- Waardering
- 34.342
En zonder spotter is het maar een kwestie van leven of dood dus meer reden zonder spotter te trainen![]()
Wat een onzin.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zonder spotter is het maar een kwestie van leven of dood dus meer reden zonder spotter te trainen![]()
Ik heb er 2 gemaakt terwijl blast/cruise
(1ste daarvan getest omdat ik het zelf niet vertrouwde
)Ookal vraagt een pro bodybuilder jou of je met hem wilt trainen?Nee daar heb ik geen last van. Je pakt de gewichten die je zelf wilt toch? Vind samen trainen maar kut. Je hebt toch altijd een eigen manier van trainen en een ander tempo.
Ik heb er 2 gemaakt terwijl blast/cruise(1ste daarvan getest omdat ik het zelf niet vertrouwde
)
4/5 jaar, ballen zijn ook echt klein geworden in die tijd (fysiek ook nooit echt goed langs de andere kant) constant hetzelfde merk, pas nu afgelopen jaar na switchen daar heel licht “verandering” in gezien (en beter fysiek ook) al zijn ze nog steeds niet echt klein ofzo.Dan heb jij geluk wij willen zelf voor een 2e gaan maar bij de anabolen poli zeiden ze dat die kans nu wel 0 tot nihil is.
Weet niet hoelang je bij je 2e al aan het blasten en cruise was?
Sorry voor offtopicc
Proficiaat met het vaderschap👌
Leuke log om te lezen.
Ps na een half jaartje ofzo sliep mijn zoontje al gewoon hele nacht door dan word het wel weer relax.
Die heb ik maar eens in de zoveel weken nodig wanneer ik dichtbij mijn 1rm zit, kan net zo goed eens in de 3-6 maanden zijn. Indien je elke training een spotter nodig hebt doe je imo iets fout.
Is onzin ook een zin?
Doe ik ook niet, vandaag was de eerste keer. Maatje van mij heeft twee mtb's, merk geen idee, geen verstand van. Het lichte gewicht van de fiets viel mij wel op. We hebben zo'n uurtje door het bos gefietst, nog kudde herten gezien. Ik vond het lekker om te doen, ik ga denk ik ook een fietsje aanschaffen.
Tips? Goedkoop aub
Verder de treen, was voor die maat de eerste keer trainen. Na vier setjes kreeg hij diarree, zag hij sterretjes en had hij tintelingen in zijn vingers.
Pullups
5x10
Bent over rows
Long bar row
Inverted row
Ohp
Wide grip upright row
Front raise
Barbell curls
Reps, gewicht, setjes geen idee. Gewoon een domme pompsessie.
Is 1200 euro voor een mountainbike goedkoop?!![]()
Grand Canyon AL SL 7.0
Deze bike brengt een high-end aluminium frame samen met een soepele 120mm veerweg, brede velgen en banden, en een supergebruiksvriendelijke 1x aandrijving. Maak je klaar voor een volgend episch avontuur, of zet scherpe tijden neer op je home trails – wat je ook doet, geniet ervan!www.canyon.com
Zoiets? Hier kan je wedstrijden op winnen (als je dat in je hebt). Qua maat is waarschijnlijk een S of M geschikt. Zelf rijdt ik op een M met een hele lange zadelpen. Wel een iets duurder type, maar op de voorganger van deze, met dezelfde typeaanduiding maar duurder en slechter, heb ik ook geraced .

Ookal vraagt een pro bodybuilder jou of je met hem wilt trainen?
![]()
Grand Canyon AL SL 7.0
Deze bike brengt een high-end aluminium frame samen met een soepele 120mm veerweg, brede velgen en banden, en een supergebruiksvriendelijke 1x aandrijving. Maak je klaar voor een volgend episch avontuur, of zet scherpe tijden neer op je home trails – wat je ook doet, geniet ervan!www.canyon.com
Zoiets? Hier kan je wedstrijden op winnen (als je dat in je hebt). Qua maat is waarschijnlijk een S of M geschikt. Zelf rijdt ik op een M met een hele lange zadelpen. Wel een iets duurder type, maar op de voorganger van deze, met dezelfde typeaanduiding maar duurder en slechter, heb ik ook geraced .
Ik trainde pre-corona altijd 3 of 4 werksets 8 reps en als ik alle sets 8 reps deed, verhoogde ik het gewicht met 2,5kg (1,25kg aan beide kanten). Wel had ik er altijd een spotter bij, regelmatig kon ik na rep 6,5 of 7,5 niet meer. Over het algemeen gingen we dan 2 reps negatief
Wat deed ik verkeerd? Hoe kan dat beter?
Dat is zeer herkenbaar.Nee daar heb ik geen last van. Je pakt de gewichten die je zelf wilt toch? Vind samen trainen maar kut. Je hebt toch altijd een eigen manier van trainen en een ander tempo.
Jij bent echt overal de beste in, hoeveel NK's heb jij wel niet gewonnen?Het is ridiculous goedkoop voor dat geld. Toen ik zelf weinig mocht uitgeven (was nog niet gescheiden), reed ik wedstrijden op de duurdere en slechtere voorganger. Die heb ik onderdeeltje voor onderdeeltje geüpgraded, maar het totaalbedrag bleef onder de 2k (is nu gestolen).
Op mijn club De Noordbikers rijdt haast iedereen op een fiets van meer dan 4k, velen ook op een topmodel (6-10k).
Maar je conditie en kracht zijn het belangrijkst, op deze fiets van 13,5kg reed ik harder dan eerder op een dure van 8,5kg.
Jij bent echt overal de beste in, hoeveel NK's heb jij wel niet gewonnen?
Het is ridiculous goedkoop voor dat geld. Toen ik zelf weinig mocht uitgeven (was nog niet gescheiden), reed ik wedstrijden op de duurdere en slechtere voorganger. Die heb ik onderdeeltje voor onderdeeltje geüpgraded, maar het totaalbedrag bleef onder de 2k (is nu gestolen).
Op mijn club De Noordbikers rijdt haast iedereen op een fiets van meer dan 4k, velen ook op een topmodel (6-10k).
Maar je conditie en kracht zijn het belangrijkst, op deze fiets van 13,5kg reed ik harder dan eerder op een dure van 8,5kg.
Het was een bewussie, denk er maar even over na. Ik weet het antwoord namelijk al.