XXL Nutrition

Je weet dat je hard gaat/spaced/piekt op de MDMA(xtc) als

Splendid zei:
Je een sms-je leest door je telefoon zo ver mogelijk van je af te houden. En nog steeds geen reet kan zien...
:roflol:

En dat je met de grootste moeite je sms'jes verstuurd om wat af te spreken :rolleyes:

Jij: Waar ben je?
terug: Daar en daar, waar ben jij?
Jij: Geen idee eigenlijk..
terug: zullen we daar en daar afspreken?
Jij: Waar bedoel je precies?
terug: Daar en daar!
Jij: hmm.. OK ik kijk wel ff, kzie je zo!
terug: waar blijf je nou?
(Ben je weer es vreemde mensen tegen gekomen met wie je een tijdje staat te ouwehoeren :D)
Jij: ooh ja, ik kom er nu aan!
terug: Waar ben je NU?
Jij: Daar waar jij zei
terug: Nee, want daar ben ik, en jij bent er niet!
Jij: oow, ok, laat maar anders

En dan mekaar later weer tegen het lijf lopen :)

En verder:

-Als de dames niet meer naar je lachen.
-Je steeds denkt dat je bekenden ziet, en lachend en schreeuwend op ze af loopt, maar van dichtbij zijn ze het in 1 keer nie.
-Na afloop over straat loopt te knikkebollen, omdat je nog vet hard die bass in je hoofd hoort stampen.
-De niet feestgangers op zondag ochtend, je verschrikt aan kijken als je naar huis loopt.

Als je een discotheek uitloopt en dan het gevoel hebt dat er speciaal voor jou en jou vrienden een rode loper is uitgelegt, waar je zo lekker op kan liggen, lekker zacht vooral... en dat er een toevallige voorbij komende fietser je erop attendeert dat het een fietspad is.

Als je ongeveer een half uur en 2 liter water nodig hebt om een snicker op te eten...

Als je om 7 uur denkt dat het 3 uur is...

als je tegen iedereen gaat vertellen hoe "vertrouwd" het wel niet voelt om met hun te praten. :D

feest van herkenning :D

Dat je het heel normaal vindt om op een houseparty met volkomen vreemden binnen 5 minuten over de meest intieme zaken praten. :rolleyes:

Dat je tegen iedereen ongevraagd uitgebreid verteld dat je alleen maar “liefde” voelt. :rolleyes:

Dat de uitsmijter tegen je schreeuwt dat je heel snel op moet fl*kkeren, en dat je oprecht van die man houdt en hem dit ook verteld. :rolleyes:

dit draadje is echt wel een feest der herkenning ja.

Mdma is echt wel lachen. Beter als speed, daarvan krijg ik alleen maar zin om te knokken (ook met hele brede uitsmijters :eek: ).
Wel jammer dat regelmatig mdma gebruik niet bepaald goed voor je is.

- Je zelfs lekker uit je dak gaat op Abba

dat lukt zelfs zonder x :mad:

Iemand toevallig wel s mdma poeder gesnoven?

Zo ja, wat waren de ervaringen?

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:

Ik denk 1 van de opgesomde hierboven :D

Maar om op je vraag in tegaan , nee nog nooit gedaan. En ik zou niet weten waarom ik ut zou gaan doen ook. Pilletje is veel makkelijker (Y)

FireStarter zei:
Ik denk 1 van de opgesomde hierboven :D

Maar om op je vraag in tegaan , nee nog nooit gedaan. En ik zou niet weten waarom ik ut zou gaan doen ook. Pilletje is veel makkelijker (Y)

Mss dat het sneller werkt ofzo, of juist minder goed.....vandaar de vraag eigenlijk.

...Als je andere mensengezichten ziet ontstaan uit de gezichten van je vrienden.
Meisjes krijgen ineens baard en bril en worden 60 jaar ouder enzo. :)

.. Als je het gevoel hebt dat je voor je eigen lichaam uit loopt ???

Haha dat was ook de laatste keer.

Verder wartaal uitpraten, gewoon echt geen enkele sence makende wartaal en dan als iemand vraagt wat je precies zei, verbaasd reageren en zeggen dat je al een kwartier stil bent.

Leviathan zei:

Niet gesnoven, maar het is een hèèl lekker goedje. Wanneer je het snuift moet het goed versneden zijn en zuiver, dan heb je binnen enkele minuten effect. Het punt is wel dat je meerdere keren moet snuiven, vergelijk het dus niet met speed, want daar heb je slechts een likje van nodig.

Maar je kan het beste wat in je drankje doen voor optimaal effect, het duurt dan 15 tot 60 minuten tot je de werking voelt, ligt er ook aan hoeveel je daarvoo gegeten hebt e.d.

Van MDMA poeder kristal wordt ik altijd superzacht en wil zelfs vrienden omhelzen. :D Wanneer je nèt iets teveel hebt wil je niet meer dansen alleen maar heel veel liefde en je bent hèèl praterig.

Het is anders dan pillen. Zie: [Link niet meer beschikbaar]

Je wordt vèèl vager van poeder, en elke aanraking (zeker van vrouwen) vindt je super! :D

Afgelopen keer op Ghosttown was ik dondershard van het pad af, had twee keer 100 miligram en merkte geen effect, toen 300 miligram genomen. En toen spacde ik de hele zaal door. :cool: Allemachtig lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr! Maar ik raad aan met met niet meer dan 200 miligram te beginnen. WAnt zelf was ik ook heel vaag! :p

Thunderdome wordt ook m'n volgende feest, maar daar blijf ik clean. :)

Ik krijg volgende week 5 gr mdma poeder. Heb t nog nooit gehad, ik ben dan ook niet van plan er een gewoonte van te maken, is meer nieuwsgierigheid waar nu het verschil ligt tussen pillen en poeder.

MARKY: ONS LOPENDE RECLAMEBORD VOOR PARTYDRUGS! :roflol:

:thumbs: Leuk weetje!

poeder zegt geen zak.....
poeder kan makkelijk een plat gestampte pil zijn.

crystal dat wat lijkt op bastard suiker moet je hebben.
Kan ook zijn dat je met poeder crystal bedoelt, maar poeder klinkt nogal algemeen.

grootste voordeel van crystal vond ik de uitwerking.

Hey ik ga vanavond waarschijnlijk ook voor het eerst 's een pilletje nemen. Wat wordt aangeraden voor de 1e keer, een halve of een hele? En misschien niet onbelangrijk erbij te vertellen, ik reageer altijd vrij sterk op drugs, dus misschien toch een halve dosis voor de eerste keer?

100 mg mdma doet het wel

Terug
Naar boven