Tijd voor nog een update broo! Hoe bevalt die grill/BBQ trouwens?
Yeeahh, bbq is zwaar relaxt! Al 2 keer kunnen gebruiken haha. Maar echt ideaal. Toch allemaal net even wat lekkerder dan uit de pan. Kans is groot dat ik iedere week wel een keer sta te bbqen (mocht het weer het toelaten)
Nice train gozer.
Honger in de cut is k*tTT, ik ga dan vaak junken.
Misschien is IF wat voor je, hoef je maar een paar uur per dag honger te lijden
Ik heb hetzelfde. ook altijd de neiging om junk te pakken.. Vandaag wel heel sterk geweest trouwens. Ze hadden op werk een doos met frikandellen in stukjes gesneden, gefrituurd en op tafel gezet zodat iedereen kon pakken. Uiteraard werd de bak steeds voor mijn neus gezet. Pff, wat was dat moeilijk. Als er iets is wat ik lekker vind zijn het wel frikandellen met heeeeeeel veel mayo haha.
Maar uhm, if. Ik weet niet of ik dat prettig vind. Ik moet sochtends altijd wat in me maag hebben anders voel ik me heel ongemakkelijk.
Ik ga wel op zoek naar een anti honger middel ofzo ;p
Training van gister is niet door gegaan. Ik ben met me vriendin een dagje in de sauna geweest. Ook wel even lekker

veel kijkers uiteraard, naar mijn geweldige armen onder andere. En paar leuke reacties op gevangen van mensen die dachten dat ik gehoor problemen had ofzo.
Omdat ik vorige week geen benen heb getraind vandaag extra mijn best gedaan. Resultaat was achterlijk volle quads waardoor ik bij sommige stappen door me benen zakte. Super dus
Standing calve press
15 x 80kg
15 x 120kg
12 x 120kg
12 x 120kg
Seated calve raises smith machine
12 x 80kg
12 x 120kg
12 x 140kg
12 x 140kg
Stiff legged deadlift
20 x 50kg
12 x 90kg
10 x 110kg
10 x 110kg
Leg curls
12 x 70kg
12 x 70kg
10 x 70kg
10 x 70kg
Leg extension
15 x 80kg
12 x 80kg single leg
12 x 80kg single leg
10 x 80kg single leg
Leg press (redelijk smal en laag geplaatst, extra druk op quads dus)
10 x 150kg
10 x 160kg
10 x 160kg
10 x 160kg
Lunges dumbbell
10 x 12kg
10 x 16kg
12 x 16kg
10 x 16kg
Het was de bedoeling er een frontsquat en nog een hamstring oefening bij te doen. Maar me poten zaten zo vol dat ik het beter vond richting huis te waggelen.
---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 20:14 ----------
Kreeg vandaag trouwens de uitslag van mijn bloedtest te horen. Dit moeten of mogen we als militair 1 keer in de 5 jaar doen geloof ik. Daar kwam naar voren dat mijn glucose op 2,8 stond. Dit schijnt zo laag te zijn dat het bijzonder was dat ik nog normaal op mijn benen kon staan.
Nu moet ik morgen weer bloed laten trekken om te kijken of ze de test niet verkeerd uit gevoerd hebben.
Ik vraag me alleen af of dit niet kan komen doordat ik amper koolhydraten eet.