Fitness Seller

Je haar nooit meer wassen met shampoo

:D

Wel in gedachten houden dat je haar kammen als het nat is, schadelijk is voor je haar. Ook is het schadelijk als je bijvoorbeeld na het wassen van je haar, meteen met een handdoek er doorheen gaat rossen. Gewoon een paar tips. :p Ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk bij jouw gaat uitpakken.

Hoe droog jij je haar dan?

als ik een dag mn kop niet was met shampoo jeukt het als de pl**ris en krijg ik bultjes op mn kop. Vind het wel best zo

:D

Wel in gedachten houden dat je haar kammen als het nat is, schadelijk is voor je haar. Ook is het schadelijk als je bijvoorbeeld na het wassen van je haar, meteen met een handdoek er doorheen gaat rossen. Gewoon een paar tips. :p Ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk bij jouw gaat uitpakken.

het kwaad is nou al geschied, was als een malle met een handdoek aan de gang om het droog te krijgen :p bedankt voor de tips, zal eraan denken.

Ga het ook proberen, ben benieuwd! :)

• Topic Starter Topic Starter
Jij gaat met je natte kop slapen op je kussen?

Meestal is mijn haar na een uur wel half droog. Als het voor mijn beleving nog iets te nat is, leg ik een handdoek over m'n kussen. De volgende dag sta ik op en is mijn haar prima in model te brengen, echt ideaal. :)

Ben nu ook bezig met haar niet te wassen met shampoo sinds 2 dagen. Is momenteel lekker vettig :/
Wanneer komt hier verandering in?

Ben nu ook bezig met haar niet te wassen met shampoo sinds 2 dagen. Is momenteel lekker vettig :/
Wanneer komt hier verandering in?

Is waarschijnlijk per lichaam verschillend. Bij mij duurde het zo'n 1,5 week voordat de vettigheid wegging. Even doorzetten en het zal veranderen!

Is waarschijnlijk per lichaam verschillend. Bij mij duurde het zo'n 1,5 week voordat de vettigheid wegging. Even doorzetten en het zal veranderen!

Morgen naar het examen met een kap op fzo? :D
Hoe zit het trouwens met de verhoogde kans op luizen dan?

Je moet je haar gewoon afdrogen zoals je je huid moet afdrogen: vooral deppen en niet gaan schuren/wrijven. Dan is er niks aan de hand, doe het altijd zo zonder schade of wat dan ook.

Je moet je haar gewoon afdrogen zoals je je huid moet afdrogen: vooral deppen en niet gaan schuren/wrijven. Dan is er niks aan de hand, doe het altijd zo zonder schade of wat dan ook.

Dat is idd de beste manier.

Zelf heb ik geen probleem om met half nat haar te slapen. De volgende dag is het droog en iig makkelijk in model te brengen. :)

Ik was mijn haar én huid al meer dan twee jaar niet meer met douchegels of shampoos. Gewoon warm water meer niet. Sindsdien geen last meer van roos, droge huid, droog haar, te vet haar, of andere problemen.

Moeilijke periode? Lijkt wel een drugsverslaving :D Ik heb het gewoon geprobeerd voor een tijdje om te kijken wat het verschil was. Toen bleek dat het er juist beter op werd was de keuze snel gemaakt ;)

Maar ik snap wel dat mensen het aangenamer vinden om mee te douchen... voor mij is het gewoon te agressief spul, huid en haar waren steeds uitgedroogd.

hmm ik heb ook last van roos, ga het denk ik ook maar is proberen voor een tijdje. maar als ik het een week ofzo met alleen water was dan zitten echt super veel schilfers op mn haren en dat is niet echt een mooi gezicht. msischien dat ik het idd 2 weken ofzo vol meot houden :o

Wat denk je van alle chemicaliën in shampoo? Kunnen oa kanker veroorzaken

Wat denk je van alle chemicaliën in shampoo? Kunnen oa kanker veroorzaken
Alles kan tegenwoordig kanker veroorzaken, dus wat er allemaal in shampoo zit, kan net zo goed in melk of vlees zitten :P! Als je er te veel van krijgt, krijg je kanker!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven