AndroidHealthClinic

JoertjuH - Droom lekker verder

waar je mee omgaat raak je mee besmet he ;)
enne....yups eerst tuin aanvegen en aangezien het bijna de tijd van de meibomen is...
raad eens wie ik ga spiezen op die bezemsteel....
wordt je daarna nog mooi versierd ook

zo nu weer tijd voor trainingsupdate

• Topic Starter Topic Starter
waar je mee omgaat raak je mee besmet he ;)
enne....yups eerst tuin aanvegen en aangezien het bijna de tijd van de meibomen is...
raad eens wie ik ga spiezen op die bezemsteel....
wordt je daarna nog mooi versierd ook

zo nu weer tijd voor trainingsupdate

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kunnen jullie niet gewoon een x afspreken en gewoon keiharde neuqcoïtus hebben? Dan kunnen we in dit logje ook weer een x normaal meelezen/reageren..

Chill em dood in de tuin hiero :cool: Lekker weer in 020 hè Joeri :D

Joehoe :D

Kleine update, niet te lang want heb er even totaal geen behoefte aan. Do en vrijdag gewoon lekker getraind, alles bij gehouden maar geen zin het er nu op te zetten.
Gister met veel pijn afscheid genomen van mijn vriendin, nu ex. Mijn hoofd staat er nu dus totaal niet naar om alles bij te gaan houden. Ben net in de gym geweest maar stond maar wat suf om me heen te kijken. Uiteindelijk 3 machines voor borst gepakt en 1 kuiten half af gemaakt.
Krijg ook geen hap door mijn strot :\ blegh

Kleine update, niet te lang want heb er even totaal geen behoefte aan. Do en vrijdag gewoon lekker getraind, alles bij gehouden maar geen zin het er nu op te zetten.
Gister met veel pijn afscheid genomen van mijn vriendin, nu ex. Mijn hoofd staat er nu dus totaal niet naar om alles bij te gaan houden. Ben net in de gym geweest maar stond maar wat suf om me heen te kijken. Uiteindelijk 3 machines voor borst gepakt en 1 kuiten half af gemaakt.
Krijg ook geen hap door mijn strot :\ blegh

K*t man :mad: Naja sterkte dan maar, laat je niet gek maken :thumb:

Bedankt man. Valt me zwaarder dan ik had verwacht. Maar zou vroeg of laat toch gebeuren.
Vind het voor haar nog 10x erger, krijg die huil oogjes niet uit me kop :(

Bedankt ook naar de jongens in karma!

• Like
Waarderingen: YOGI
Bedankt man. Valt me zwaarder dan ik had verwacht. Maar zou vroeg of laat toch gebeuren.

Iedereen zal hetzelfde zeggen dus dat ga ik ook niet doen, zelf eroverheen komen op jou manier.

Snap de hint, kan alleen geen karma meer uitdelen :(

Als je trek heb moet je maar laten weten he, ben om de hoek haha.

Was geen hint hoor.. Karma interesseert me geen reet, zeker nu niet

Is toch niks nieuws dat relaties stuk gaan door tren:scratch:

potverdorie, k&*% man...

sterkte!

Klinkt niet als in gezamelijk overleg en omdat jullie het zo beide beter vonden. Pijnlijk. :(

Nu flink focussen op trainen en eten dan! Beste afleiding.

Laatst bewerkt:
Klinkt niet als in gezamelijk overleg en omdat jullie het zo beide beter vonden. Pijnlijk. :(

Nu ff flink focussen op trainen en eten dan! Beste afleiding.

Dat moet ie zeker, maar oh zo lastig in deze tijden... Heb dit ook meegemaakt helaas...

De punjaabse soldaat & ik zijn er voor je schatje! Vervelende periode voor je maat.. i know the feelin'...

potverdorie, k&*% man...

sterkte!

Dankje

Nu ff flink focussen op trainen en eten dan! Beste afleiding.

Ze had in haar hoofd alles al uitgedacht, huis, kinderen, hond, leuke auto, veel blijdschap. Ze had ook echt de goeie hoop dat het allemaal zo zou lopen. Kwam dus best hard aan :(

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

De punjaabse soldaat & ik zijn er voor je schatje! Vervelende periode voor je maat.. i know the feelin'...

Thanks man

Terug
Naar boven