Fitness Seller

JoertjuH - Droom lekker verder

• Topic Starter Topic Starter
Pff, deze luiheid is op sommige dagen echt niet te overwinnen. Maar dat krijg je ook nog wel denk ik :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Release the sloth in you

Kruipend naar de gym ;)

wat is dat in hemelsnaam voor beest Punjab?
en vanwaar de luiheid Joer?

Snap ik niet, als ik on Tren ( of wat dan ook ben ) moet ik me op rustdagen inhouden niet te gaan trainen, of 2 keer per dag te gaan :')

Snap ik niet, als ik on Tren ( of wat dan ook ben ) moet ik me op rustdagen inhouden niet te gaan trainen, of 2 keer per dag te gaan :')

Nou dan ben jij de uitzondering op de regel denk ik ;)

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

wat is dat in hemelsnaam voor beest Punjab?
en vanwaar de luiheid Joer?

Dat is een luiaard :p

Nice pics en vids.
Merk je meer progress door meer te trainen met slow negatives?

Hoppaaaaa, gaan we weer :D

Nice pics en vids.
Merk je meer progress door meer te trainen met slow negatives?

Thanks bro!
Uhmm, ja eigenlijk wel :) mijn borst is sinds ik hier mee bezig ben al duidelijk verandert, schouders gaan sterk vooruit, rug wordt wijder enz. Wanneer je zwaar traint is het lastig om je puur te concentreren op een bepaalde spier. Met zwaar bankdrukken train je uiteraard altijd je borst, maar uit ervaring merk ik dat ik mijn borst veel beter aanspreek op mijn methode nu. Doe ik met een lichter gewicht 4 sec laten zakken, voel ik het gelijk al in mijn borst en omdat het niet zo "zwaar" is ga je niet zo snel de omliggende spiergroepen gebruiken. Voor bodybuilding dus perfect :)

Daarbij komt ook dat ik met deze gewichten minder snel last van blessures enzo zal krijgen.

Thanks bro!
Uhmm, ja eigenlijk wel :) mijn borst is sinds ik hier mee bezig ben al duidelijk verandert, schouders gaan sterk vooruit, rug wordt wijder enz. Wanneer je zwaar traint is het lastig om je puur te concentreren op een bepaalde spier. Met zwaar bankdrukken train je uiteraard altijd je borst, maar uit ervaring merk ik dat ik mijn borst veel beter aanspreek op mijn methode nu. Doe ik met een lichter gewicht 4 sec laten zakken, voel ik het gelijk al in mijn borst en omdat het niet zo "zwaar" is ga je niet zo snel de omliggende spiergroepen gebruiken. Voor bodybuilding dus perfect :)

Daarbij komt ook dat ik met deze gewichten minder snel last van blessures enzo zal krijgen.

Sluit ik me volkomen bij aan. Ben ook zwaar vooruit gegaan sinds ik die 4seconden methode hanteer!
Alle ecto's staan je wel vreemd aan te kijken als je met 12kilo db's aan t curlen bent, maja **** dat;)

Haha de blikken zijn juist goud waard! Je ziet ze denken.. Hoe doet hij dat?! Kijk waar hij mee traint.. WTF gebruikt hij?! :roflol:

Haha de blikken zijn juist goud waard! Je ziet ze denken.. Hoe doet hij dat?! Kijk waar hij mee traint.. WTF gebruikt hij?! :roflol:

Haha ja dat wel. 4 Sec negatieven i.c.m. instant whey = max gains. Kan geen domme anabolenaap tegenop!

Thanks bro!

Nice, will try. Enig idee of het ook lukt in combinatie met rest/pause sets? Lijkt me vrij zwaar rest/pause sets en ook nog eens 4 sec zakken. Dat wordt de gewichten wat omlaag doen denk ik :o

Thanks bro!

Agreed. Ga het zelf soort van cyclen, 6 weken zwaar en 5x5 op de grote oefeningen met 1 assistance op 3x8 zoals nu en dan weer 6 weken op de Pakulski style.

Agreed. Ga het zelf soort van cyclen, 6 weken zwaar en 5x5 op de grote oefeningen met 1 assistance op 3x8 zoals nu en dan weer 6 weken op de Pakulski style.

Leuk! Al eens gedaan Mike? Ik ben er natty goed op gegroeid :D

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Ot: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven