XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nee daar heb ik geen last van. Je pakt de gewichten die je zelf wilt toch? Vind samen trainen maar kut. Je hebt toch altijd een eigen manier van trainen en een ander tempo.
Ookal vraagt een pro bodybuilder jou of je met hem wilt trainen?

Ik heb er 2 gemaakt terwijl blast/cruise :p (1ste daarvan getest omdat ik het zelf niet vertrouwde :))

Dan heb jij geluk wij willen zelf voor een 2e gaan maar bij de anabolen poli zeiden ze dat die kans nu wel 0 tot nihil is.
Weet niet hoelang je bij je 2e al aan het blasten en cruise was?

Sorry voor offtopicc
Proficiaat met het vaderschap👌
Leuke log om te lezen.
Ps na een half jaartje ofzo sliep mijn zoontje al gewoon hele nacht door dan word het wel weer relax.

Dan heb jij geluk wij willen zelf voor een 2e gaan maar bij de anabolen poli zeiden ze dat die kans nu wel 0 tot nihil is.
Weet niet hoelang je bij je 2e al aan het blasten en cruise was?

Sorry voor offtopicc
Proficiaat met het vaderschap👌
Leuke log om te lezen.
Ps na een half jaartje ofzo sliep mijn zoontje al gewoon hele nacht door dan word het wel weer relax.
4/5 jaar, ballen zijn ook echt klein geworden in die tijd (fysiek ook nooit echt goed langs de andere kant) constant hetzelfde merk, pas nu afgelopen jaar na switchen daar heel licht “verandering” in gezien (en beter fysiek ook) al zijn ze nog steeds niet echt klein ofzo.

Die heb ik maar eens in de zoveel weken nodig wanneer ik dichtbij mijn 1rm zit, kan net zo goed eens in de 3-6 maanden zijn. Indien je elke training een spotter nodig hebt doe je imo iets fout.

Ik trainde pre-corona altijd 3 of 4 werksets 8 reps en als ik alle sets 8 reps deed, verhoogde ik het gewicht met 2,5kg (1,25kg aan beide kanten). Wel had ik er altijd een spotter bij, regelmatig kon ik na rep 6,5 of 7,5 niet meer. Over het algemeen gingen we dan 2 reps negatief

Wat deed ik verkeerd? Hoe kan dat beter?

Doe ik ook niet, vandaag was de eerste keer. Maatje van mij heeft twee mtb's, merk geen idee, geen verstand van. Het lichte gewicht van de fiets viel mij wel op. We hebben zo'n uurtje door het bos gefietst, nog kudde herten gezien. Ik vond het lekker om te doen, ik ga denk ik ook een fietsje aanschaffen.
Tips? Goedkoop aub :)

Verder de treen, was voor die maat de eerste keer trainen. Na vier setjes kreeg hij diarree, zag hij sterretjes en had hij tintelingen in zijn vingers.

Pullups
5x10
Bent over rows
Long bar row
Inverted row
Ohp
Wide grip upright row
Front raise
Barbell curls

Reps, gewicht, setjes geen idee. Gewoon een domme pompsessie.

Zoiets? Hier kan je wedstrijden op winnen (als je dat in je hebt). Qua maat is waarschijnlijk een S of M geschikt. Zelf rijdt ik op een M met een hele lange zadelpen. Wel een iets duurder type, maar op de voorganger van deze, met dezelfde typeaanduiding maar duurder en slechter, heb ik ook geraced .

Laatst bewerkt:

Zoiets? Hier kan je wedstrijden op winnen (als je dat in je hebt). Qua maat is waarschijnlijk een S of M geschikt. Zelf rijdt ik op een M met een hele lange zadelpen. Wel een iets duurder type, maar op de voorganger van deze, met dezelfde typeaanduiding maar duurder en slechter, heb ik ook geraced .
Is 1200 euro voor een mountainbike goedkoop?! :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.291

Gekkie, dat is een 0 teveel

• #2.292
Ik trainde pre-corona altijd 3 of 4 werksets 8 reps en als ik alle sets 8 reps deed, verhoogde ik het gewicht met 2,5kg (1,25kg aan beide kanten). Wel had ik er altijd een spotter bij, regelmatig kon ik na rep 6,5 of 7,5 niet meer. Over het algemeen gingen we dan 2 reps negatief

Wat deed ik verkeerd? Hoe kan dat beter?

Ik doe niet aan linear verhogen, dat werkt niet meer voor mij.

@Leeuwarden1998 Indien je vaker een spotter nodig hebt kan je beter een herstart maken, ga zo'n 20% lichter banken en bouw opnieuw op. Je zou ook kunnen overwegen om een herstart te maken en je reprange aan te passen. Dus van 3x8 naar 5x5 gaan. Ik denk dat je zo wel weer een plateau kunt doorbreken. Blijf je vast lopen dan heb je het linear verhogen uitgemolken, dan kan je beter met programmering gaan werken.

Laatst bewerkt:
Nee daar heb ik geen last van. Je pakt de gewichten die je zelf wilt toch? Vind samen trainen maar kut. Je hebt toch altijd een eigen manier van trainen en een ander tempo.
Dat is zeer herkenbaar.
Of je raakt zo aan de praat dat training gewoon te lang duurt en je ze niet eens afmaakt.

Enige wat ik echt leuk vind is dat ik soms wel een paar kg meer durf benchen.

Is 1200 euro voor een mountainbike goedkoop?! :eek:

Het is ridiculous goedkoop voor dat geld. Toen ik zelf weinig mocht uitgeven (was nog niet gescheiden), reed ik wedstrijden op de duurdere en slechtere voorganger. Die heb ik onderdeeltje voor onderdeeltje geüpgraded, maar het totaalbedrag bleef onder de 2k (is nu gestolen).

Op mijn club De Noordbikers rijdt haast iedereen op een fiets van meer dan 4k, velen ook op een topmodel (6-10k).

Maar je conditie en kracht zijn het belangrijkst, op deze fiets van 13,5kg reed ik harder dan eerder op een dure van 8,5kg.

Het is ridiculous goedkoop voor dat geld. Toen ik zelf weinig mocht uitgeven (was nog niet gescheiden), reed ik wedstrijden op de duurdere en slechtere voorganger. Die heb ik onderdeeltje voor onderdeeltje geüpgraded, maar het totaalbedrag bleef onder de 2k (is nu gestolen).

Op mijn club De Noordbikers rijdt haast iedereen op een fiets van meer dan 4k, velen ook op een topmodel (6-10k).

Maar je conditie en kracht zijn het belangrijkst, op deze fiets van 13,5kg reed ik harder dan eerder op een dure van 8,5kg.
Jij bent echt overal de beste in, hoeveel NK's heb jij wel niet gewonnen?

• #2.298

Ik zoek gewoon een licht fietsje om af en toe een rondje te doen in het bos. Ik hoef geen goede mtb'er te worden, puur voor de fun en cardio

Hij was de gedoodverfde winnaar van de MTB wedstrijd, maar op het laatste moment werd het een wegwedstrijd en hij had zijn racefiets niet bij zich, m.a.g. een derde plek.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven