Fitness Seller

JoertjuH - Droom lekker verder

Uhh... Wat doe je in het oostblok?

Alles beter dan elke avond naar de pizzaria he Joerrrrr :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.086
Alles beter dan elke avond naar de pizzaria he Joerrrrr :p

Ik heb geheurd dat hier ook pizzaria's zijn :( Maar verder kan je hier uit eten voor nog geen 10 euro. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht incl 2 halve liters bier. Maar dat is vooral voor de weekenden.
Ben al lang blij dat ik hier wel kan sporten :D Schijnt echt zo'n oldschool gym te zijn met metale roestige apparaten en platen. Zal wel ff wat foto's maken als ik daar heen ga.

Ik heb geheurd dat hier ook pizzaria's zijn :( Maar verder kan je hier uit eten voor nog geen 10 euro. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht incl 2 halve liters bier. Maar dat is vooral voor de weekenden.
Ben al lang blij dat ik hier wel kan sporten :D Schijnt echt zo'n oldschool gym te zijn met metale roestige apparaten en platen. Zal wel ff wat foto's maken als ik daar heen ga.

Wat moet je daar voor werkzaamheden verrichten als ik vragen mag?

Zit ie dan hoor, beetje hier beetje daar, vreten bier en bijna alles van DE BAAS :p
Zit je te zieken Joer ;)
Sowieso is wat foto's plaatsen van je gevarieerde trainings faciliteiten (wel leuk voor je log)

Succes in die harde omstandigheden :D

• #1.093
Wat moet je daar voor werkzaamheden verrichten als ik vragen mag?

Joertjuh heeft het alleenrecht op T3 in Nederland. Hij kan vanuit polen flinke ladingen verschepen, maar wilt graag zelf fysiek aanwezig zijn wanneer dit ingekocht wordt. Vandaar.

• #1.095
  • #1.097
:mad:

Update?

Terug
Naar boven