- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik weet niet bro, ik krijg altijd last van mn polsen als ik die reverse bench doeMisschien heb ik wel retarded-polsen dan...
En van een stang op mn voorhoofd zal ik alleen maar opknappen..
jou zou het alleen maar goed doen inderdaad hahapwnd by Nicky
Geeft niks hoor Joer, bij mij neemt ze niet eens de moeite om in mijn chatlog te kijken![]()

Jaaa ****ed up brodda. Doe es wat aan je rug, het beperkt je enorm in je trenz, ik zie het meteen. 2x196 LP dafuq is dat nou weer![]()
ging ook schuin omhoog, dus eigen gewicht zit er ook nog bij. Maar het beperkt me inderdaad zwaar 

aiaiai rugtraining terwijl je rug naar de t*fus is...
ff langs de thaise dames, die trampelen dat er vast graag uit
misschien dat je dan uit de damesgewichtjes kan gaan
beterschap

Geen plate loaded LP? en schuinomhoog? Dus wel 45gr?
Ik ben wel jaloers op die Extension machines die jullie hebben. Bij ons gaan ze maar tot 80KG en moet nu eigenlijk met 1 been die oefening gaan doen. Maar dat duurt weer 2x zo lang allemaal. Zelfde geldt voor de curls. Klote BF![]()

aiaiai rugtraining terwijl je rug naar de t*fus is...
ff langs de thaise dames, die trampelen dat er vast graag uit
misschien dat je dan uit de damesgewichtjes kan gaan
beterschap

Dames gewichten?? Mijn deadlift doe ik met 1 hand, wats met jou..
Dankjewel lieve schat![]()

not impressed hon....still ladyweights
maar waarom train je in 5 verschillende gyms? verschillende doelen, locatie's, trainingsmaatjes?
Moeten toch redelijk wat redenen voor zijn om 5 abbo's te hebben![]()
not impressed hon....still ladyweights
maar waarom train je in 5 verschillende gyms? verschillende doelen, locatie's, trainingsmaatjes?
Moeten toch redelijk wat redenen voor zijn om 5 abbo's te hebben![]()

Hij geeft al die testo-apen in die gym's handjobs. Zo verdient ie een extra centje om z'n eetverslaving te kunnen onderhouden.
Ik hoef me niet te bewijzen, ben lekker toch groter dan de meeste hier
In elk stadje een ander... Gym abbonement. Heb nu op werk 1 gym, op een andere plek van werk 2 gyms, in de buurt van werk een basic fit, thuis een basic fit waar ik train en dan train ik ook soms nog ergens anders, daar betaal ik gewoon per dag dat ik train en soms mag ik gewoon door lopen. Ik heb dus alleen een basic fit abbo
Nou en, jij bent lelijk.. Met je anus gezicht.