- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Fixed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nu nog goed Nederlands leren en ik ben bijna trots op je!
luxe hoor, gym op je werkplekken.
Ik ben Russisch, dus als ik iets verkeerds zeg moet je hellupen. Ik zie niks verkeerds aan die prachtig oer Hollands geformuleerde zin.
Leave Joertjuh alone! [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik ga zometeen eens die reverse grips & crushgrip db presses doen. Ben benieuwd of ik net zo buff word als jij Joertjuh! <3<3
Hoezo, kan je geen engels?
Wat is er mis met die zinIk ben Russisch, dus als ik iets verkeerds zeg moet je hellupen. Ik zie niks verkeerds aan die prachtig oer Hollands geformuleerde zin.

ow sorry, ik heb ook echt de subtiliteit van een grasspriet
(je miste de N bij meeste: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1652/de_meeste_meesten_van_de_aanwezige_leden/)
/ end jufmodus
bedankt he!Die crushpresses zijn wel lekker voor de chest man! Met die reverse db press draaide mn polsen automatisch weer terug, zelfs met 24kg db'sBarbell was geen optie aangezien mn spotter afhaakte & de gym verder leeg was..

Is een crushpress niet gewoon een cgbp maar dan met DB's ofwel een triceps oefening?![]()

Crushgrip voel ik totaal niet in me triceps. Wel verzuren me schouders heel ergmaar doordat je handen naar elkaar toe staan en je de dumbbells tegen elkaar aan drukt voel je het echt goed trekken, vooral in de aanhechting aan de binnenkant van je borst.
Stang vastpakken en je handen naar elkaar toe proberen te drukken. Lukt natuurlijk niet tenzij je de stang loslaat en op je bek wilt hebben maar goed, je voelt 'm wel 4 keer erger in je chest dan.Dit is ook de bedoeling tijdens 't benchen als je naar Pakulski had geluisterdStang vastpakken en je handen naar elkaar toe proberen te drukken. Lukt natuurlijk niet tenzij je de stang loslaat en op je bek wilt hebben maar goed, je voelt 'm wel 4 keer erger in je chest dan.

ik ben huilend naar huis gegaan. Kan nog steeds niet lopen blaaeeegg)Ik ben benieuwd wie je Echo is Narcissus
ow enne...beterschap met je ruggetje. Zonde, als je overmoedig raakt van de lekkere stiff legged deadlifts en je de laatste set zo moet bezuren.
Succes morgen!
GVD hoeveel maanden moet je nog?! OMG Belly Button PEEEEP!
Nice train wel ouwe, jammer van die geladen platen, waren die positief of negatief geladen? Gezien je training, denk ik positief he?!
dit keer minder kleren aan als de vorige keer wat net geen 120 was. Dikke schouderklop op die lekkere kanonskogels van me.