Fitness Seller

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik krijg het onbehagelijke gevoel dat de discriminatie die Camelus ervaart, weinig met hem als persoon te maken heeft, maar veel met vooroordelen van anderen.
Dat denk ik ook en dat geloof ik ook. Racisme bestaat gewoon en is ook echt kut voor degene die dat meemaakt.

Of dat zo is weet ik misschien gedraag jij je daar ook iets rustiger. Want waar je ook heengaat je komt jezelf en je eigen gebruiks aanwijzing elke keer weer tegen.
Geloof me, hij komt nog een keertje de verkeerde tegen die meteen korte metten maakt met zijn alpha bully gedrag.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.905
Dat denk ik ook en dat geloof ik ook. Racisme bestaat gewoon en is ook echt kut voor degene die dat meemaakt.

Die kaart wilde ik eigenlijk niet trekken. Maar hier zijn ze gewoon wat minder gewend.

Je merkt het gewoon overal. Winkels bijvoorbeeld. Het personeel wat je achtervolgd en dingen 'recht' gaat zetten naast je. Tassencontrole bij de supermarkt (hele discussies met die mensen gehad) Heel paniekerig gaan doen wanneer iemand staat te pinnen en ik sta achter hun in de rij dat soort dingen.

• Like
Waarderingen: BB_
Ja weetje het is gewoon fijn als je niet met een achterstand begint. Verpruts je het dan is het een ander verhaal. Ik merk al een aanzienlijk verschil wanneer ik geen opscheertje heb en lange krullen. Ik merk verschil wanneer ik mij anders kleed, dus geen shirtjes waar mijn armen eruit knallen, geen petje, geen sportschoentjes dat soort dingen. Je wordt gewoon in een hokje geplaatst en kleurtje hebben is daar ook geen voordeel bij. Anderzijds kan ik het mij wel voorstellen dat men niet snel zich op hun gemak voelt bij mij. Ik weet maar al te goed wat voor indruk ik achter kan laten. Daarom heb ik ook geduld en ik weet dat het allemaal wel los loopt zodra we een gesprek voeren. Maar toch, ik vind het vervelend.

Best een goede instelling. Kan me wel voorstellen dat het wel eens vermoeiend is. Of ronduit klote.

Ben ook wel geschrokken toen ik van collega’s (met een kleurtje) hoorde wat ze soms voor discriminatie meemaken. Los van wat ze zelf verknallen. Dus ik geloof meteen wat je zegt

Nouja, keep up the good work. Uiteindelijk beoordelen de meeste mensen je wel op je gedrag en hoe jij bent als persoon. De rest kun je sowieso beter links laten liggen.

Als je maar niet zuur wordt.

Die kaart wilde ik eigenlijk niet trekken. Maar hier zijn ze gewoon wat minder gewend.

Je merkt het gewoon overal. Winkels bijvoorbeeld. Het personeel wat je achtervolgd en dingen 'recht' gaat zetten naast je. Tassencontrole bij de supermarkt (hele discussies met die mensen gehad) Heel paniekerig gaan doen wanneer iemand staat te pinnen en ik sta achter hun in de rij dat soort dingen.
Is geen kaart trekken. Het bestaat. En kan een extra hindernis zijn.

In Limburg doen ze ook zo tegen mij met mijn randstad accent , dus tsja :laugh:

Geloof me, hij komt nog een keertje de verkeerde tegen die meteen korte metten maakt met zijn alpha bully gedrag.

Ja lachen, komt hij mij tegen. Ik ben nog nooit aan de kant gegaan voor iemand. Zit niet in mijn systeem. En vlak voor dat we met de koppen tegen elkaar lopen, beseffen we beide dat dat geen zin heeft en loopt het met een sisser af. En nog iets later respecteer we elkaar gewoon.
Tattas zijn gauw bang, ik ben een boer.

• #2.909

Ik ben vaak genoeg de verkeerde tegengekomen. Mijn laatste twee vechtpartijen bijv. de ene heeft op dezelfde plek als waar wij gevochten hadden iemand in zijn been geschoten. De ander heeft iemand een mes in zijn buik gestoken en naar boven getrokken.

En oja, ik ben vaak genoeg de t*ring in geslagen, ik ben gestoken mijn gezicht is opengesneden en weet ik veel wat. En dan?

