Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sexy vriend!
Ziet er biggie uit op die 1na laatste pic![]()
Was jij in Amsterdam vanavond, want zag voor de pathe een enorme kast die behoorlijk wat van jou weg had!![]()
Haha, dan was je het toch. Dacht je al te herkennen, ik zat daar ook met mijn gf en twee vrienden, haha.Arena? Ik moest even naar de mediamarkt en heb nog tegenover de pathe in die ronde eet/drink tent gezegen.
Was tussen 6 en 8 dat ik daar was geloof ik.
Haha, dan was je het toch. Dacht je al te herkennen, ik zat daar ook met mijn gf en twee vrienden, haha.
Maar ja..ik ga niet op basis van een aanname iemand aanspreken! Je zag er in iedergeval flink bruut uit kerel!![]()
staat zo stom als je net de verkeerde hebt ghehe.Klopt..ben naar Jurasic world geweest. Wel een aanradertje!Dan weet ik al wie je was haha, dan zat je precies aan de andere kant van de ingang.
Snap ik, had ik ook niet gedaanstaat zo stom als je net de verkeerde hebt ghehe.
Ben je naar de film geweest ofzo? Want je komt niet uit amsterdam toch?
ben alleen niet zo heel actief meer ghehe
Heeee, nou heb ik je hier ook gevonden! In! Wat een buff beest ben jij zegIk kom hier lekker genieten.