XXL Nutrition

JoertjuH - Droom lekker verder

Bezoekers in dit topic

Whut, wie ben jij op IG?
Thanks haha. Was zo fucking zenuwachtig, iedereen voor mij hoorde ik steeds vertellen dat ze gezakt waren.
Gelukkig alles in 1 keer gehaald :D

Netjes, je moet ook een beetje geluk hebben. Ik had hem in één keer 2,5 jaar geleden, maar ik hoefde geen halve draai of acht te doen. :D
 
Netjes, je moet ook een beetje geluk hebben. Ik had hem in één keer 2,5 jaar geleden, maar ik hoefde geen halve draai of acht te doen. :D

Ik moest als laatste de halve draai rechtsom doen ghehe, ging helemaal perfect.
Alleen de noodstop ging niet helemaal lekker want me achterband slipte behoorlijk, maar omdat ik me achterrem los liet, zag hij dat ik wel wist wat ik moest doen als zoiets gebeurde, dus keurde hij het goed.

Wat voor motor rij je?
 
Ik moest als laatste de halve draai rechtsom doen ghehe, ging helemaal perfect.
Alleen de noodstop ging niet helemaal lekker want me achterband slipte behoorlijk, maar omdat ik me achterrem los liet, zag hij dat ik wel wist wat ik moest doen als zoiets gebeurde, dus keurde hij het goed.

Wat voor motor rij je?

Ik had geluk, want die twee oefeningen gingen bij mij meestal vrij kut. :D

Honda VFR 800, zo één:

Honda%20VFR800FI.jpg


Jij al een motor op het oog?
 
Tijd voor een progress update?
 
Tijd voor een progress update?

Zo snel gaan de veranderingen nou ook weer niet :p
Afgelopen weken slecht kunnen eten, feestjes gehad, vader in het ziekenhuis gelegen, vriendin pas geleden geopereerd. Trainen is dus ook wat minder geweest omdat ik te druk ben geweest met andere zaken.
Maargoed, een progress pic gaat hem dus niet worden nog ghehe.
 
Trouwens wel weer eens tijd voor een update...
 
Laatste geruchten zijn dat Joertjuh in de leer is gegaan bij de Shaolin monniken. Contact met de buitenwereld is daar strikt verboden.
 
Klopt, ik kwam hem nog tegen op de Gaypride..

hqdefault.jpg
 
Gast, ik volg!!! Wordt alleen wel weer eens tijd voor een update....
 
Gast, ik volg!!! Wordt alleen wel weer eens tijd voor een update....

Zit er nog even niet in. Kan tot mei geen foto's maken of posten.. Komt daarna misschien wel weer! Ben wel weer lekker aan het trainen maar heb wel wat schade in te halen.

Zit nu op 115kg met een vp van 19%
Heb me net even wat te veel laten gaan de laatste maanden haha.
 
Potverdorie dikkie! Gauw rondjes rennen rond het compound dan!
 
Potverdorie dikkie! Gauw rondjes rennen rond het compound dan!

Mee bezig haha!

Ben hier ook wat crossfit gaan doen (hah gayyy ja ja ik weet het), vind het toch best wel een fijne manier om me cardio te doen. Niet doelloos rennen of fietsen, maar lekker oefeningen doen die ik leuk vind en dan zo snel mogelijk achter elkaar. Veel variatie.
 
Gaaaaayyyyyyyy :roflol:

Nee waarom niet? Al die kut hokjes /care
 
Mja, maakt mij ook niet zo veel uit haha. Ik vind het wel leuk om te doen :)
 
Back
Naar boven