Fitness Seller

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Een homegym is inderdaad erg vet. Maar je zult natuurlijk wel goed moeten nadenken over wat je aanschaft, qua apparatuur ben je natuurlijk vrij beperkt. Als je bij basic BB movements is het natuurlijk zeer handig ;) succes!

Klopt, maar ik gebruik eigenlijk amper apparatuur voor mijn trainingen.

Vet man! Een fatsoenlijke garage is altijd goed.

Dat klopt idd niet, ik bedoel 'gezelschap houden'.

'Gezelschap houden' is inderdaad beter, maar dat bedoelde ik niet. Misschien ga ik teveel uit van mezelf, want het lijkt me dat het aanbod van potentiele trainingspartners groter is dan de vraag (trainen met andere bodybuilder met wedstrijdfysiek en humor, in serieuze gym met chillruimte). Aan de andere kant, je wil misschien niet zomaar iedereen bij je over de vloer hebben.

Met de kennis van nu zou ik ervoor kiezen om jaren door te blijven trainen zonder AAS om zo mijn maximale potentie te bereiken.

Ik zou sneller sterker worden, beter groeien, en daarom minder geneigd zijn om hulpmiddelen in te schakelen. Zeker wanneer ik zwaardere gewichten verzet dan veel juicers om mij heen zou mij dat pleasen.

Als ik kijk naar mijn huidige kracht en shape dan kan ik met zekerheid zeggen dat die beter zijn dan tijdens mijn eerste wedstrijd. Zonde om daar gear voor te gebruiken.

Hiernaast zie ik mijzelf niet jarenlang cruisen en blasten, ik durf dat gezondheidsrisico niet aan. Momenteel ben ik nog enorm aan het twijfelen om deze zomer on te gaan. Ik zou alleen on gaan voor de tijdelijke look. Die hardheid, vasculariteit en volheid lukt natty niet..nu ik van de verboden vrucht geproefd hebt blijft dat in mijn achterhoofd. Maar een bulkkuur zou ik dus niet meer doen, alleen maar voor de zomerlook.

And last but not least, mijn interesses zijn veranderd. Ik ben meer bezig met het funcionele aspect ipv het fysieke. Wellicht had ik dan wel een powerlift wedstrijd gedaan ipv bodybuilding.

Dit vind ik oprecht en netjes. Wat goed dat je het zo deelt.

lekkere train weer, aders beginnen weer zichtbaar te worden... ik vind heel mooi.

nog een nieuwtje, wij gaan waarschijnlijk weer verhuizen indien wij alles rond krijgen.
we gaan een woningruil doen met mijn schoonouders, dat wordt dan onze permanente woning.
we krijgen het voor (schatting) 50k onder de waarde, het moet nog officieel getaxeerd worden, deze dagen staan er gesprekken gepland bij diverse hypothekers. Ook benieuwd hoe dat zit met de belastingdienst.
Het huis heeft een enorme garage, hier wil ik een gedeelte gaan gebruiken voor de stalling van mijn motors, fietsen en scooter. De rest gebruik ik voor een homegym. Er komen rubbere matten, spiegels, powercage met pully en leg curl/ext en een dumbellrack. Meer heb ik eigenlijk niet nodig. Verder een zithoek met tv, playstation etc, koelkastje en pool/tafeltennis. Versieren met een paar lekkere snollen aan de muur en wat krachtpatsers voor de hardcore look.
Nu nog vrienden zoeken die mij willen vergezellen. Dat is het lastige gedeelte.
Heb er zin in.

Nice. Hoop voor jullie dat het allemaal gaat lukken. Een homegym is echt een goede investering. Zeker met een kleine op komst of kleintjes in de buurt. Meer freedom allround.....training verplaatsen is makkelijker....al train je s nacht boeit niet....jouw muziek.....jouw volume...geen irritante josties meer in de buurt....op termijn goedkoper etc etc. Ik heb er geen spijt van en train inmiddels 7 jaar thuis en besef me elke dag wat een luxe

'Gezelschap houden' is inderdaad beter, maar dat bedoelde ik niet. Misschien ga ik teveel uit van mezelf, want het lijkt me dat het aanbod van potentiele trainingspartners groter is dan de vraag (trainen met andere bodybuilder met wedstrijdfysiek en humor, in serieuze gym met chillruimte). Aan de andere kant, je wil misschien niet zomaar iedereen bij je over de vloer hebben.

Persoonlijk heb ik alleen behoefte aan trainingspartners waarvan ik wat kan leren, een goede pl'er bijv. Die de compounds wat kan finetunen en mij wat meer kan leren over periodiseren en het gebruiken van RPE.

