MuscleMeat

Jimmy's DBB contest log (uitgeschreven)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
jimmy gaat volgens mij iedreen versteld doen staan, met alleen massa kom je er niet , die oude foto die die had gepost is al ziek , ben echt benieuwd

Haha nee man. Ik ben gewoon benieuwd naar zijn foto als hij zegt dat de contest deelnemers moeten oppassen voor hem, en zegt dat niemand qua symmetrie en definitie bij hem in de buurt komt :roflol:

er wordt wel veel over een weer geflamed zeg deze contest..

Je let niet echt op je voeding dus. Kan je eens vertellen wat je op een random dag eet bv gister

• Topic Starter Topic Starter
werk je s'nachts of zo, dat je zo laat op staat?

succes verder!

Ik werk niet,althans niet voor een baas
ik denk dat hij niet werkt eerlijk gezegd -,-

klopt,familiezaak
Je zou eind deze week of begin volgende week foto's plaatsen zei je.
klopt zou ik doen maar ik zie er toch van af,ook al zou ik graag een foto willen posten,

Rob S. is bezig de competitie uit te schakelen door ze allemaal als fake te ontmaskeren.
ik ben ook fake maar ben beter met paint

jimmy gaat volgens mij iedreen versteld doen staan, met alleen massa kom je er niet , die oude foto die die had gepost is al ziek , ben echt benieuwd
dat vind ik dus ook,alleen met massa kom je er niet,
die foto is al 8 maanden oud ofzo,ik wil niet overdrijven maar mijn lichaam is bijna af,:D

Haha nee man. Ik ben gewoon benieuwd naar zijn foto als hij zegt dat de contest deelnemers moeten oppassen voor hem, en zegt dat niemand qua symmetrie en definitie bij hem in de buurt komt :roflol:
funny?

er wordt wel veel over een weer geflamed zeg deze contest..
beetje competitie kan geen kwaad wel?

Je let niet echt op je voeding dus. Kan je eens vertellen wat je op een random dag eet bv gister
een random dag,
moeilijk.
smiddags rond 12:00/13:00(dan ben ik pas wakker namelijk) eet ik meestal paar broodjes zalm en wat kwark en een banaan of iets anders van fruit.

Ik probeer om de paar uur iets te eten,een gekookt eitje of wat plakjes gerookte kipfilet of wat dan ook, rond 19:00uur eet ik avondmaal en dat is meestal rijst met kip en groentjes.
rond 21:00 eet ik wat toastjes met tonijn zalm en weer wat fruit.
en meestal nog wat kwark ofzo
maar dit is elke dag verschillend,afhankelijk van hoe laat ik ga trainen.

De beste man organiseert poker toernooien en verkoopt spullen van failliete bedrijven.

klopt,en we hebben een autogarage maar ik doe daar niet echt veel tot bijna niks.koop soms wat goeiekope auto's in en laatr die opknappen en die verkoop ik dan weer,

Jimmy is de gangster van dbb, al het het werk dat hij verteld hier is op zijn best grijs, al het andere werk.......

Tja als hij dat verteld moet hij ons allemaal vermoorden.

Heb je nou ooit echt gericht gebulkt of gecut nee toch? Wat is nu het 'doel' eigenlijk, groter worden of vet verliezen?

Moet zeggen dat je voedsel nog best meevalt, alleen wel erg weinig.

Heb je nou ooit echt gericht gebulkt of gecut nee toch? Wat is nu het 'doel' eigenlijk, groter worden of vet verliezen?

Moet zeggen dat je voedsel nog best meevalt, alleen wel erg weinig.

Nee heb nooit gericht gebulkt op gecut,
mijn doel is pure pure VVM massa aankomen (dit wil iedereen natuurlijk) en een halve % BF verliezen
dus iets groter nog en meer lijnen en vasculariteit.
alles wat ik aankom wil ik aankomen aan defenitie en vasculariteit

Ik train daarom ook echt op het oog en niet volgens een schema.
je lichaam spreekt tenslotte boekdelen
en het is niet echt veel wat ik eet maar genoeg,de ene dag eet ik wat meer als het andere :$

Laatst bewerkt:
doel pure pure VVM massa. Is van bijna iedereen het doel hoor ;)
En ik kan nou niet bepaald zeggen dat je echt goed eet afgesteld op je doel.

Maar.... je fysiek is wel goed, dus je zal wel geluk hebben qua genetics. Zolang het werkt is het goed genoeg

Ja je bent een genetisch wonder!

En bijna dezelfde chest als Patmuscle!

ik wil poten zien!! :D

(even flamen)

Of gebruiken jullie dezelfde pic?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven