MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nog 5 trainingen en dan zit de template er weer op. Tegenover de vorige had ik dus de sq met 10 kg verhoogd naar 220 en bench bleef staan op 145 maar dan alles paused.
Het gaat mij allemaal prima af, de volgende template verhoog ik beide onderdelen, squat denk ik op 225 en bench op 147,5. En deadlift gaat er dus ook weer in op een laag pitje. Dat ga ik dus op gevoel doen, vooral niets forceren en mijzelf inhouden.

squats
5x115
4x135
2x3x157,5
5x2x177,5 paused

2 ct paused bench
5x70
4x90
2x3x105
6x3x117,5

incline fly/cable extensions/side raise/calves

bw 88,9

Cutten gaat langzaam op de weegschaal maar hard in de spiegel, zit precies goed zo. Ik verwacht bij 86 kg klaar te zijn.

Even uit het oog verloren hoeveel weken en kg's je nu kwijt bent?

Even uit het oog verloren hoeveel weken en kg's je nu kwijt bent?

Ik ook :roflol: Ik meen dat mijn startpunt zo'n 92 kg was, ben bezig sinds halverwege december (meen ik)

Ik doe het rustig aan, heb tot mei de tijd. Er zitten nog zat dagen bij dat ik op of net boven onderhoud eet.

precies,

in mijm gym komen steeds meer regels

-geen magnesium
-geen hoofddeksels
-geen tanktops
-geen tassen in de sportruimte

Hier wordt nauwlettend op gecontroleerd, maar het schort dan weer op toezicht op leden die hun gewichten niet opruimen, de boel smerig maken en storend gedrag vertonen.
Heel herkenbaar gab. Sterkte...nog even volhouden

Heel herkenbaar gab. Sterkte...nog even volhouden

Een pet snap ik, magnesium maakt de ruimte vies, petten snap ik niet maar oké. Tanktops hoeven niet asociaal te zijn. Strings vind ik wel. Bij sommige gymboys hangen de tepels er half uit. Dat vind ik echt niet gepast in de gym.

Magnesiumgebruik kan ik nog begrijpen i.v.m. de rotzooi. De rest slaat inderdaad nergens op

Ik snap het tanktop reglement ook wel hoor, niet als de reden arrogantie of uitstraling zou zijn, maar op hygiënisch aspect kan ik me er in vinden. Ivm okselhaar, transpiratie etc. Zie ik sommige mensen niet graag in een hemdje lopen :shrug:

Boeie dat ecto's geïntimideerd worden door alphamannetjes

Ben zelf geen ecto meer want 1.81m (-100cm) + 10 = 91, ik weeg nu 91kg 's avonds

Pas boven de 100 kg ben je geen ecto meer.

In princiepe heb jij dezelfde stats als Arnold vroeger had. Desondanks zie jij er niet zo uit. Waar heeft dit mee te maken. Sws genetics maar er zullen nog wel meerdere factoren hieraan bijdragen die ik niet kan plaatsen...

In princiepe heb jij dezelfde stats als Arnold vroeger had. Desondanks zie jij er niet zo uit. Waar heeft dit mee te maken. Sws genetics maar er zullen nog wel meerdere factoren hieraan bijdragen die ik niet kan plaatsen...
Arnold kon met dat gewicht het podium op, mijn podiumgewicht was 96 kg. En daarnaast heb je proporties, spiervolume etc etc

• Like
Waarderingen: BB_

Wesley Vissers is zelfs zwaarder dan Arnold was, en ziet er ook minder uit. Nu overdreef Arnold zijn lengte (6'2"), hij was eerder 1m80 dan 1m90. Serge Nubret beweerde 1m83 te zijn, maar toen ik hem ontmoette in 1982 ofzo bleek hij een halve kop kleiner te zijn dan ik.

dl
5x60
5x70
5x90
3x110
3x130

2 ct paused incline bench
5x90
4x100
4x110
4x120
4x110

Aanzienlijk minder last van mijn pijnlijke schouder bij de incline variant.

dippen ss lat pull
5 sets

smith lunge ss single arm preacher bb curl
5 sets

2 ct paused bench
5x85
4x100
2x3x110
4x2x125 ez

beltless squats
5x115
4x135
2x3x157,5
3x2x177,5
2x190 lol wat makkelijk, dan maar wat zwaarder
4x200 makkie :)

2 ct paused incline bp
5x70
4x80
3x95
4x3x110 ook ez af. f**k yeah.

incline fly/extensions/side raise

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven