Nee, jij hebt het helemaal verkeerd. Ik vertelde dat wanneer je AAS gebruikt je eigen productie plat komt te liggen daar er genoeg rond circuleert en dus zullen er geen signalen meer naar de testes worden doorgestuurd, dat is dus plat, uit, non actief, niet werkend. Na het gebruik van AAS zal je eigen productie nog voor geruime tijd onderdrukt blijven, het duurt weken, maanden zelfs jaren voordat alles weer optimaal functioneert en binnen de normale waarden is. Jij bracht het geheel uit z'n context en ook de manier hoe je dat deed. Ik zei toen geen zin in dat getrol te hebben en dat forums wat dat betreft nog niets veranderd waren. Heb toen in dat topic ook niet meer gereageerd. Ik startte een andere topic en jij vroeg mij om een foto die ik toen postte. Jij had toen werkelijk niets positiefs daarover te melden en ook had het niets met het topic te maken maar puur over mijn fysiek. En de reden voor mijn besluit om te stoppen met AAS was dat ik een conditie van flauwvallen heb door mijn lengte, niet omdat ik slecht op AAS reageer, wat ik toendertijd wel ervaarde. Dus ook dat heb je weer verkeerd. Ik heb jou toen gerapporteerd en je werd gebannen uit het topic wat door mij gestart was, en terecht. Daar jij altijd maar op de man speelt en geen bijdrage levert aan het onderwerp van een topic. Het was even stil en toen vond jij het nodig mij in een ander topic weer aan te vallen. Tsja, natuurlijk houd ik mijn mond dan niet en blijf jou erop attenderen dat jou hele houding niet deugd. Elkaar negeren hadden we niet afgesproken, de deal was dat jij uit mijn topic zou blijven.
Maar goed, het voortdurend bekvechten schiet inderdaad niet op en zal ik wat jij wenst opvolgen.