MuscleMeat

JoertjuH - Droom lekker verder

Haha ik weet niet bro, ik krijg altijd last van mn polsen als ik die reverse bench doe:( Misschien heb ik wel retarded-polsen dan...
En van een stang op mn voorhoofd zal ik alleen maar opknappen..

:roflol: pwnd by Nicky :roflol:

Geeft niks hoor Joer, bij mij neemt ze niet eens de moeite om in mijn chatlog te kijken :o

• Topic Starter Topic Starter
Haha ik weet niet bro, ik krijg altijd last van mn polsen als ik die reverse bench doe:( Misschien heb ik wel retarded-polsen dan...
En van een stang op mn voorhoofd zal ik alleen maar opknappen..

:roflol: jou zou het alleen maar goed doen inderdaad haha
Denk dat je hem dan te breed of juist te smal pakt. Als je hem goed vast hebt horen je polsen gewoon recht te staan en kan je dus geen last hebben.

:roflol: pwnd by Nicky :roflol:

Geeft niks hoor Joer, bij mij neemt ze niet eens de moeite om in mijn chatlog te kijken :o

Eerst wil ze een kind van me en nu dit, snap er niks van. Feels bad man :(

Tunununununununu Bad man

Ah ok. Morgen eens proberen:) Hoe breed/smal pak jij em ongeveer dan?

Vraag wel of je spotter even wil filmen.. Of anders een random chick. Die bar op je kop moet je wel delen natuurlijk!

Ellebogen hou je zo strak mogelijk langs je lichaam en je handen zijn dan recht boven je ellebogen als het gewicht onder is. Je pakt hem redelijk smal dus.

Ik wil het filmpje ook zien :D

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Vandaag uiteraard ook weer getraind. Rug en quadsss!

Wide grip pullups bodyweight
10x
9x
6x
5x

Close grip cable pulldowns
10 x 80kg
8 x 85kg
8 x 80kg
Dropset
9 x 75kg - 6 x 65kg - 6 x 55kg

Low cable rows
10 x 80kg
10 x 80kg
12 x 80kg
10 x 90kg

Dumbbell rows
10 x 42kg
10 x 42kg
10 x 42kg
10 x 42kg

Deadlift
10 x 60kg
10 x 100kg
2 x 120kg
Helemaal para brodder... Kan echt niks meer met deze rug. Denk dat ik maar ff langs de fysio ga, dit is kont.

Leg press
10 x 196kg (max)
10 x 196kg
2 x 196kg rugggggg t*ring h**r rug

Leg extensions
10 x 75kg
10 x 100kg denk ik
8 x 100kg
6 x 100kg

Jaaa ****ed up brodda. Doe es wat aan je rug, het beperkt je enorm in je trenz, ik zie het meteen. 2x196 LP dafuq is dat nou weer :D

Jaaa ****ed up brodda. Doe es wat aan je rug, het beperkt je enorm in je trenz, ik zie het meteen. 2x196 LP dafuq is dat nou weer :D

Was wel max van deze legpress :p ging ook schuin omhoog, dus eigen gewicht zit er ook nog bij. Maar het beperkt me inderdaad zwaar :(

Geen plate loaded LP? en schuinomhoog? Dus wel 45gr?
Ik ben wel jaloers op die Extension machines die jullie hebben. Bij ons gaan ze maar tot 80KG en moet nu eigenlijk met 1 been die oefening gaan doen. Maar dat duurt weer 2x zo lang allemaal. Zelfde geldt voor de curls. Klote BF :mad:

aiaiai rugtraining terwijl je rug naar de t*fus is...
ff langs de thaise dames, die trampelen dat er vast graag uit
misschien dat je dan uit de damesgewichtjes kan gaan

beterschap

:roflol:

damesgewichtjes

Haha jij bent wel een keeper Nicky :D

Geen plate loaded LP? en schuinomhoog? Dus wel 45gr?
Ik ben wel jaloers op die Extension machines die jullie hebben. Bij ons gaan ze maar tot 80KG en moet nu eigenlijk met 1 been die oefening gaan doen. Maar dat duurt weer 2x zo lang allemaal. Zelfde geldt voor de curls. Klote BF :mad:

Ik train in 5 verschillende gyms geloof ik, dus er is niet echt een touw aan vast te knopen wat voor apparaten en gewichten ik gebruik :p
De legpress die ik vandaag gebruikte is precies het tegenover gestelde van die gele 45 graden legpress van de basic fit. Voeten zijn lager dan lichaam ipv andersom.
Die leg extension bij basic fit is idd ook 80kg bij mij. Die pak ik altijd 80kg per been.

aiaiai rugtraining terwijl je rug naar de t*fus is...
ff langs de thaise dames, die trampelen dat er vast graag uit
misschien dat je dan uit de damesgewichtjes kan gaan

beterschap

Dames gewichten?? Mijn deadlift doe ik met 1 hand, wats met jou..

Dankjewel lieve schat :kiss:

:roflol:

damesgewichtjes

Haha jij bent wel een keeper Nicky :D

Ghehehe valse nicht. Omdat keepers altijd zo zwaar zijn zeker..

Dames gewichten?? Mijn deadlift doe ik met 1 hand, wats met jou..

Dankjewel lieve schat :kiss:

not impressed hon....still ladyweights :p

maar waarom train je in 5 verschillende gyms? verschillende doelen, locatie's, trainingsmaatjes?
Moeten toch redelijk wat redenen voor zijn om 5 abbo's te hebben ???

maar waarom train je in 5 verschillende gyms? verschillende doelen, locatie's, trainingsmaatjes?

Hij geeft al die testo-apen in die gym's handjobs. Zo verdient ie een extra centje om z'n eetverslaving te kunnen onderhouden.

Ik hoef me niet te bewijzen, ben lekker toch groter dan de meeste hier :o

In elk stadje een ander... Gym abbonement. Heb nu op werk 1 gym, op een andere plek van werk 2 gyms, in de buurt van werk een basic fit, thuis een basic fit waar ik train en dan train ik ook soms nog ergens anders, daar betaal ik gewoon per dag dat ik train en soms mag ik gewoon door lopen. Ik heb dus alleen een basic fit abbo :)

Hij geeft al die testo-apen in die gym's handjobs. Zo verdient ie een extra centje om z'n eetverslaving te kunnen onderhouden.

Nou en, jij bent lelijk.. Met je anus gezicht.

Ouwe gym hosselaar!

Jaja, en toch zo lekker gewoon gebleven he :)

Ik hoef me niet te bewijzen, ben lekker toch groter dan de meeste hier :o

In elk stadje een ander... Gym abbonement. Heb nu op werk 1 gym, op een andere plek van werk 2 gyms, in de buurt van werk een basic fit, thuis een basic fit waar ik train en dan train ik ook soms nog ergens anders, daar betaal ik gewoon per dag dat ik train en soms mag ik gewoon door lopen. Ik heb dus alleen een basic fit abbo :)

Nou en, jij bent lelijk.. Met je anus gezicht.

nu nog goed Nederlands leren en ik ben bijna trots op je!

luxe hoor, gym op je werkplekken.

Terug
Naar boven