MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hij was de gedoodverfde winnaar van de MTB wedstrijd, maar op het laatste moment werd het een wegwedstrijd en hij had zijn racefiets niet bij zich, m.a.g. een derde plek.

Bijna. Ik deed de 6forSemmy, een team estafettewedstrijd over 6 uur, in mijn eentje en eindigde nog voorin.

6 uur is nog wel te doen op dat kleuter parcourtje in Noordwijk tegen een zwik mensen die niet kunnen mountainbiken. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.303
20200611_234735.jpg

Slaap lekker xxx

• #2.306
U wot m8? Ga eens even terug wedstrijden draaien met zulke respons/genen. 95%van de concurrentie in nl/be blaas je omver

Ik denk dat ik de nl titel wel ga pakken indien ik volgend seizoen mee zou doen...maarja... Vreet ook aan mij, later ben ik zo'n oud mannetje die praatjes heeft dat hij de nederlandse titel wel kon pakken maar niet heeft gedaan want blabla. Ik word daar altijd zo schijtziek van als een oude lummel mij komt vertellen dat hij vroeger zo'n goed fysiek had dat hij zelfs wedstrijden kon winnen indien hij mee zou doen. Ze hebben geen idee wat erbij komt kijken.

• #2.307
Nog een week vrij, hierna is het weer tijd voor Sheiko :bierbang:

Ik denk dat ik de nl titel wel ga pakken indien ik volgend seizoen mee zou doen...maarja... Vreet ook aan mij, later ben ik zo'n oud mannetje die praatjes heeft dat hij de nederlandse titel wel kon pakken maar niet heeft gedaan want blabla. Ik word daar altijd zo schijtziek van als een oude lummel mij komt vertellen dat hij vroeger zo'n goed fysiek had dat hij zelfs wedstrijden kon winnen indien hij mee zou doen. Ze hebben geen idee wat erbij komt kijken.
@Schwarzeneggertje :roflol::roflol:

back in my day i had a 400 lbs bench crowd altijd lachen ^^

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven