XXL Nutrition

JoertjuH - Droom lekker verder

• Topic Starter Topic Starter
Misschien moet je haar s leren squatten.

Oh nee, wacht...

20fb9cj.jpg

Ze zit me te ****en...

I like :o

Hoe gaat het dromen hier? ;)

opt*fen met die meter.. Ik zet hem bij jou toch ook niet aan? Pis nicht

Bij mij kan je alleen de Alpha meter gebruiken, schatje!

Bij mij kan je alleen de Alpha meter gebruiken, schatje!

Dat is inderdaad de enge meter die niet kapot draait omdat hij verder dan max wil. De f**got, ugly, gayhomocoïtusual, tranny, downie en sufk*t meter heb ik allemaal weg kunnen gooien door jou.

En om de training nog even helemaal mooi te maken wilde ik onze lieve punni laten zien wie de echte pulldownie is. Hij had zich afgelopen week bewezen door 10kg meer te pakken op de plate loaded pulldown dan ik ooit gedaan heb en was dus de opper pulldownie. Vanaf vandaag bekroon ik mezelf weer tot pulldownie met als bewijs dit filmpje :)

http://www.youtube.com/watch?v=yxeGBnt9HqY

Vind het maar een vage oefening. Lastig vergelijken met gewicht denk ik. Deed vandaag deze
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
80kg per kant en ben ecto vergeleken met jou :p

Vind het maar een vage oefening. Lastig vergelijken met gewicht denk ik. Deed vandaag deze
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
80kg per kant en ben ecto vergeleken met jou :p

Je kan nooit verschillende apparaten vergelijken he :p hoop ik :eek: haha
Als de lengte van de stang aan de trek kant ook maar iets langer is voelt de oefenin gelijk al lichter met hetzelfde gewicht. Iets met kracht x arm ofzo :p

Waar blijven die lijpe hardcore mixes ouwe ;p

Bij gebrek aan trainingen wel lekkere muziekjes in dit topic hoor! :D

Vandaag lekker de armpjes getraind. Was weer in een andere gym, dus heb dit keer niet de moeite genomen om alle gewichten neer te pennen. Heb wel wat foto's en een filmpje gemaakt :) Dan is er tenminste nog iets spannends aan deze logje.

Dit was verreweg de meest kleine gym waar ik ooit geweest ben haha. Iemand is voor zichzelf een gym begonnen in een garage box achtig iets en heeft daar wat spullen neer gezet.

68rin9.jpg

Er achter was nog een klein hokje met dumbbells. Wat is me arm klein zo :(

5126pz.jpg

246uj52.jpg

Filmpje van de bicep curls. Gelukkig stopte ze op tijd met filmen. Precies hierna zag mijn gezicht er uit alsof ik een stuk droge stront uit moest drukken wat al een week opgehoopt zat. Burn voelt best heftig als je zo traag negatieft.

http://www.youtube.com/watch?v=wqVUFA_m5II&feature=youtu.be

Dikke armen man niet zeiken :D Je kijkt wel moeilijk :P

Terug
Naar boven