XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vroeger toen ik nog een slecht imago had werd ik gevreesd door de buurt, de mensen lieten mij met rust..ik dwong hun respect af. Nu besef ik dat dit inderdaad slechts angst was, angst voor klappen of dat ik een mes zou trekken oid. Ze lieten mij met rust maar het werd ook ongemakkelijk indien ik toenadering zocht. Ik ken het verschil tussen angst en respect wel. Vorige week in Dusseldorf zag je ook jongens schrikken en ruimte maken wanneer ik op ze afliep. Kijkt er iemand mij aan in de gym en ik kijk terug dan zie je ze heel vlug de andere kant opkijken, bang voor een confrontatie. Ik vind dit ergens wel grappig ofc, geeft je soms wel een machtig gevoel. Maar ik moet wel meer moeite doen om in contact te komen met mensen, het gaat vaak niet vanzelf. Wanneer ze mij eenmaal kennen dan is alles oke, ik ben best sympathiek tegen bepaalde mensen. Respect is belangrijk, zonder respect besta je niet. Is er geen respect dan heb ik nog liever dat ze angst hebben voor mij.
giphy.gif

Ik weet heel goed waar het begon. Je had het over dat middel x niet onderdrukt maar wel je axis plat legt, ik heb je gevraagd jezelf toe te lichten want dat was ofc onzin. Dat kon je niet en toen werd je boos. Toen kwam het tweede. Je poste dat je veel gekuurd had en daarbij ook je zwaarste stack. Hierbij vermelde je dat je niet goed op AAS reageerd en daarom gestopt was. Ik vroeg je om een foto, je shape viel enorm tegen, precies zoals jij zelf al had toegegeven. Dit bevestigde ik en toen brak de hel los. Nu blijven we gewoon balletjes naar elkaar toe gooien... nogmaals, we kunnen elkaar negeren en dat hadden wij ook afgesproken. Laten we dat naleven.

En ik ben de stoere vent? Ik stel mij vaak juist heel kwetsbaar op, zo stoer ben ik niet. Ik ben eigenlijk best zachtaardig.
Nee, jij hebt het helemaal verkeerd. Ik vertelde dat wanneer je AAS gebruikt je eigen productie plat komt te liggen daar er genoeg rond circuleert en dus zullen er geen signalen meer naar de testes worden doorgestuurd, dat is dus plat, uit, non actief, niet werkend. Na het gebruik van AAS zal je eigen productie nog voor geruime tijd onderdrukt blijven, het duurt weken, maanden zelfs jaren voordat alles weer optimaal functioneert en binnen de normale waarden is. Jij bracht het geheel uit z'n context en ook de manier hoe je dat deed. Ik zei toen geen zin in dat getrol te hebben en dat forums wat dat betreft nog niets veranderd waren. Heb toen in dat topic ook niet meer gereageerd. Ik startte een andere topic en jij vroeg mij om een foto die ik toen postte. Jij had toen werkelijk niets positiefs daarover te melden en ook had het niets met het topic te maken maar puur over mijn fysiek. En de reden voor mijn besluit om te stoppen met AAS was dat ik een conditie van flauwvallen heb door mijn lengte, niet omdat ik slecht op AAS reageer, wat ik toendertijd wel ervaarde. Dus ook dat heb je weer verkeerd. Ik heb jou toen gerapporteerd en je werd gebannen uit het topic wat door mij gestart was, en terecht. Daar jij altijd maar op de man speelt en geen bijdrage levert aan het onderwerp van een topic. Het was even stil en toen vond jij het nodig mij in een ander topic weer aan te vallen. Tsja, natuurlijk houd ik mijn mond dan niet en blijf jou erop attenderen dat jou hele houding niet deugd. Elkaar negeren hadden we niet afgesproken, de deal was dat jij uit mijn topic zou blijven.
Maar goed, het voortdurend bekvechten schiet inderdaad niet op en zal ik wat jij wenst opvolgen.

We zijn allemaal bevooroordeeld en hebben een hele andere achtergrond en daardoor percepties en opvattingen, maar als ik kijk waar jij vandaan komt en hoe je nu je leven op orde hebt, huisje boompje beestje, een goede baan en toch geen dadbod, maar een serieuze fysiek, kan ik alleen maar respect hebben voor wat je hebt bereikt en hoe je nu je zaken op orde hebt en in het leven staat.
Dat is vet aan die kleine straks Kameel. Er is een fase dat ze nog onbevooroordeeld zijn.

• Like
Waarderingen: BB_
Kerel was dat maar zo. Ik zei vandaag nog tegen mijn vriendin dat ik misschien mijn tattoo's wil laten laseren. Ik hou mijn haren bewust kort zodat ik niet meer die lange mocro krullen krijg. Je hebt geen idee van hoe mensen naar je kijken en op je reageren, daarvoor hoeven ze je verleden helemaal niet te kennen. Wel kan ik er zelf wat aan doen, initiatief tonen..de eerste zet maken...zelf gedag zeggen ipv afwachten en dan niets horen. Maarja, daar heb je ook niet altijd zin in.