Maar ik weet niet wat voor een beeld je bij mij hebt, kijk ik mag je gewoon niet...wil ook niet met je praten maar je blijft mij maar opzoeken. Ik ben alles behalve een bully. Maar je kent alleen mijn gedrag hier. Wat zo los van de werkelijkheid staat. Er zijn genoeg leden die ik waardeer en niet kloot, daar heb ik geen aanleiding voor. Jou wel, want je blijft maar terug komen.

Dat heet racisme.

Dat jij sterk het gevoel hebt je niet te kunnen kleden of je haar dragen zoals jij wil omdat je anders negatief geprofileerd wordt, is ook te gek voor woorden.

Ik ben vaak genoeg de verkeerde tegengekomen. Mijn laatste twee vechtpartijen bijv. de ene heeft op dezelfde plek als waar wij gevochten hadden iemand in zijn been geschoten. De ander heeft iemand een mes in zijn buik gestoken en naar boven getrokken.

Maar ik weet niet wat voor een beeld je bij mij hebt, kijk ik mag je gewoon niet...wil ook niet met je praten maar je blijft mij maar opzoeken. Ik ben alles behalve een bully. Maar je kent alleen mijn gedrag hier. Wat zo los van de werkelijkheid staat. Er zijn genoeg leden die ik waardeer en niet kloot, daar heb ik geen aanleiding voor. Jou wel, want je blijft maar terug komen.
Juist, en jij kent mij niet! Jij weet niet wie ik ben, wat ik doe, wat mijn achtergrond is en hoe ik met anderen omga. Toen ik besloot om weer eens lid van een forum te worden kreeg ik het meteen met jou aan de stok. Je gedroeg je als een misselijk makend mannetje, iemand die anderen wil laten zien wat voor een stoere vent hij wel niet is. En waarom in hemelsnaam? Waarom geen gewone reacties op hetgeen wat ik te melden heb? Waarom praat je over respekt krijgen van een ander wanneer je het zelf niet voor elkaar kan krijgen om iemand met respekt te behandelen? Tsja, je hebt al duidelijk gemaakt dat het gewoon een stukje van jou persoonlijkheid en karakter is, maar dat wil niet zeggen dat het okay moet worden gevonden.

Alpha refers to a dominant person or their behavior, especially with respect to socially aggressive, hyper-masculine men. Some dudebros see alpha as a compliment and aspiration. Others people see right into the small, sad, insecure hearts of the trying-too-hard alpha.

Dit ben jij ronduit!

Dat is geen rassen ding.
Het komt te vaak voor dat bepaalde bevolkingsgroepen vreemde dingen doen, ik trek het ook niet als er een pauper junk achter mij staat bij de geld automaat.

Je kunt daar ook op inspelen door je juist extra correct te gedragen. Gewoon groeten en afstand houden, en je met je eigen bemoeien.

Als ik in een woonwagenkamp kom, respecteer ik de regels ook, juist de ongeschreven regels. Als ik bij turkse mensen kom doe ik mijn schoenen uit en bij indo's weiger je de aangeboden maaltijd niet.

Nederlanders houden van een beetje afstand en rustig praten. Te dichtbij of te hard praten en ze schieten in de stress. Terwijl Surinamer dat juist gezelligheid noemen.

Verder is het allemaal toneel, hoe jij je presenteert, zo ziet de omgeving jou.
Maak daar gebruik van.

• #2.913
Dat heet racisme.

Dat jij sterk het gevoel hebt je niet te kunnen kleden of je haar dragen zoals jij wil omdat je anders negatief geprofileerd wordt, is ook te gek voor woorden.

Ja en nee. Er gebeuren nou gewoon eenmaal veel dingen door mensen die wel wat weg hebben van mijn uiterlijke kenmerken. Zo ben ik ook daadwerkelijk geweest dus volledig ongelijk hebben ze niet. Het is gewoon het één plus het ander wat hiervoor zorgt, ik heb ook best een diepe frons waardoor het lijkt alsof ik boos kijk. Maar goed, ik kan er zelf wat aan doen en daar ben ik ook mee bezig. Ik vind het prettig om meteen geaccepteerd te worden, maakt het leven gewoon net wat leuker.

