- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
ik heb al een reden gegeven waarom ik nog geen foto post.
Je zou eind deze week of begin volgende week foto's plaatsen zei je.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb al een reden gegeven waarom ik nog geen foto post.
Je zou eind deze week of begin volgende week foto's plaatsen zei je.
werk je s'nachts of zo, dat je zo laat op staat?
succes verder!
werk je s'nachts of zo, dat je zo laat op staat?
succes verder!
klopt zou ik doen maar ik zie er toch van af,ook al zou ik graag een foto willen posten,Je zou eind deze week of begin volgende week foto's plaatsen zei je.
ik ben ook fake maar ben beter met paintRob S. is bezig de competitie uit te schakelen door ze allemaal als fake te ontmaskeren.
dat vind ik dus ook,alleen met massa kom je er niet,jimmy gaat volgens mij iedreen versteld doen staan, met alleen massa kom je er niet , die oude foto die die had gepost is al ziek , ben echt benieuwd

funny?Haha nee man. Ik ben gewoon benieuwd naar zijn foto als hij zegt dat de contest deelnemers moeten oppassen voor hem, en zegt dat niemand qua symmetrie en definitie bij hem in de buurt komt![]()
beetje competitie kan geen kwaad wel?er wordt wel veel over een weer geflamed zeg deze contest..
een random dag,Je let niet echt op je voeding dus. Kan je eens vertellen wat je op een random dag eet bv gister
De beste man organiseert poker toernooien en verkoopt spullen van failliete bedrijven.
Heb je nou ooit echt gericht gebulkt of gecut nee toch? Wat is nu het 'doel' eigenlijk, groter worden of vet verliezen?
Moet zeggen dat je voedsel nog best meevalt, alleen wel erg weinig.
Pat is mijn broer
oeps