En niet iedereen kan mijn gevoel voor humor waarderen, daar moet je mij vaak eerst voor leren kennen. Maar ik weet ook wel wanneer ik volledig mijn onbeschofte zelf kan zijn en wanneer niet. Kwestie van elkaar leren kennen en beseffen dat het maar onzin is wat ik uitkraam, mensen nemen zichzelf vaak te serieus.

Laatst bewerkt:
Nice. Hoop voor jullie dat het allemaal gaat lukken. Een homegym is echt een goede investering. Zeker met een kleine op komst of kleintjes in de buurt. Meer freedom allround.....training verplaatsen is makkelijker....al train je s nacht boeit niet....jouw muziek.....jouw volume...geen irritante josties meer in de buurt....op termijn goedkoper etc etc. Ik heb er geen spijt van en train inmiddels 7 jaar thuis en besef me elke dag wat een luxe

precies,

in mijm gym komen steeds meer regels

-geen magnesium
-geen hoofddeksels
-geen tanktops
-geen tassen in de sportruimte

Hier wordt nauwlettend op gecontroleerd, maar het schort dan weer op toezicht op leden die hun gewichten niet opruimen, de boel smerig maken en storend gedrag vertonen.

Klinkt goed zo’n homegym. Ik vind het knap van de mensen die daar dan ook echt hun schema volgen ( ik ben zo’n type-snel afgeleid).

Het gaat zeker helpen als er een baby is, dan hoef je niet altijd langer en verder weg. Zal zeker helpen je tijd goed te gebruiken. Want ervaring met een homegym heb ik niet, maar wel met baby’s en hun moeder (vlak die laatste niet uit).

Klinkt goed zo’n homegym. Ik vind het knap van de mensen die daar dan ook echt hun schema volgen ( ik ben zo’n type-snel afgeleid).

Het gaat zeker helpen als er een baby is, dan hoef je niet altijd langer en verder weg. Zal zeker helpen je tijd goed te gebruiken. Want ervaring met een homegym heb ik niet, maar wel met baby’s en hun moeder (vlak die laatste niet uit).

Het gaat mij een hoop tijdwinst opleveren. Geen reistijd, niet meer wachten op de enige bench in de gym, geen 'verplichte' praatjes. Ik zie het wel zitten.

Het gaat mij een hoop tijdwinst opleveren. Geen reistijd, niet meer wachten op de enige bench in de gym, geen 'verplichte' praatjes. Ik zie het wel zitten.
Lijkt mij een enorm voordeel. Op dit moment zit ik te wachten op de bench. Klote is dat.

week 4 dag 3

Voel mij verrot door het norovirus, op het werk heeft een derde van de medewerkers zich ziek gemeld.
Aangezien het braken gestopt is heb ik weer getraind, dan wel met meer rust tussen de sets.

2ct paused bp
6x80
5x90
4x105
2x3x117,5
3x2x125
3x117,5
vanaf hier met de voeten in de lucht
4x110
5x105
6x100
7x90
8x85
9x80

Low row static hold
8x20
8x40
8x60
8x80
8x100
6x120

straight arm pulldown ss cable latpull
3x10

farmer's walk
2x30x50
3x30x100

En de deadlift!
Met kleine stapjes opgewerkt naar een triple met 160. Ondanks dat ik maanden geen dl meer gedaan heb voelde het alsof ik de 200+ wel aan kon. Maar niets forceren nu. Eerst maar eens afwachten wat de onderrug doet op een relatief laag gewicht.

Single arm ez bar preacher curl
5 sets.

Al met al toch nog een goede training.

Laatst bewerkt:
Hoop volume ineens. Is dat vanwege dat de programmering die je gebruikt?

Hoop volume ineens. Is dat vanwege dat de programmering die je gebruikt?

Oefeningen zoals de de latpull en curls zijn slechts wat pompwerk waar ik zo mee klaar ben. Driekwart van mijn trainingen bestaan uit bench en squat. Nu de dl weer terug gaat komen zal ik ook minder assistance gaan doen en het schema nauwkeuriger gaan volgen.

squats
5x115
4x135
2x3x157,5
5x2x177,5 paused

2 ct paused bench
5x70
4x90
2x3x105
6x3x117,5

incline fly/cable extensions/side raise/calves

bw 88,9

Cutten gaat langzaam op de weegschaal maar hard in de spiegel, zit precies goed zo. Ik verwacht bij 86 kg klaar te zijn.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven