- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waar je mee omgaat raak je mee besmet he
enne....yups eerst tuin aanvegen en aangezien het bijna de tijd van de meibomen is...
raad eens wie ik ga spiezen op die bezemsteel....
wordt je daarna nog mooi versierd ook
zo nu weer tijd voor trainingsupdate
Chill em dood in de tuin hieroLekker weer in 020 hè Joeri
![]()
ik ben vlak bij belgie.. Ben vanavond pas weer in 020.Kleine update, niet te lang want heb er even totaal geen behoefte aan. Do en vrijdag gewoon lekker getraind, alles bij gehouden maar geen zin het er nu op te zetten.
Gister met veel pijn afscheid genomen van mijn vriendin, nu ex. Mijn hoofd staat er nu dus totaal niet naar om alles bij te gaan houden. Ben net in de gym geweest maar stond maar wat suf om me heen te kijken. Uiteindelijk 3 machines voor borst gepakt en 1 kuiten half af gemaakt.
Krijg ook geen hap door mijn strot :\ blegh
Naja sterkte dan maar, laat je niet gek maken Bedankt man. Valt me zwaarder dan ik had verwacht. Maar zou vroeg of laat toch gebeuren.
Vind het voor haar nog 10x erger, krijg die huil oogjes niet uit me kop
Bedankt ook naar de jongens in karma!

Was geen hint hoor.. Karma interesseert me geen reet, zeker nu niet

Is toch niks nieuws dat relaties stuk gaan door tren![]()

Donder op, serieus.
Goodluck Joertjuh, gotta suck lijkt me.
Bedankt man. Valt me zwaarder dan ik had verwacht. Maar zou vroeg of laat toch gebeuren.
Vind het voor haar nog 10x erger, krijg die huil oogjes niet uit me kop
Bedankt ook naar de jongens in karma!

Klinkt niet als in gezamelijk overleg en omdat jullie het zo beide beter vonden. Pijnlijk.
Nu ff flink focussen op trainen en eten dan! Beste afleiding.
Klinkt niet als in gezamelijk overleg en omdat jullie het zo beide beter vonden. Pijnlijk.
Nu ff flink focussen op trainen en eten dan! Beste afleiding.

De punjaabse soldaat & ik zijn er voor je schatje! Vervelende periode voor je maat.. i know the feelin'...