AndroidHealthClinic

Je weet dat je hard gaat/spaced/piekt op de MDMA(xtc) als

NaLiN zei:
poeder zegt geen zak.....
poeder kan makkelijk een plat gestampte pil zijn.

crystal dat wat lijkt op bastard suiker moet je hebben.
Kan ook zijn dat je met poeder crystal bedoelt, maar poeder klinkt nogal algemeen.

grootste voordeel van crystal vond ik de uitwerking.

Gaat om kristal idd. Ik weet dat het (goud)bruin of grijs van kleur kan zijn. Meestal gaat het idd om een soort basterdsuiker kleur.

whahah lachen thread dit:D

- Als je middenop de dansvloer 20 minuten alleen maar een beetje naar het plafond kunt staren terwijl je in jezelf staat te mummelen: ...lampjes...moet je die lampjes zien..woooooow...die lampjes...
- Als bij wildvreemden ongevraagd ijsblokjes in hun nek legt omdat je dat zelf zo lekker vind
- Als je je waterijsje met je leven verdedigd
- Als je op de wc wanhopig zoekt naar de deur naar buiten
- Als je de portier vertelt dat het zo waaaaanzinnig naar je zin hebt terwijl hij je even daarvoor je guts zag uitkotsen op straat
- Als je nog voor je in Amsterdam bent achteruit de oprit van de snelweg afrijdt omdat op het grote bord ernaast staat (GA TERUG!)
- Als je hebt staan bekken met Jean achter de draaitafel en daar beretrots op bent
- Als je op de je afvraagt bij wie je nu weer op schoot ligt.....
- Als je in geuren en kleuren staat te vertellen dat je net echt zeker 6 meter ver water hebt staan kotsen (dit was ik niet btw en het gebeurde midden tussen het dansende publiek!)

:)

Mouzer zei:
Hey ik ga vanavond waarschijnlijk ook voor het eerst 's een pilletje nemen. Wat wordt aangeraden voor de 1e keer, een halve of een hele? En misschien niet onbelangrijk erbij te vertellen, ik reageer altijd vrij sterk op drugs, dus misschien toch een halve dosis voor de eerste keer?
Halve!

dat met die sms is heel herkenbaar. nog wel meer dingen trouwens. maar met die sms is het ergste, 1 oog dicht en de gsm 10 cm van je andere oog houden. haha vet

Dani zei:

idd halve. werkt het na 1,5 a 2 uur nog niet hard genoeg naar jouw mening, kan je altijd nog die andere helft naar binnen gooien, absoluut niet eerder, omdat het soms 1,5 uur duurt voor het werkt.

FireStarter zei:
- Je de dag daarna wakker wordt met een kapot kontgat en die n*ger naast je in bed zegt: "je bent de aardigste jongen die ik ooit tegengekomen ben!"

- Dat je al 10 minuten een echt "GOED" gesprek hebt met een gaspropaan tank...
- Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat iedereen je beste vriend is!

super!!! ik kan nie meer, moehahaah

Masters zei:
idd halve. werkt het na 1,5 a 2 uur nog niet hard genoeg naar jouw mening, kan je altijd nog die andere helft naar binnen gooien, absoluut niet eerder, omdat het soms 1,5 uur duurt voor het werkt.

Idd...daar ben ik wel s lelijk mee op mn bek gegaan. Paar pilletjes gekocht.....eerst maar s n halve genomen. Aangezien ik alcohol had gehad, duurde de tijd voor ie begon te werken een beetje erg lang voor mijn gevoel.

Dus na 20 min nog s een hele....bleken het verdomd goeie pillen te zijn geweest, en kaboem......ben door 2 man naar buiten gedragen :D

Nu kan ik er om lachen, maar op het moment was het minder grappig

hmm...ik hou het toch maar bij een jointje af en toe :)

als je kaken zo naar de klote zijn (stijf en spierpijn) dat je de volgende dag niet eens meer brood normaal kan eten. (jaja wat ging ik hard gisteren, dan maar vloeibaar eten vandaag)

Na, ik beet ook goed op me kaken van MDMA. Maar kon gedurende me trip en daarna gewoon eten. Maar wanneer je pillen hebt waar ook wat speed bij zit is 't een ander verhaal.

Marky, ook al staan de pillen nog zo strak van de speed, na 4-5 uurtjes komt mijn honger op en die overheerst welke drug dan ook. Vervelend is dat hoor!

Deze is priceless.

- Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!

LOL!!

met je 3 beste maten dubbelen (tennis) midden in de dicotheek (alleen de moves eej)

Ik had op i love techno ook MDMA capsules. Voor het feest samen met mijn vriendin eentje opengemaakt en opgelost in een flesje water. Die capsules schijnen nogal hoog gedoseerd te zijn dus ik had aadig hoge verwachtingen. Maar had r niet zo veel van gemerkt. Toen na een uurtje toch overgeschakeld op schijven (dankzij Johny hebben we ERG goede :)), dus toen was het alsnog volle bak feest. Daarna nog wel wat MDMA gehad, weet niet of het echt veel had toegevoegd, maar voelde me wel top!

Masters zei:
als je kaken zo naar de klote zijn (stijf en spierpijn) dat je de volgende dag niet eens meer brood normaal kan eten. (jaja wat ging ik hard gisteren, dan maar vloeibaar eten vandaag)
Ik heb gisteren alleen maar wat kwark en mandarijntjes fatsoenlijk naar binnen gekregen. Brood heb ik maar sappel laten worden met wat water (in mijn mond) en dan pletten met mijn tong. :o

Splendid zei:
Ik heb gisteren alleen maar wat kwark en mandarijntjes fatsoenlijk naar binnen gekregen. Brood heb ik maar sappel laten worden met wat water (in mijn mond) en dan pletten met mijn tong. :o
:roflol:

Ik krijg altijd halverwege de week blaren in me bek, omdat m'n kapotgekauwde wangen niet lekker helen :(

Rob G zei:
Ik had op i love techno ook MDMA capsules. Voor het feest samen met mijn vriendin eentje opengemaakt en opgelost in een flesje water. Die capsules schijnen nogal hoog gedoseerd te zijn dus ik had aadig hoge verwachtingen. Maar had r niet zo veel van gemerkt. Toen na een uurtje toch overgeschakeld op schijven (dankzij Johny hebben we ERG goede :)), dus toen was het alsnog volle bak feest. Daarna nog wel wat MDMA gehad, weet niet of het echt veel had toegevoegd, maar voelde me wel top!

Wat zijn schijven????

Schijven? Dat zijn xtc'tjes. Sorry, dacht dat wel een algemeen bekende term was :)

Schijven = gyno

lol

Terug
Naar boven