AndroidHealthClinic

JoertjuH - Droom lekker verder

Leave Joertjuh alone! [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga zometeen eens die reverse grips & crushgrip db presses doen. Ben benieuwd of ik net zo buff word als jij Joertjuh! <3<3

• Topic Starter Topic Starter
nu nog goed Nederlands leren en ik ben bijna trots op je!

luxe hoor, gym op je werkplekken.

Hoezo, kan je geen engels?
Wat is er mis met die zin??? Ik ben Russisch, dus als ik iets verkeerds zeg moet je hellupen. Ik zie niks verkeerds aan die prachtig oer Hollands geformuleerde zin.

Ik ben homo en hou van vleeslullen

Fixed ;)

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:03 ----------

Leave Joertjuh alone! [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga zometeen eens die reverse grips & crushgrip db presses doen. Ben benieuwd of ik net zo buff word als jij Joertjuh! <3<3

Thanks maat, zeg het ze!

Sowieso na deze training zie je direct verschil. 3 keer per week 5 minuutjes en na 4 weken ben je net als ik!

Filmpjuhhh

Die crushpresses zijn wel lekker voor de chest man! Met die reverse db press draaide mn polsen automatisch weer terug, zelfs met 24kg db's :( Barbell was geen optie aangezien mn spotter afhaakte & de gym verder leeg was..

Die crushpresses zijn wel lekker voor de chest man! Met die reverse db press draaide mn polsen automatisch weer terug, zelfs met 24kg db's :( Barbell was geen optie aangezien mn spotter afhaakte & de gym verder leeg was..

Is een crushpress niet gewoon een cgbp maar dan met DB's ofwel een triceps oefening? :P

Crushgrip voel ik totaal niet in me triceps. Wel verzuren me schouders heel erg :p maar doordat je handen naar elkaar toe staan en je de dumbbells tegen elkaar aan drukt voel je het echt goed trekken, vooral in de aanhechting aan de binnenkant van je borst.

Joepie het gaat weer over borstjes <3

Leuke log man...
succes ermee...

Crushgrip voel ik totaal niet in me triceps. Wel verzuren me schouders heel erg :p maar doordat je handen naar elkaar toe staan en je de dumbbells tegen elkaar aan drukt voel je het echt goed trekken, vooral in de aanhechting aan de binnenkant van je borst.

Dit is ook de bedoeling tijdens 't benchen als je naar Pakulski had geluisterd :P Stang vastpakken en je handen naar elkaar toe proberen te drukken. Lukt natuurlijk niet tenzij je de stang loslaat en op je bek wilt hebben maar goed, je voelt 'm wel 4 keer erger in je chest dan.

Dit is ook de bedoeling tijdens 't benchen als je naar Pakulski had geluisterd :P Stang vastpakken en je handen naar elkaar toe proberen te drukken. Lukt natuurlijk niet tenzij je de stang loslaat en op je bek wilt hebben maar goed, je voelt 'm wel 4 keer erger in je chest dan.

Ohhh, pakulski volg ik niet man. Had het wel allemaal gedownload, maar nog niet de tijd genomen het te bekijken. Het belangrijkste vind ik de trage terugweg en een goeie rek in de spier. Zal eens tijd proberen te maken in mijn drukke bestaan om die serie te bekijken :p

Wauw, gewoon echt wauw. Deze training was gewoon echt lekker. De spier contractie, de connectie tussen mind and body, it was gewoon amazing. Ik genoot van iedere beweging die ik kon zien in de spiegel. Mijn schouders, zo rond als kanonskogels die mijn armen omhoog tilde. Ze voelde zo hard als steen. Mijn haar zat goed, ik zag er uitgeslapen uit. Plaatje was echt compleet. Ik genoot.

Standing dumbbell side raises
15 x 12kg
12 x 12kg
12 x 12kg
Dropset:
12 x 12kg -- 8 x 10kg -- 6 x 6kg

Machine shoulder press, plaat geladen.
10 x 80kg
10 x 80kg
8 x 80kg
10 x 70kg

Face pulls
12 x 40kg
12 x 45kg
10 x 45kg
Dropset:
10 x 45kg -- 7 x 35kg -- 8 x 25kg

Seated rear lateral raises
12 x 12kg
12 x 12kg
12 x 12kg
10 x 12kg

Upright rows
10 x 50kg
10 x 50kg
10 x 50kg
10 x 50kg

Calf raises apparaat wederom plaat geladen.
20 x 120kg
20 x 140kg
15 x 140kg
15 x 140kg

Leg curls
12 x 75kg
10 x 80kg
10 x 80kg
10 x 80kg

Stiff leg deadlift. Ik was angsting, bang voor mijn rug.
10 x 80kg (Het voelde ****ing amazing, nergens last van, stevig van alle kanten.)
10 x 100kg (Omg, zelfs 100kg, ****ing amazing. Nergens last van dus nog meer gewicht er bij)
10 x 120kg (K*t h**ren fl**ker met je domme k*tte kop :( ik ben huilend naar huis gegaan. Kan nog steeds niet lopen blaaeeegg)

Als je door mijn rug heen kijkt was het toch een mooie training. Ik kijk terug op een prachtige ervaring en kijk al zeker weer uit naar morgen. Morgen is het mijn beachboy fatty armen en buik dag.

Ghehehe, zo lijk ik vet groot terwijl ik dat eigenlijk niet echt ben

25ait0m.jpg

Ik ben benieuwd wie je Echo is Narcissus :P

ow enne...beterschap met je ruggetje. Zonde, als je overmoedig raakt van de lekkere stiff legged deadlifts en je de laatste set zo moet bezuren.

Succes morgen!

GVD hoeveel maanden moet je nog?! OMG Belly Button PEEEEP!

Nice train wel ouwe, jammer van die geladen platen, waren die positief of negatief geladen? Gezien je training, denk ik positief he?!

Ik ben benieuwd wie je Echo is Narcissus :P

ow enne...beterschap met je ruggetje. Zonde, als je overmoedig raakt van de lekkere stiff legged deadlifts en je de laatste set zo moet bezuren.

Succes morgen!

Wie weet laat ik je wel een keer kennis maken!

Ja balen :\ het voelde zo goed en dan toch weer bij de laatste set die verkramping. Volgende keer hou ik hem wel op honderd en dan wat trager uitvoeren of zo.

GVD hoeveel maanden moet je nog?! OMG Belly Button PEEEEP!

Nice train wel ouwe, jammer van die geladen platen, waren die positief of negatief geladen? Gezien je training, denk ik positief he?!

Ik hoop eigenlijk op een miskraam.. Als dat mormel echt van jou is kan het nooit wat worden.

Ik heb ze zelf geladen, dus dan is het altijd positief!

Net trouwens 120kg op de weegschaal :D dit keer minder kleren aan als de vorige keer wat net geen 120 was. Dikke schouderklop op die lekkere kanonskogels van me.

Nee dat denk ik ook niet maat. Hoop het ook anders verzuipen we het gewoon na de geboorte ;)

Terug
Naar boven