AndroidHealthClinic

Jeffrey Latour

Ibo, foto's van kuki? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom nu uit op min 3% :D
Wij hebben genoeg tijd om te experimenten met voeding.
Als ik te snel ga, dan schroeven we de carbs weer omhoog.
Doel is nu om mijn massa zo lang mogelijk vast te houden.
By the way we moeten binnenkort ff een kilootje of 40 pangafilet inslaan.
Gauw maar een keer afspreken oke.

Ja gaan we doen. Een kilo'tje of 40 is veel te weinig man:D

Dat is namelijk in 2 weken op in m'n eentje, ha ha

eet je echt 20 kilo p/w?
kan je jou voedingsschema een laten zien dan

3 kilo panga en 200gr kh (havermaut of rijst waar ik zin in heb)
Lijnzaad olie voor de vetten.

Dat is wat het straks wordt de laatste weken.

Nu nog shakes met eieren en vis voor de eiwitjes.

Morgen een extraaaaaaaaaaaaaaaatje van de coach, he he.

Biefstukken voor de eiwitjes, LEKKAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag sta ik de hele dag biefstukken klaar te maken, ha ha. Wat smaken ze heerlijk.....

hoeveel biefstuk eet je per dag dan? :D

Vandaag is niet regulier. Laat ik dat voorop stellen, ha ha.

Ik heb vandaag 6 maaltijden van 500gr biefstuk:o

Maar heel weinig kh, alleen de eerste twee maaltijden wat.

De rest is groente.

holy crap :P Ik wou dat ik er het geld voor had...

Ben benieuwd naar de foto's, voor zover klinkt het veelbelovend :D Heel veel succes!

Vandaag is niet regulier. Laat ik dat voorop stellen, ha ha.

Ik heb vandaag 6 maaltijden van 500gr biefstuk:o

Maar heel weinig kh, alleen de eerste twee maaltijden wat.

De rest is groente.

Pas hiermee wel op he... nooit biefstuk in je dieet en ineens in 1 dag 3 kilo rood vlees naar binnen werken kan verkeerd gaan natuurlijk. Machtig hoor he :D

holy crap :P Ik wou dat ik er het geld voor had...

Ben benieuwd naar de foto's, voor zover klinkt het veelbelovend :D Heel veel succes!

Daarom moet je ook een hele koe kopen, scheelt je veel eurootjes, ipv losse pakjes biefstukjes.
Oja voordat Jeffrey zijn biefstukjes ging eten, heb ik er nog een foto van gemaakt.

myostatin_deficient_cow.jpg

1e klas biefstukken!!

Pas hiermee wel op he... nooit biefstuk in je dieet en ineens in 1 dag 3 kilo rood vlees naar binnen werken kan verkeerd gaan natuurlijk. Machtig hoor he :D

Sorry ik heb 3 kilo gezegd maar het was2 kilo. Sorry voor de tik fout, zie het nu pas. Maar 2 kilo was geen probleem Kale. Wel lief van je hoor;)

Toch wel respect voor het karakter dat je hebt om zo een voedingschemas aan te houden. Het trainen etc is een makkie vergeleken met die maaltijden :p

Toch wel respect voor het karakter dat je hebt om zo een voedingschemas aan te houden. Het trainen etc is een makkie vergeleken met die maaltijden :p

Dank je. Soms is het erg plannen en is het idd ook wel eens moeilijk om het op te krijgen maar zolang je het doet met een doel en je het leuk vind alles wat erbij komt kijken dan kun je heel ver komen ermee.

Dank je. Soms is het erg plannen en is het idd ook wel eens moeilijk om het op te krijgen maar zolang je het doet met een doel en je het leuk vind alles wat erbij komt kijken dan kun je heel ver komen ermee.

Ja ik begin eten ook meer als nuttig te zien en eet dus ook gewoon blik tonijn, kwark etc ook al is het niet lekker. Maar om dan echt die stap te zetten naar een "pro" dieet, dat is nog wat meer. Maar als je vooruitgang boekt en een lichaam hebt zoals het jouwe weet je natuurlijk wel waarom je het doet.

Sorry ik heb 3 kilo gezegd maar het was2 kilo. Sorry voor de tik fout, zie het nu pas. Maar 2 kilo was geen probleem Kale. Wel lief van je hoor;)

hehe anders had je het nu wel gemerkt. Buikpijn, schijterij :D Lucky you dat je daar goed tegenkan :P

Yo Reus! Gaaf man dit topic! Heerlijk leesvoer ;)
Wat ik me afvraag, wat doe je voor werk (of niet :D)
Cardio in de ochtend, hele dag biefstukken klaarmaken..
Ik sta de hele dag op de ladder en eet snel tussendoor mijn koude, eerder klaargemaakte maaltijden, maar het klinkt nu alsof jij echt goed de tijd ervoor hebt! Lijkt me super man!

En wat betreft de AS vragen, laat die gewoon lekker gasten! Wat hebben jullie/we eraan als hij zegt 12iu HGH, 2gr Test en nog een hele lijst met shit erin te gooien? Sommige gebruikers halen niet eens de helft van hem en kuren de helft zwaarder. Deze REUS heeft zijn zaken goed geregeld (voeding, training, supps en rust) en groeit als een beescht. Ik denk dat zijn AS gebruik in dit geval echt een kleine bijzaak is!!

Reus succes en ben echt heel erg benieuwd naar de aankomende foto's en resultaten!

Terug
Naar boven