AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ondertussen blijf ik je logje wel volgen hoor @Camelus. Niet om te zieken maar omdat je volgens mij van binnen best een aardig jochie bent :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.266
Klote nacht. Val ik bijna in slaap krijg ik een duw met de mededeling stop met snurken. Weer bijna in slaap gaat de hond piepen. Weer proberen kakt hij alles onder. Alles opruimen, terug naar bed. Kleine wakker, moet weer zijn fles en verschoond worden. Hond die de boel onder kotst. god***domme man. Maar op de bank gaan liggen, fucking honger. Ff een paprika gegeten. Uurtje of 4 inmiddels. En om 8uur weer de honden uitlaten. Nu rug trainen en mountainbiken.. ben benieuwd of ik mijn slaap er een beetje uit kan trainen.

Klote nacht. Val ik bijna in slaap krijg ik een duw met de mededeling stop met snurken. Weer bijna in slaap gaat de hond piepen. Weer proberen kakt hij alles onder. Alles opruimen, terug naar bed. Kleine wakker, moet weer zijn fles en verschoond worden. Hond die de boel onder kotst. god***domme man. Maar op de bank gaan liggen, fucking honger. Ff een paprika gegeten. Uurtje of 4 inmiddels. En om 8uur weer de honden uitlaten. Nu rug trainen en mountainbiken.. ben benieuwd of ik mijn slaap er een beetje uit kan trainen.

ik herken dit soort nachten....

is heavy maar als Mateo een keer lacht dalijk dan vergeet je alles maatje :)

Wist niet dat je ook aan mountainbiken deed. Welke heb je?

• #2.269
ik herken dit soort nachten....

is heavy maar als Mateo een keer lacht dalijk dan vergeet je alles maatje :)

Ja gek genoeg lukt het elke dag wel weer nadat ik wat beweging heb gehad. Ben eigenlijk continue bezig met van alles. Geen tijd om moe te zijn.

• #2.270
Wist niet dat je ook aan mountainbiken deed. Welke heb je?

Doe ik ook niet, vandaag was de eerste keer. Maatje van mij heeft twee mtb's, merk geen idee, geen verstand van. Het lichte gewicht van de fiets viel mij wel op. We hebben zo'n uurtje door het bos gefietst, nog kudde herten gezien. Ik vond het lekker om te doen, ik ga denk ik ook een fietsje aanschaffen.
Tips? Goedkoop aub :)

Verder de treen, was voor die maat de eerste keer trainen. Na vier setjes kreeg hij diarree, zag hij sterretjes en had hij tintelingen in zijn vingers.

Pullups
5x10
Bent over rows
Long bar row
Inverted row
Ohp
Wide grip upright row
Front raise
Barbell curls

Reps, gewicht, setjes geen idee. Gewoon een domme pompsessie.

1e keer trainen, die jongen is de gehele week van slag :eek:
zoek een maat boven je nivo, +100, dan krijg jij al die complicaties :P

• #2.273
zoek een maat boven je nivo, +100, dan krijg jij al die complicaties :P

Nee daar heb ik geen last van. Je pakt de gewichten die je zelf wilt toch? Vind samen trainen maar kut. Je hebt toch altijd een eigen manier van trainen en een ander tempo.

Leef de leef, dat nog een aantal jaar en als mevrouw kameel de smaak te pakken heeft nog een 2de erbij. Went wel hoor :)

Die heb ik maar eens in de zoveel weken nodig wanneer ik dichtbij mijn 1rm zit, kan net zo goed eens in de 3-6 maanden zijn. Indien je elke training een spotter nodig hebt doe je imo iets fout.
En zonder spotter is het maar een kwestie van leven of dood dus meer reden zonder spotter te trainen :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven