AndroidHealthClinic

JoertjuH - Droom lekker verder

Lukt het allemaal nog een beetje?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
Hier weer even een kleine update met wat foto's.

69DA9BB7-8D75-41C0-9A0D-404924101167.jpg

B91A47C2-31A2-4DB0-B97B-30F080BB536B.jpg

29FF5ADA-000A-4897-B97D-75DF63C1FC0B.jpg

C7565080-CA5A-4CFD-942F-DE8072FC4312.jpg

EFB8C93D-ED72-4E96-BB83-F0D2682427AD.jpg

389EB44C-EE38-4F09-B75C-1FB01D75B5BA.jpg

Sexy vriend!
Ziet er biggie uit op die 1na laatste pic :wanker:

Hey G wanneer was je in Eindhoven?!

• #1.366
Sexy vriend!
Ziet er biggie uit op die 1na laatste pic :wanker:

Thanks maat haha

Basic Fit Ede?
Ziet er groot uit man

Ja klopt, heb daar 1 keer gegymt met punnie!
Thanks man

Hey G wanneer was je in Eindhoven?!

Ben er afgelopen dinsdag en donderdag ff geweest, lukte me vriendin niet meer om te squatten ghehe.
Rond welke tijd ga jij altijd?

Was jij in Amsterdam vanavond, want zag voor de pathe een enorme kast die behoorlijk wat van jou weg had! :)

• #1.368
Was jij in Amsterdam vanavond, want zag voor de pathe een enorme kast die behoorlijk wat van jou weg had! :)

Arena? Ik moest even naar de mediamarkt en heb nog tegenover de pathe in die ronde eet/drink tent gezegen.
Was tussen 6 en 8 dat ik daar was geloof ik.

Arena? Ik moest even naar de mediamarkt en heb nog tegenover de pathe in die ronde eet/drink tent gezegen.
Was tussen 6 en 8 dat ik daar was geloof ik.
Haha, dan was je het toch. Dacht je al te herkennen, ik zat daar ook met mijn gf en twee vrienden, haha.

Maar ja..ik ga niet op basis van een aanname iemand aanspreken! Je zag er in iedergeval flink bruut uit kerel!:thumbs:

• #1.370
Haha, dan was je het toch. Dacht je al te herkennen, ik zat daar ook met mijn gf en twee vrienden, haha.

Maar ja..ik ga niet op basis van een aanname iemand aanspreken! Je zag er in iedergeval flink bruut uit kerel!:thumbs:

Dan weet ik al wie je was haha, dan zat je precies aan de andere kant van de ingang.

Snap ik, had ik ook niet gedaan :p staat zo stom als je net de verkeerde hebt ghehe.
Ben je naar de film geweest ofzo? Want je komt niet uit amsterdam toch?

Dan weet ik al wie je was haha, dan zat je precies aan de andere kant van de ingang.

Snap ik, had ik ook niet gedaan :p staat zo stom als je net de verkeerde hebt ghehe.
Ben je naar de film geweest ofzo? Want je komt niet uit amsterdam toch?
Klopt..ben naar Jurasic world geweest. Wel een aanradertje!

goeie log en vette pics dude. Ik ga je volgen :D

Joeri ram buff jij bohhh ouwhoer man

volg

Heeee, nou heb ik je hier ook gevonden! In! Wat een buff beest ben jij zeg :D Ik kom hier lekker genieten.

Gefeliciteerd met je AVB!

• #1.380

Hoi :o

Heeee, nou heb ik je hier ook gevonden! In! Wat een buff beest ben jij zeg :D Ik kom hier lekker genieten.

Ghehehe, ben actiever op ig dan hier op het moment, dus zal veel dubbel bij zitten mocht ik hier posten.
En bedankt :D

Whut, wie ben jij op IG?
Thanks haha. Was zo fucking zenuwachtig, iedereen voor mij hoorde ik steeds vertellen dat ze gezakt waren.
Gelukkig alles in 1 keer gehaald :D

Terug
Naar boven