk verschil met zich meebrengen, ben benieuwd!
Ik zou zeggen, als je het interessant lijkt, probeer het eens!
It's all about the money.
Ben benieuwd of iemand 't van dit forum gaat uitproberen en het volhoudt.![]()

ben nou bij dag 2, so far so good! ik hoop overigens ook dat het effect heeft op vetproductie op mijn voorhoofd, want ik krijg altijd snel zo'n glim erop![]()

Krijg je daar niet een enorm naar kaas-ruikend hoofd van?

Moeilijke periode? Lijkt wel een drugsverslavingIk ben erg benieuwd naar de ervaringen!
Nogmaals: ja, je gaat na één of twee weken (of meer, afhankelijk van hoe lichaam reageert) door een "moeilijke" periode, wat haar betreft. Bij mij duurde die periode zo'n 1½ week, waar ik ook echt moeite mee had om bijvoorbeeld geen shampoo te gebruiken. Op bepaalde dagen vroeg ik mezelf letterlijk af waar ik mee bezig was, maar achteraf gezien ben ik meer dan tevreden dat ik de keuze heb gemaakt.
Ook kan ik natuurlijk niks garanderen, aangezien ieder lichaam anders reageert. Proberen en 't een kans geven is het enige wat een persoon zou kunnen doen. Het kost iig geen geld, alleen maar doorzettingsvermogen.![]()
Ik heb het gewoon geprobeerd voor een tijdje om te kijken wat het verschil was. Toen bleek dat het er juist beter op werd was de keuze snel gemaakt 
Ik was mijn haar én huid al meer dan twee jaar niet meer met douchegels of shampoos. Gewoon warm water meer niet. Sindsdien geen last meer van roos, droge huid, droog haar, te vet haar, of andere problemen.
Moeilijke periode? Lijkt wel een drugsverslavingIk heb het gewoon geprobeerd voor een tijdje om te kijken wat het verschil was. Toen bleek dat het er juist beter op werd was de keuze snel gemaakt
Maar ik snap wel dat mensen het aangenamer vinden om mee te douchen... voor mij is het gewoon te agressief spul, huid en haar waren steeds uitgedroogd.
Mijn haar was zo ontzettend vet, zag er niet uit en in model brengen kon gewoon niet. Als ik op zo'n manier ergens naar een afspraak moest oid, dan voelde ik me er niet bepaald representatief uitzien. Zo moeilijk is het natuurlijk niet, maar ik kan goed begrijpen dat mensen in die periode er toch voor kiezen om weer te gaan douchen met shampoo.Hm, had dat een beetje, maar niet om te zeggen dat het stoorde. Dat zou dan idd kunnen gezien worden als een overgangsfase.Tja, "moeilijke" periode... Zo ervaarde ik het enigszins iig.Mijn haar was zo ontzettend vet, zag er niet uit en in model brengen kon gewoon niet. Als ik op zo'n manier ergens naar een afspraak moest oid, dan voelde ik me er niet bepaald representatief uitzien. Zo moeilijk is het natuurlijk niet, maar ik kan goed begrijpen dat mensen in die periode er toch voor kiezen om weer te gaan douchen met shampoo.
iigvoor je keuze en goed te horen dat het nog steeds bevalt na 2 jaar.
ben nou bij dag 3, het begint nou wel aardig vettig te worden. net na het douchen kamde ik voor de lol een hanekam, en het bleef gewoon staan![]()

Ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk bij jouw gaat uitpakken.