Laatst bewerkt:
Dat is geen rassen ding.
Het komt te vaak voor dat bepaalde bevolkingsgroepen vreemde dingen doen, ik trek het ook niet als er een pauper junk achter mij staat bij de geld automaat.

Je kunt daar ook op inspelen door je juist extra correct te gedragen. Gewoon groeten en afstand houden, en je met je eigen bemoeien.

Als ik in een woonwagenkamp kom, respecteer ik de regels ook, juist de ongeschreven regels. Als ik bij turkse mensen kom doe ik mijn schoenen uit en bij indo's weiger je de aangeboden maaltijd niet.

Nederlanders houden van een beetje afstand en rustig praten. Te dichtbij of te hard praten en ze schieten in de stress. Terwijl Surinamer dat juist gezelligheid noemen.

Verder is het allemaal toneel, hoe jij je presenteert, zo ziet de omgeving jou.
Maak daar gebruik van.

Camelus behoort niet eens tot een bepaalde bevolkingsgroep.

Juist, en jij kent mij niet! Jij weet niet wie ik ben, wat ik doe, wat mijn achtergrond is en hoe ik met anderen omga. Toen ik besloot om weer eens lid van een forum te worden kreeg ik het meteen met jou aan de stok. Je gedroeg je als een misselijk makend mannetje, iemand die anderen wil laten zien wat voor een stoere vent hij wel niet is. En waarom in hemelsnaam? Waarom geen gewone reacties op hetgeen wat ik te melden heb? Waarom praat je over respekt krijgen van een ander wanneer je het zelf niet voor elkaar kan krijgen om iemand met respekt te behandelen? Tsja, je hebt al duidelijk gemaakt dat het gewoon een stukje van jou persoonlijkheid en karakter is, maar dat wil niet zeggen dat het okay moet worden gevonden.

Alpha refers to a dominant person or their behavior, especially with respect to socially aggressive, hyper-masculine men. Some dudebros see alpha as a compliment and aspiration. Others people see right into the small, sad, insecure hearts of the trying-too-hard alpha.

Dit ben jij ronduit!

En jij wilt maar wat graag die positie boven op de rots innemen.
Maar je komt er niet zo maar en die positie vasthouden is bijna niet te doen.
Waarom wil jij dat eigenlijk ?

• #2.917

Dit ben jij ronduit!

Ik weet heel goed waar het begon. Je had het over dat middel x niet onderdrukt maar wel je axis plat legt, ik heb je gevraagd jezelf toe te lichten want dat was ofc onzin. Dat kon je niet en toen werd je boos. Toen kwam het tweede. Je poste dat je veel gekuurd had en daarbij ook je zwaarste stack. Hierbij vermelde je dat je niet goed op AAS reageerd en daarom gestopt was. Ik vroeg je om een foto, je shape viel enorm tegen, precies zoals jij zelf al had toegegeven. Dit bevestigde ik en toen brak de hel los. Nu blijven we gewoon balletjes naar elkaar toe gooien... nogmaals, we kunnen elkaar negeren en dat hadden wij ook afgesproken. Laten we dat naleven.

En ik ben de stoere vent? Ik stel mij vaak juist heel kwetsbaar op, zo stoer ben ik niet. Ik ben eigenlijk best zachtaardig.

Zo als hierboven had ik het ook begrepen. Teveel aas voor de getoonde fysiek en daarna al gauw lange tenen.
Welterusten voor vandaag :thumb:

als een non-tatta die geboren is in t zuiden van Limburg en nu woonachtig is in de randstad kan ik dit beamen.

Limburgse tatta's zijn moeilijk en achterbaks ,zullen nooit iets direct durven zeggen ,achter je rug hebben ze genoeg praatjes ,uitzonderingen zijn bijvoorbeeld Heerlen en Hoensbroek ,slechtste ervaringen heb ik met Asenray en
Gulpen ,wat een vies stiekem zeikvolk,(inclusief vele telefoontjes naar de plaatselijke wethouder of brieven naar de burgemeester om te klagen ,lol)

ik werk al vele jaren voor een Limburgs bedrijf (ook veel typische achterbakse Limburgse collega's)in Zuid-Limburg ,
prachtig gebied,by far het mooiste van Nederland ,alleen jammer van de mensen die er wonen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven