MuscleMeat

JoertjuH - Droom lekker verder

• Topic Starter Topic Starter
Tadum, tadum, tadum, Ik heb getriand. Ik heb getraind: Borst, kuit en hamstring.
De train ging goed, want ik was blij. Chest was vol, ik was hard. Genieten geblazen dus.

Incline reverse grip presses met dumbbells
12 x 28kg
8 x 32kg
9 x 30kg
Dropset:
10 x 28kg -- 5 x 24kg -- 5 x 20kg

Dumbbell chest press
10 x 32kg (een dikke knijp in die t**ten jonguh, ziekkieee)
10 x 32kg
10 x 32kg
8 x 32kg

Crush grip presses
10 x 28kg
10 x 28kg
10 x 28kg
10 x 28kg

Peckdeck machine
10 x 70kg
10 x 70kg
10 x 70kg
8 x 70kg

Calf raises (Ik probeer met iedere training een rep hoger te komen op deze gewichten. Vorige keer had ik bij de 2e set 16 herhalingen, ik moest en zou er dus 17 doen dit keer.)
20 x 80kg
17 x 80kg (Tadum, tadum, tadum, 17 keer omhoog gegaan. Joeri blij snapjedat.)
14 x 80kg (hoppaaaa, waar ik vorige keer op 70kg zat, nu weer ff 14 herhalingen op 80kg)
15 x 70kg
Kuiten, je ziet ze niet, ookal zitten ze er wel. kuiten, doe mij een lol en groei wat sneller.

Leg curls
10 x 110kg (deze vielen me wat zwaar. Steken in me aanhechting, die dikke kabels in de knieholte, geen goede muscle to mind connectie met het midden van de hamstring hierdoor. Gewicht dus verlaagd)
10 x 100kg (10kg er af en dan dit, wajoooo mind muscle connectie al the way brodder)
10 x 100kg
10 x 100kg

Stiff leg deadlift (de barbell in het squatrek was vrij, ik dus als een mong**l die kant op om hem van mij te laten zijn. Heb ik hem, kijk ik in de rondte, zijn alle ****ing gewichten weg. Allemaal in gebruik door anderen :( stond ik met me lege barbell.. Heb dus maar dumbbells gepakt en daarmee gedeadlift.)
12 x 2x40kg
12 x 2x40kg
12 x 2x40kg
12 x 2x40kg

applaus!!
voor je gedichtje, je comments en je train.
Ik was vooral onder de indruk van je sprintje naar het squatrek.

Dude je bent ****ing 120 kg. Jij schreeuwt niet tegen ecto's dat die gewichten van jouw zijn??

Nice tren mate!

:roflol: goeie comments
En lege stang voor dl's was toch prima geweest? Jij traint toch met contractie enzo :$
Wel zware leg curls tho, vind die altijd maar k*t voor mn knieën

Ik ga veder DROMEN.
Kan me hier niet aan meten ;)

CLAIM YOUR WEIGHTS ! :p

:roflol: goeie comments
En lege stang voor dl's was toch prima geweest? Jij traint toch met contractie enzo :$
Wel zware leg curls tho, vind die altijd maar k*t voor mn knieën

Haha, ik train met lichte gewichten maar ben geen slapjanus he :p
Leg curls voel ik totaal niet in mijn knieen. Heb daar ook eigenlijk nooit iemand anders over gehoord. Wel bij leg extensions. Daar had ik in het begin wat last van knieen, maar nu zijn ze gewend aan de krachten.

Ik ga veder DROMEN.
Kan me hier niet aan meten ;)

CLAIM YOUR WEIGHTS ! :p

Jarenlange ervaring he ;P

Leg curls voel ik totaal niet in mijn knieen. Heb daar ook eigenlijk nooit iemand anders over gehoord. Wel bij leg extensions. Daar had ik in het begin wat last van knieen, maar nu zijn ze gewend aan de krachten.

Jarenlange ervaring he ;P

Ja hier ook,
maar met ups en downs ;)

Achja, dat hebben we allemaal wel denk ik :)

Neem aan dat de leg curls seated leg curls waren? Met laying LC's heb ik geen last van mn knieën, maar bij die seated lc's is de positie altijd k*t :(

Neem aan dat de leg curls seated leg curls waren? Met laying LC's heb ik geen last van mn knieën, maar bij die seated lc's is de positie altijd k*t :(

Zijn inderdaad seated.. Vind ze ook niet zo fijn als de liggende versie. Over een paar weken kan ik gelukkig weer naar de gym waar ze die wel hebben. Maar geen last van me knieen dus met deze seated!

Train van vandaag was dooooooooooods vermoeiend. Blegh, bah, puf, zucht. De hele dag was al zo vermoeiend als wat. Tijdens werk kon ik mijn ogen niet open houden, vooral omdat ik saai werk doe atm dacht ik. Snel na werk omgekleed, voelde me al wat energieker dus dacht dat het wel goed zou komen.

Squat in du squatrekje. (eerst gekeken of alle gewichten er waren, alles lag er. Daarna keek ik in de spulletjes bak en zag daar........ spannend....... jaja...... een squat belt!!!!! Had er nog niet eerder aan gedacht om zo'n ding om te doen, misschien helpt dit wel met mijn gayhomocoïtusual ruggetje)
12 x 90kg (lekkahh)
10 x 110kg (lekkahh)
10 x 130kg (Ook lekkahh, Maar wel erg vermoeiend, heb wel 6 minuten moeten bij komen omdat mijn hart en longen stom deden)
10 x 110kg (gewoon weer lekkahh)
Voortaan dus met de riem squatten :)

Single leg, leg extension in du leg extension (Oefening ging prima, maar mijn energie was gewoon compleet uit mijn ogen getrokken. Ik kon nog net wat licht door mijn oogleden naar binnen zien komen. Alles ging dus op de tast, behalve de gewichten kiezen :)
12 x 70kg
12 x 80kg
10 x 80kg
10 x 80kg

Wide grip pull-ups in du pull-up
8x
8x
8x
6x
Na deze oefening was ik helemaal naar de gallemiezen.. Gelukkig stond het niet vol met vrouwen in sexy strakke broekjes, want ik zag er uit als iemand die beter onder de grond had kunnen liggen. Alhoewel, misschien had ik juist weer energie gehad door dat soort mensenwezens.

Close grip pulldowns
10 x 90kg
10 x 90kg
10 x 90kg
10 x 90kg

Low cable row
10 x 100kg
10 x 100kg
10 x 100kg
10 x 100kg

Dumbbell rows
10 x 40kg
10 x 40kg
10 x 40kg
10 x 40kg

Laatst bewerkt:
Kijk daar wachtte ik op!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Holy ****, jij bent snel :roflol:

Nu in ieder geval niet broeder :cool:

Lekkere training verder!

Haha :D
Thanks maat!

:D

OT:
ach je hebt lekker gesquat en een belt uitgeprobeerd...
succes met het saaie werk

(meer liefs en motiverend weet ik niet te melden....moest al goed mijn best doen hiervoor)

Wat is er met je gebeurd? Tegenwoordig aan de mdma oid? Ga je me straks ook nog knuffelen? :o

Saaie werk is nog tot 2 mei, bijna weer verlost dus!

Terug
Naar boven