Fitness Seller

Jeffrey Latour

• Topic Starter Topic Starter
Yo Reus! Gaaf man dit topic! Heerlijk leesvoer ;)
Wat ik me afvraag, wat doe je voor werk (of niet :D)
Cardio in de ochtend, hele dag biefstukken klaarmaken..
Ik sta de hele dag op de ladder en eet snel tussendoor mijn koude, eerder klaargemaakte maaltijden, maar het klinkt nu alsof jij echt goed de tijd ervoor hebt! Lijkt me super man!

En wat betreft de AS vragen, laat die gewoon lekker gasten! Wat hebben jullie/we eraan als hij zegt 12iu HGH, 2gr Test en nog een hele lijst met shit erin te gooien? Sommige gebruikers halen niet eens de helft van hem en kuren de helft zwaarder. Deze REUS heeft zijn zaken goed geregeld (voeding, training, supps en rust) en groeit als een beescht. Ik denk dat zijn AS gebruik in dit geval echt een kleine bijzaak is!!

Reus succes en ben echt heel erg benieuwd naar de aankomende foto's en resultaten!

Kijk dit is een mooi verhaal om te lezen. Erg bedankt;)

Ik werk als pedagogisch medewerker op een internaat. Dus ben zeker een druk baasje maar kan daarnaast altijd erg goed plannen. Dus ook wat voeding aangaat komt dan prachtig van pas. Op het werk hebben ze respect voor hetgeen dat ik doe en presteer elke dag weer en geven ze me dan ook de ruimte om bijv. te eten wanneer dit nodig is (moet natuurlijk wel kunnen op dat moment maar nogmaals alles valt en staat met plannen) En ja wbt de ruimte die ik krijg voor deze sport op het werk qua voeding daar ben ik mee gezegend en dankbaar.

Ben trouwens net terug van de coach. Even gekeken hoe ik erbij stond na al dat beef van gisteren, ha ha. Kun je zien wat rust doet. Betere lijnen nu en dat is toch wel een lekker gevoel. Lekker 2 bakkies koffie gedronken en weer naar huis. Morgen super setten met de benen, oef!

Daarom moet je ook een hele koe kopen, scheelt je veel eurootjes, ipv losse pakjes biefstukjes.
Oja voordat Jeffrey zijn biefstukjes ging eten, heb ik er nog een foto van gemaakt.

myostatin_deficient_cow.jpg

1e klas biefstukken!!

hahah, heb je er toevallig een in de aanbieding? Ik heb toevallig 7 jaar bij een slagerij gewerkt, denk dat ik em daar wel kan bewaren :D

We gaan gewoon weer verder met de lage dagen deze week, verder gaan met hard worden;)

Hey Jeffrey,

Wat zijn je belangrijkste bronnen voeding die je in je voedingsschemahebt? (en wat voor hoeveelheid neem je er van?) en wat is je persoonlijke top 3 beste supplementen? ;)

Succes morgen met je supersets voor benen :D

Edit: ik zie dat je de eerste vraag ook al zo'n beetje beantwoord hebt, maar nog andere dingen behalve rijst, en biefstuk? hoe kijk je bijvoorbeeld aan tegen vis, hoevaak neem je het? ook omdat je verhalen soms hoort dat teveel vis niet goed zou zijn, zelf neem ik in ieder geval elke dag tonijn.

Hey Jeffrey,

Wat zijn je belangrijkste bronnen voeding die je in je voedingsschemahebt? (en wat voor hoeveelheid neem je er van?) en wat is je persoonlijke top 3 beste supplementen? ;)

Succes morgen met je supersets voor benen :D

Edit: ik zie dat je de eerste vraag ook al zo'n beetje beantwoord hebt, maar nog andere dingen behalve rijst, en biefstuk? hoe kijk je bijvoorbeeld aan tegen vis, hoevaak neem je het? ook omdat je verhalen soms hoort dat teveel vis niet goed zou zijn, zelf neem ik in ieder geval elke dag tonijn.

Ja dat kan ik wel gebruiken morgen, ha ha, Thanks:D

Veel vis eten, geen probleem mee. En ja die verhalen allemaal. Wat is nog wel goed tegenwoordig. Eieren eet ik ook gewoon.

1) Essential Amino Stack
2) Eiwit shakes
3) Vitargo

Net weer een uurtje fietsen achter de rug. Vanavond voor de benentraining eerste wegen en meten dus weer spannend. Vanavond laat weer een uurtje fietsen, ha ha.

Hey Jeff zo te lezen heb je alles goed voor elkaar ben benieuwd hoe je er op de wedstrijd uitziet.
Je hebt er zelf alles voor over om te knallen, ook al heb je de juiste mensen om je heen het belangrijkste is dat je het zelf moet doen.

Hey Jeff zo te lezen heb je alles goed voor elkaar ben benieuwd hoe je er op de wedstrijd uitziet.
Je hebt er zelf alles voor over om te knallen, ook al heb je de juiste mensen om je heen het belangrijkste is dat je het zelf moet doen.

Precies Richard. Je kunt het beste materiaal hebben en de beste mensen om je heen maar als jezelf niet alles geeft dan behaal je nooit het hoogste rendement.
Daarom zal ik ook nooit afwijken mbt hetgeen dat ik moet doen zodat ik nooit moet zeggen tegen mezelf dat het daar aan gelegen kan hebben.
Kom je kijken?

Natuurlijk komen we kijken om je aan te moedigen.

Jeffrey wanneer zijn die wedstrijden precies?

Dank je wel Robbert, gaat helemaal goed komen.

Dude post is foto's van je offseason status....ben daar erg benieuwd naar (dit had je al beloofd te doen in je ouwe topic road to nk ofzoiets...)

Terug
Naar boven