- Waardering
- 158
Yo Reus! Gaaf man dit topic! Heerlijk leesvoer
Wat ik me afvraag, wat doe je voor werk (of niet)
Cardio in de ochtend, hele dag biefstukken klaarmaken..
Ik sta de hele dag op de ladder en eet snel tussendoor mijn koude, eerder klaargemaakte maaltijden, maar het klinkt nu alsof jij echt goed de tijd ervoor hebt! Lijkt me super man!
En wat betreft de AS vragen, laat die gewoon lekker gasten! Wat hebben jullie/we eraan als hij zegt 12iu HGH, 2gr Test en nog een hele lijst met shit erin te gooien? Sommige gebruikers halen niet eens de helft van hem en kuren de helft zwaarder. Deze REUS heeft zijn zaken goed geregeld (voeding, training, supps en rust) en groeit als een beescht. Ik denk dat zijn AS gebruik in dit geval echt een kleine bijzaak is!!
Reus succes en ben echt heel erg benieuwd naar de aankomende foto's en resultaten!
Kijk dit is een mooi verhaal om te lezen. Erg bedankt

Ik werk als pedagogisch medewerker op een internaat. Dus ben zeker een druk baasje maar kan daarnaast altijd erg goed plannen. Dus ook wat voeding aangaat komt dan prachtig van pas. Op het werk hebben ze respect voor hetgeen dat ik doe en presteer elke dag weer en geven ze me dan ook de ruimte om bijv. te eten wanneer dit nodig is (moet natuurlijk wel kunnen op dat moment maar nogmaals alles valt en staat met plannen) En ja wbt de ruimte die ik krijg voor deze sport op het werk qua voeding daar ben ik mee gezegend en dankbaar.

)
.