- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Fixed
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fixed
Shit he...dacht wel dat je groot was...wat een fysiek man nice!en nog wat pica's uit het verre verleden want wil wat aandacht
![]()
![]()
![]()
![]()
Herkenbaar kerel! Alleen is het bij ons de derde spruit die meent om 05.30 uur zijn favoriete programma te checkenHet is ook pittig. Maar ook gewoon te doen. Je kunt zeker wel trainen, vooral zolang moeder nog verlof heeft.
Als iedereen gezond is en zodra de baby doorslaapt gaat het allemaal wel. De tweede is een stuk pittiger, want dan staat nummer 1 om. 6 uur weer te stuiteren meestal....
Wij verdelen de avonden een beetje om te trainen. Werkt op zich best.
. Achja...de oudste twee slapen inmiddels wel door...komt tijd, komt raadWat ben jij vroeg wakkerCamelus, op je laatste training staat bij sommige oefeningen 4x
Of er staat eentje met gewoon 5 sets.
Is dat tot falen?
Dit is toch niet zo bijzonder?
Camelus, op je laatste training staat bij sommige oefeningen 4x
Of er staat eentje met gewoon 5 sets.
Is dat tot falen?

Woon jij ver van je werk? Moet jij de hele week ok 4 uur eruit?om 4 u ging de wekker bij mij, zit al aan de eerste pauze![]()
Woon jij ver van je werk? Moet jij de hele week ok 4 uur eruit?
Met de kennis van nu zou ik ervoor kiezen om jaren door te blijven trainen zonder AAS om zo mijn maximale potentie te bereiken.
Ik zou sneller sterker worden, beter groeien, en daarom minder geneigd zijn om hulpmiddelen in te schakelen. Zeker wanneer ik zwaardere gewichten verzet dan veel juicers om mij heen zou mij dat pleasen.
Als ik kijk naar mijn huidige kracht en shape dan kan ik met zekerheid zeggen dat die beter zijn dan tijdens mijn eerste wedstrijd. Zonde om daar gear voor te gebruiken.
Hiernaast zie ik mijzelf niet jarenlang cruisen en blasten, ik durf dat gezondheidsrisico niet aan. Momenteel ben ik nog enorm aan het twijfelen om deze zomer on te gaan. Ik zou alleen on gaan voor de tijdelijke look. Die hardheid, vasculariteit en volheid lukt natty niet..nu ik van de verboden vrucht geproefd hebt blijft dat in mijn achterhoofd. Maar een bulkkuur zou ik dus niet meer doen, alleen maar voor de zomerlook.
And last but not least, mijn interesses zijn veranderd. Ik ben meer bezig met het funcionele aspect ipv het fysieke. Wellicht had ik dan wel een powerlift wedstrijd gedaan ipv bodybuilding.
Ja ik snap wel wat je zegt hoor. Als ik kijk naar mijn eigen trainingen/lichaam/kennis, dan heb ik vanuit mijn powerlift jaren op alle vlakken de meeste winst behaald; kennis over trainingen/ uitvoering en weten hoe je lichaam werkt en reageert. Fysiek heb ik in die tijd ook de meeste massa gepakt en daar heb ik nu nog steeds profijt van.
Maar goed, soms moet je gewoon bepaalde perioden doormaken om kennis op te doen. Bij jou is het zo gelopen, en dat is toch ook goed? Als je dat niet had gedaan had je je misschien altijd afgevraagd hoe het zou zijn om de te bodybuilden/kuren en vice versa. Je denkt altijd 'had ik maar dit' of 'had ik maar dat', maar je weet het gewoon niet.
Op een gegeven moment wordt het als naturel powerlifter ook moeilijker om progressie te maken, en dan begint het kuren ook te lonken.
Zooo... dat is wel heel erg nice! Hopelijk krijgen jullie alles snel rond en kunnen jullie intrekken voordat de vrouw het zwaar krijgt en jij alles mag doenlekkere train weer, aders beginnen weer zichtbaar te worden... ik vind heel mooi.
nog een nieuwtje, wij gaan waarschijnlijk weer verhuizen indien wij alles rond krijgen.
we gaan een woningruil doen met mijn schoonouders, dat wordt dan onze permanente woning.
we krijgen het voor (schatting) 50k onder de waarde, het moet nog officieel getaxeerd worden, deze dagen staan er gesprekken gepland bij diverse hypothekers. Ook benieuwd hoe dat zit met de belastingdienst.
Het huis heeft een enorme garage, hier wil ik een gedeelte gaan gebruiken voor de stalling van mijn motors, fietsen en scooter. De rest gebruik ik voor een homegym. Er komen rubbere matten, spiegels, powercage met pully en leg curl/ext en een dumbellrack. Meer heb ik eigenlijk niet nodig. Verder een zithoek met tv, playstation etc, koelkastje en pool/tafeltennis. Versieren met een paar lekkere snollen aan de muur en wat krachtpatsers voor de hardcore look.
Nu nog vrienden zoeken die mij willen vergezellen. Dat is het lastige gedeelte.
Heb er zin in.
2 ct paused bench
5x85
4x100
2x3x110
5x2x125
squats
5x115
4x135
2x3x157,5
2x2x177,5
1x200
2x200
4x177,5
2 ct paused incline db press
6x32,5
6x37,5
3x6x45
db fly
5x10
cable extensions
4x
Single arm preacher barbell curl
4x
leg curl
5x8

lekkere train weer, aders beginnen weer zichtbaar te worden... ik vind heel mooi.
nog een nieuwtje, wij gaan waarschijnlijk weer verhuizen indien wij alles rond krijgen.
we gaan een woningruil doen met mijn schoonouders, dat wordt dan onze permanente woning.
we krijgen het voor (schatting) 50k onder de waarde, het moet nog officieel getaxeerd worden, deze dagen staan er gesprekken gepland bij diverse hypothekers. Ook benieuwd hoe dat zit met de belastingdienst.
Het huis heeft een enorme garage, hier wil ik een gedeelte gaan gebruiken voor de stalling van mijn motors, fietsen en scooter. De rest gebruik ik voor een homegym. Er komen rubbere matten, spiegels, powercage met pully en leg curl/ext en een dumbellrack. Meer heb ik eigenlijk niet nodig. Verder een zithoek met tv, playstation etc, koelkastje en pool/tafeltennis. Versieren met een paar lekkere snollen aan de muur en wat krachtpatsers voor de hardcore look.
Nu nog vrienden zoeken die mij willen vergezellen. Dat is het lastige gedeelte.
Heb er zin in.
2 ct paused bench
5x85
4x100
2x3x110
5x2x125
squats
5x115
4x135
2x3x157,5
2x2x177,5
1x200
2x200
4x177,5
2 ct paused incline db press
6x32,5
6x37,5
3x6x45
db fly
5x10
cable extensions
4x
Single arm preacher barbell curl
4x
leg curl
5x8

Zooo... dat is wel heel erg nice! Hopelijk krijgen jullie alles snel rond en kunnen jullie intrekken voordat de vrouw het zwaar krijgt en jij alles mag doen![]()
Althans, dat beweerd ze.Laat maar weten in welke pose ik moet staan.
Maar gefeliciteerd super dik man.
Blijf je wel in dezelfde regio?

Dat klinkt echt fantastisch. Luxe hoor, homegym, pool, tafeltennis.![]()