XXL Nutrition

Jhonny Dynamic's Log

Jhonny Dynamic

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
:wave:

Hoi iedereen, ik open hier officieel mn eerste log. De reden waarom ik deze log houd is omdat ik hoop hierdoor mijn gegevens beter te kunnen bijhouden en ook gemotiveerd te blijven.

Mn trainingschema dat ik ga volgen :

UB:
Bench Press 3x
Incline fly 3x
Chin 3x
BB Row 3x
Upright Row/Side Raises 4 x

LB:
Squat 4/5x
Standing/Lying Leg curl 3x
Standing calf raises 3x
Seated calf raises 3x

Rust

UB:
Incline Bench 3x
Incline flyes 4x
Chins 3x
T-Bar Row/DB Row 4x
Upright rows/Side Raises 5x
Armen

LB:
Deadlift 4x
Front Squat 3/4x
Standing calf raises 4x
Seated calf raises 4x

Meeste oefeningen zijn tamelijk nieuw voor me en ben dus benieuwd naar mn krachtstats vr deze.

Supplementen die ik gebruik zijn:

MAMMOTH 2500
WORKOUT BOOSTER
AMINO FUEL

:D Begin vanaf morgen want vanavond is het rugbytraining, tenzij ik niet kan wachten om ermee te beginnen.
Foto's van nu volgen nog.

Greetz

Zit je op rugby? :D
Zo ja, you´re the man, je doet aan BB, geilt op Havana Ginger en doet aan Rugby :D
(totaal NIET gay bedoelt.... haha)
Ow en offcourse succes met je log! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
:D Hehe thx Willy, ja momenteel train ik af en toe mee met rugbyclub 9 hier in Belgïe. Want we zouden hier graag waar ik woon zelf een rugbyclub oprichten, omstreken sint-truiden want tot rugbyclub 9 is 50 km heen en nog is 50 terug. Dat maakt dat je inclusief training zo'n 4 uur en half weg bent, tamelijk tijd berovend he! Dus jah de keuze voor vanavond valt tussen lekker te rammen of te squaten :D

Moeilijke keuze man, ik zou voor rugby gaan....
Doe je op andere trainingsdag squat erbij!

Toch niet naar de rugby gegaan :(
Wel gaan trainen :

Squat : 10*20; 10*20; 10*30; 10*40; 8*60
Lying Leg curl : 10*35; 10*40; 10*45
Seated calf raises : 20*10; 10*20; 10*40; 8*50
Standing calf raises : 20*50; 10*65; 10* 80; 7*87,5

Squat was mn 5 maal ofzo dat die oef deed, en bij de rest mn eerste keer. Shame on me :(

Deze morgen stond de weegschaal eindelijk op 73 :rocker:
Heb ook een foto'tje geupload van gisteren hoe ik er voor de moment bij sta.

Vandaag weer gaan trainen :

UB:
Incline Bench 15*20 10*30 8*40 8*50 6*60
Incline flyes 8*12,5 8*12,5 8*15 7*17,5
Chins 3*5 op lichaams gewicht
DB Row ( bankjes waren bezet :mad: )
Upright rows ( gedaan in smith machine, is dit lame :rolleyes:? ) schaam me wel vr deze stats 7*10 6*10 5*15 5*15

Nog wat armen bijgedaan

Pulldowns 18*15 8*20 7*25
Pushdowns 10*15 8*20 8*25 6*30 5*35

gewichten zeggen niets ...als je je best hebt gedaan is het goed en de gewichten komen wel ......succes verder.

Jij ook succes met je log en ook met het circuit als je het gaat doen :) vanavond heb ik soort van 300 training mss film ik het.

groeten

:thumbs: zo is dat!

Volgende keer als je zo snel geen bankje kan vinden leun je gewoon tegen het dumbbell rack:)

:thumbs: zo is dat!

Volgende keer als je zo snel geen bankje kan vinden leun je gewoon tegen het dumbbell rack:)

Thx trasher! Bij ons in de gym zitten ze steeds altijd op de bankjes :rolleyes: we hebben daar een incline bench, decline en flat en niemand gebruikt die daar gewoon, ook in het powerrack ofzo nooit iemand, wel jammer daardoor moet ik altijd zo lang wachten op een bankje.

Vandaag dus weer gaan trainen;

Bench : 20*20 10*30 10*40 8*50 5*60
Incline flyes : 10*15 8*17,5 8*20
Chinups : :mad: vergeten :mad:
BB row : had schema fout gelezen DB rows gedaan 10*20 8*22,5 6*27,5 ( grip met alles onder )
Side raises : 12*7,5 10*10 8*12,5

+ wat bi's getraind

Bij bench zou ik gewoon even opwarmen, en dan de 30 KG overslaan, heb je misschien net wat extra kracht over om 60 kilo, 6 keer te halen.

verder netjes hoor :thumb:

Hoe bevalt het schema tot nu toe?

Bij bench zou ik gewoon even opwarmen, en dan de 30 KG overslaan, heb je misschien net wat extra kracht over om 60 kilo, 6 keer te halen.

Zal ik donderdag zeker doen !

Het schema bevalt me tamelijk goed Willy, had eingelijk nooit gedacht dat het me zou lukken om bovenlichaam en onderlichaam 2 maal in de week even hard te nemen maar zoals ik me nu voel moet dat zeker lukken!

De benen branden nog steeds de dag erna dus denk wel dat dat oke is :cool:.
Bovenlichaam gaat ook goed, heb zelf door de rows en chinups een beetje pomp in me biceps dus bovenlichaam wordt goed aangesproken. En op UB dagen doe ik dan wat armen bij steeds 2 oef. Schema lijkt toch goed te werken volgens mij want deze ochtend stond ik nuchter op de weegschaal met 73,6 en ben aan het schema begonnen op n 72,5 kg. Heb ondertussen wel ook goed zitten eten. Dus thx m8!

Vandaag:

Squat 20*20, 10*15 ( HAHA lol was bezig in smith en had maar een schijf gezet, andere vergeten, had pas nadien door ) 10*30, 8*40, 8*50, 7*60
Lying leg curl 15*35 10*40 8*50
Seated calf raises 15*35 10*40 10*45 6*55
Standing calf raises 10*50 9*57,5 9*65 7*80

Netjes hoor, volgende week 70KG squat proberen ;)

Zal ik proberen, hoop dat dan een spotter bij me heb :p.
Vraagje, als je zwaarder gaat met je squats moet je dan nog zo heel laag gaan tot je benen parallel zijn met de grond?

Terug
Naar boven