Ik wil er wel bij vermelden dat ik jn Limburg woon. Het valt mij op dat ik in grote steden buiten LB dit heel anders ervaar.
Wat voor werk doe je dan precies dat dit allemaal nodig is? Als dit werk gerelateerd is dan snap ik dit wel, maar voor iets anders? Je moet juist trots zijn op je roots.

Die krullen sowieso weghalen. Je heet toch geen Piet, Geert of Evert? Krullen zijn voor boeren tatta's

Nee, jij hebt het helemaal verkeerd. Ik vertelde dat wanneer je AAS gebruikt je eigen productie plat komt te liggen daar er genoeg rond circuleert en dus zullen er geen signalen meer naar de testes worden doorgestuurd, dat is dus plat, uit, non actief, niet werkend. Na het gebruik van AAS zal je eigen productie nog voor geruime tijd onderdrukt blijven, het duurt weken, maanden zelfs jaren voordat alles weer optimaal functioneert en binnen de normale waarden is. Jij bracht het geheel uit z'n context en ook de manier hoe je dat deed. Ik zei toen geen zin in dat getrol te hebben en dat forums wat dat betreft nog niets veranderd waren. Heb toen in dat topic ook niet meer gereageerd. Ik startte een andere topic en jij vroeg mij om een foto die ik toen postte. Jij had toen werkelijk niets positiefs daarover te melden en ook had het niets met het topic te maken maar puur over mijn fysiek. En de reden voor mijn besluit om te stoppen met AAS was dat ik een conditie van flauwvallen heb door mijn lengte, niet omdat ik slecht op AAS reageer, wat ik toendertijd wel ervaarde. Dus ook dat heb je weer verkeerd. Ik heb jou toen gerapporteerd en je werd gebannen uit het topic wat door mij gestart was, en terecht. Daar jij altijd maar op de man speelt en geen bijdrage levert aan het onderwerp van een topic. Het was even stil en toen vond jij het nodig mij in een ander topic weer aan te vallen. Tsja, natuurlijk houd ik mijn mond dan niet en blijf jou erop attenderen dat jou hele houding niet deugd. Elkaar negeren hadden we niet afgesproken, de deal was dat jij uit mijn topic zou blijven.
Maar goed, het voortdurend bekvechten schiet inderdaad niet op en zal ik wat jij wenst opvolgen.
Ben je nog steeds dit topic aan het vervuilen met die hoofd van jou?

Ik vind krullen er minder mocro uitzien dan van die opskeertjes

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.927

Ik heb echt geen zin om elke keer dat gejank van je te lezen, ik zet je op negeer. Dag (k)neus.

@LM @marina1975 @wovano topicban voor hem aub

Ik vind krullen er minder mocro uitzien dan van die opskeertjes
Ja maar opskeer is veel beter dan fucking krullen. Overigens kun je die twee ook combineren

Ik zou me echt niet gaan aanpassen aan mensen die ik niet ken. Ik kan me wel iets bij voorstellen als het voor werk is, want dat ben ik zelf ook soort van genoodzaakt om te doen.

• Like
Waarderingen: Apw
Er zit wel een verschil in kleding en uiterlijk waar je niets aan kunt doen.

Iedereen die zich kleedt als een (wannabe) gangster vraagt er ergens om om zo bekeken te worden.

Je huidskleur, haar, dat soort zaken ‘verbergen’ zou niet nodig moeten zijn. Ik kan zelf iedere kerel die met een Gucci nektasje loopt helaas niet serieus nemen 😉

Er zit wel een verschil in kleding en uiterlijk waar je niets aan kunt doen.

Iedereen die zich kleedt als een (wannabe) gangster vraagt er ergens om om zo bekeken te worden.

Je huidskleur, haar, dat soort zaken ‘verbergen’ zou niet nodig moeten zijn. Ik kan zelf iedere kerel die met een Gucci nektasje loopt helaas niet serieus nemen 😉
Ja want iedereen met zo’n tasje is hetzelfde??

Ja want iedereen met zo’n tasje is hetzelfde??
Zo'n tasje in welk formaat dan ook. Ten grote van een toilettas die tatas hebben op de camping is ook kansloos.

Kan mij geen moer schelen of je blank of getint bent. Of zo donker als de nacht. Het gaat nergens om als je zo'n tasje mee sleept.

En wat als je dit nou gewoon mooi en handig vind?
BFE9D525-EBB3-4FE7-8A3B-5BFE88273C3A.jpeg
Dat is prima, maar dan moet je de reacties van anderen ook maar accepteren.

Even serieus. Als je het uniform gaat dragen van straattuig, is het niet gek dat mensen je zo behandelen. Een blanke gast met een kale kop, dr Martens en een bomberjack plus strakke spijkerbroek kijk je toch ook anders aan.

Dat is prima, maar dan moet je de reacties van anderen ook maar accepteren.

Even serieus. Als je het uniform gaat dragen van straattuig, is het niet gek dat mensen je zo behandelen. Een blanke gast met een kale kop, dr Martens en een bomberjack plus strakke spijkerbroek kijk je toch ook anders aan.
Waarom niet iedereen lekker in ze waarde laten? Toch veel makkelijker?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven