Fitness Seller

Contest Log JoertjuH

Luxe problemen hier! Mijn broeken zitten nog steeds prima met mijn 1.80 en 57cm mini benen:eek:..

• Topic Starter Topic Starter
Luxe problemen hier! Mijn broeken zitten nog steeds prima met mijn 1.80 en 57cm mini benen:eek:..

Komt allemaal wel :) zou er nu nog even van genieten dat je makkelijk broeken kan vinden haha

Training van vandaag ging lekker. Alleen maar mijn armen gepakt omdat ik straks weer ergens moet zijn.

Triceps

Dips bodyweight

20 x
15 x
11 x
12 x

Ik heb maar meteen een dipriem besteld zodat ik voortaan met gewichten kan werken.

Liggend Dumbbell tricep extension

10 x 12kg
6 x 12kg
8 x 10g
10 x 10kg

Tricep extension above head met ez bar.
Gewichten zijn exclusief gewicht ex bar.

15 x 20kg
10 x 30kg
9 x 30kg
8 x 30kg

Biceps

Incline db curls

15 x 14kg
12 x 14kg
10 x 14kg
8 x 14kg

Cable to head curls (zal vast niet de goeie benaming zijn)

15 x 5kg
12 x 10kg
10 x 15kg
10 x 10kg

Laatst bewerkt:
Vandaag even al mijn maten op genomen. Dit wil ik om de paar weken gaan doen om een beetje te kijken hoe ik er voor sta iedere keer.

Lengte: 1,95m
Gewicht: 109kg
Chest: 116cm
Arms: 45,5cm
Hips: 108cm
Waist: 98cm
thighs: 67cm
Calves: 42cm
Forearms: 36cm
Shoulders: 135cm
Neck: 45cm

Vp, geen idee :)

Heb ook nog even in de begin post mijn pr op de grote drie gezet.

Squat: 140kg
Deadlift: 185kg
Bench: 110kg

Behoorlijk brute afmertingen:thumbs:

Training van vandaag ging lekker. Ik was zwakker dan vorige week, maar kon me beter concentreren en voelde de spieren ook beter.
Begin tijdens het trainen al meer lijnen op onderandere mijn schouders te zien :D voelt goed!

Schouders

Military press

12 x 50kg
10 x 70kg
5 x 80kg
8 x 70kg

Reverse grip barbell front raises

12 x 30kg
10 x 30kg
10 x 30kg

Dumbbell side raises

10 x 12kg
10 x 12kg
10 x 12kg
10 x 12kg

Vertical rows

15 x 40kg
15 x 40kg
10 x 40kg

Shoulder press plate loaded

25 x 20kg per kant
20 x 20kg
15 x 10 kg (heel traag uitgevoerd)

Calves

Standing calve machine

15 x 80kg
12 x 120kg
12 x 120kg
12 x 120kg

Calves in legpress

12 x 150kg
15 x 150kg
12 x 170kg
12 x 170kg

40 min gayslide lvl 12

Voeding:

06.15
Whey shake

08.00
Halve pannenkoek ( kreeg niet meer weg)

10.00
Self made Tonijn met ei salade.

12.30
Gehakt met broccoli

15.00
Kip met broccoli

workout

18.00
Andere halve pannenkoek

18.30
Whey shake

20.00
Tilapia filet

22.00
Night proteine

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 20:23 ----------

Behoorlijk brute afmertingen:thumbs:

Doe mijn best :D

Kracht moet je nu maar voor lief nemen. Enige wat telt is wat de spiegel zegt.
Voeding ziet er ook weer netjes uit maar eet je niet te weinig vetten?

Kracht moet je nu maar voor lief nemen. Enige wat telt is wat de spiegel zegt.
Voeding ziet er ook weer netjes uit maar eet je niet te weinig vetten?

In de tonijn salade zit mayonaise. En al het vlees en vis maak ik klaar in kokosolie of olijfolie. Verder heb ik als supplement nog visolie tabletten. Heb wel weer een paar zakjes cashew noten gekocht waar ik af en toe wat van eet als ik tussendoor trek heb.
Ik ga er eigenlijk van uit dat de olie waarin ik bak genoeg in het vlees blijft zitten.

Klinkt het zo al beter of nog steeds te weinig?

Dat klinkt wat beter ja, ik gooi straks zelf alle vetten er uit want dan kan ik qua hoeveelheid wat meer eten. Ben benieuwd of het veel uit zal maken.

Je lijkt wel weinig te eten..of zijn het portis van 300g gehakt en 400g kip?

Dat klinkt wat beter ja, ik gooi straks zelf alle vetten er uit want dan kan ik qua hoeveelheid wat meer eten. Ben benieuwd of het veel uit zal maken.

Ben benieuwd wat je dan gaat merken. Eet je dan echt helemaal geen vetten? Is dat niet wat onverstandin aangezien je de juiste vetten juist nodig hebt?
Carbs gooi je dan iets omhoog of alleen de eiwitten?

Je lijkt wel weinig te eten..of zijn het portis van 300g gehakt en 400g kip?

Valt opzich wel mee. 200g kip, 200g vis en 150g gehakt. Allemaal afgewogen na het bereiden. ( vooral met kip is dat een groot verschil)
Kom al met al uit op zo'n 2500kcal. Daarbij komen dan nog soms wat nootjes, heel sporadisch is een snicker of een soepje tussendoor.

Tijd voor een update brooooooooo

Ben benieuwd wat je dan gaat merken. Eet je dan echt helemaal geen vetten? Is dat niet wat onverstandin aangezien je de juiste vetten juist nodig hebt?
Carbs gooi je dan iets omhoog of alleen de eiwitten?

Vetten worden denk ik onder de 10gr. Ik merk vanzelf wel of het goed gaat of dat ik ze toch weer wel ga eten.
In vet zit gewoon teveel kcal waardoor ik maar heel weinig kan eten als ik straks op 2000 kcal zit. Ik kan dat niet lang volhouden zo weinig eten, nu op +-2500 kcal sterf ik de hele dag ook al van de honger

Tijd voor een update brooooooooo

Haha, hier komt hij dan hoor!

Vandaag eindelijk weer gesport. Woensdag en donderdag heb ik het druk met werk gehad. Heb een opleiding gedaan om in een speciaal pak met een zeer gevaarlijke stof te mogen werken.
Was behoorlijke zwaar, aangezien je in zo'n pak alleen via ademlucht kan ademen. Maar wel leuk!

Vandaag dus gesport.
Omdat het weer een flut week was, heb ik maar de spiergroep gepakt waarvan ik denk dat het meer aandacht nodig heeft.
Chest en rear delts:

Bench press:

15 x 50kg
10 x 90kg
4 x 100kg
12 x 70kg

Incline bench press:

20 x 50kg
12 x 70kg
10 x 70kg
8 x 70kg

Cable fly's

12 x 17,5kg
10 x 20kg
10 x 22,5kg
15 x 17,5kg

Chestpress plate loaded

15 x 40kg per kant
10 x 60kg per kant
15 x 40kg per kant

Rear delts

Bend over dumbbell raises

15 x 14kg
15 x 14kg
15 x 14kg
15 x 14kg

Bend over rear delt row

20 x 40kg
20 x 40kg
20 x 40kg

Bend over cable side raises

15 x 5kg
15 x 5kg
15 x 5kg

Vetten worden denk ik onder de 10gr. Ik merk vanzelf wel of het goed gaat of dat ik ze toch weer wel ga eten.
In vet zit gewoon teveel kcal waardoor ik maar heel weinig kan eten als ik straks op 2000 kcal zit. Ik kan dat niet lang volhouden zo weinig eten, nu op +-2500 kcal sterf ik de hele dag ook al van de honger

Haha, dat ken ik. Ik heb ook de hele dag honger. Zoek eigenlijk een supplement die dat hongergevoel weg kan nemen. Zou het cutten een stuk makkelijker maken haha.

Vandaag eindelijk weer gesport. Woensdag en donderdag heb ik het druk met werk gehad. Heb een opleiding gedaan om in een speciaal pak met een zeer gevaarlijke stof te mogen werken.
Was behoorlijke zwaar, aangezien je in zo'n pak alleen via ademlucht kan ademen. Maar wel leuk!

Haha, dat ken ik. Ik heb ook de hele dag honger. Zoek eigenlijk een supplement die dat hongergevoel weg kan nemen. Zou het cutten een stuk makkelijker maken haha.
Prima training wederom! Er zijn wel sups die je eetlust een beetje wegnemen..tenminste de meeste fatburners doen dat wel. Dexaprine was daar voorheen wel goed in, maar dat kwam voornamelijk door de geranium extract/geranimine/DMAA, want die staat daar echt om bekend..:D

Ben wel benieuwd wat voor werk je dan doet..klinkt spannend:thumbs:

Prima training wederom! Er zijn wel sups die je eetlust een beetje wegnemen..tenminste de meeste fatburners doen dat wel. Dexaprine was daar voorheen wel goed in, maar dat kwam voornamelijk door de geranium extract/geranimine/DMAA, want die staat daar echt om bekend..:D

Ben wel benieuwd wat voor werk je dan doet..klinkt spannend:thumbs:

Dan maar een fatburner op zoeken. Ik kan mijn honger vaak niet in de hand houden en grijp dan al snel naar iets extra's. Als ik nou geen honger heb kan ik cutten als de beste :D

Zo spannend is het niet hoor haha. Ik werk met vliegtuigen. Zit een bepaalde stof in voor een noodsysteem wat nogal giftig is. Mocht dat een keer ontsnappen, dan moet ik dat opruimen zodat verder niks en niemand besmet kan raken.

Laatst bewerkt:
Tijd voor nog een update broo! Hoe bevalt die grill/BBQ trouwens?

Haha, hier komt hij dan hoor!

Vandaag dus gesport.
Omdat het weer een flut week was, heb ik maar de spiergroep gepakt waarvan ik denk dat het meer aandacht nodig heeft.
Chest en rear delts:

Bench press:

15 x 50kg
10 x 90kg
4 x 100kg
12 x 70kg

Incline bench press:

20 x 50kg
12 x 70kg
10 x 70kg
8 x 70kg

Cable fly's

12 x 17,5kg
10 x 20kg
10 x 22,5kg
15 x 17,5kg

Chestpress plate loaded

15 x 40kg per kant
10 x 60kg per kant
15 x 40kg per kant

Rear delts

Bend over dumbbell raises

15 x 14kg
15 x 14kg
15 x 14kg
15 x 14kg

Bend over rear delt row

20 x 40kg
20 x 40kg
20 x 40kg

Bend over cable side raises

15 x 5kg
15 x 5kg
15 x 5kg

Nice train gozer.
Honger in de cut is k*tTT, ik ga dan vaak junken.
Misschien is IF wat voor je, hoef je maar een paar uur per dag honger te lijden:P

Tijd voor nog een update broo! Hoe bevalt die grill/BBQ trouwens?

Yeeahh, bbq is zwaar relaxt! Al 2 keer kunnen gebruiken haha. Maar echt ideaal. Toch allemaal net even wat lekkerder dan uit de pan. Kans is groot dat ik iedere week wel een keer sta te bbqen (mocht het weer het toelaten)

Nice train gozer.
Honger in de cut is k*tTT, ik ga dan vaak junken.
Misschien is IF wat voor je, hoef je maar een paar uur per dag honger te lijden:P

Ik heb hetzelfde. ook altijd de neiging om junk te pakken.. Vandaag wel heel sterk geweest trouwens. Ze hadden op werk een doos met frikandellen in stukjes gesneden, gefrituurd en op tafel gezet zodat iedereen kon pakken. Uiteraard werd de bak steeds voor mijn neus gezet. Pff, wat was dat moeilijk. Als er iets is wat ik lekker vind zijn het wel frikandellen met heeeeeeel veel mayo haha.

Maar uhm, if. Ik weet niet of ik dat prettig vind. Ik moet sochtends altijd wat in me maag hebben anders voel ik me heel ongemakkelijk.
Ik ga wel op zoek naar een anti honger middel ofzo ;p

Training van gister is niet door gegaan. Ik ben met me vriendin een dagje in de sauna geweest. Ook wel even lekker :) veel kijkers uiteraard, naar mijn geweldige armen onder andere. En paar leuke reacties op gevangen van mensen die dachten dat ik gehoor problemen had ofzo.

Omdat ik vorige week geen benen heb getraind vandaag extra mijn best gedaan. Resultaat was achterlijk volle quads waardoor ik bij sommige stappen door me benen zakte. Super dus :)

Standing calve press

15 x 80kg
15 x 120kg
12 x 120kg
12 x 120kg

Seated calve raises smith machine

12 x 80kg
12 x 120kg
12 x 140kg
12 x 140kg

Stiff legged deadlift

20 x 50kg
12 x 90kg
10 x 110kg
10 x 110kg

Leg curls

12 x 70kg
12 x 70kg
10 x 70kg
10 x 70kg

Leg extension

15 x 80kg
12 x 80kg single leg
12 x 80kg single leg
10 x 80kg single leg

Leg press (redelijk smal en laag geplaatst, extra druk op quads dus)

10 x 150kg
10 x 160kg
10 x 160kg
10 x 160kg

Lunges dumbbell

10 x 12kg
10 x 16kg
12 x 16kg
10 x 16kg

Het was de bedoeling er een frontsquat en nog een hamstring oefening bij te doen. Maar me poten zaten zo vol dat ik het beter vond richting huis te waggelen.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 20:14 ----------

Kreeg vandaag trouwens de uitslag van mijn bloedtest te horen. Dit moeten of mogen we als militair 1 keer in de 5 jaar doen geloof ik. Daar kwam naar voren dat mijn glucose op 2,8 stond. Dit schijnt zo laag te zijn dat het bijzonder was dat ik nog normaal op mijn benen kon staan.
Nu moet ik morgen weer bloed laten trekken om te kijken of ze de test niet verkeerd uit gevoerd hebben.
Ik vraag me alleen af of dit niet kan komen doordat ik amper koolhydraten eet.

Yeeahh, bbq is zwaar relaxt! Al 2 keer kunnen gebruiken haha. Maar echt ideaal. Toch allemaal net even wat lekkerder dan uit de pan. Kans is groot dat ik iedere week wel een keer sta te bbqen (mocht het weer het toelaten)

Haha klinkt goed man! Als ik weer eens een weekendje in 'Nederland' ben moeten we maar eens wat kip op de grill gooien! Ik stap komende maand trouwens over naar Basic Fit, na m'n examens een traininkje pakken daar? Succes verder met de Cut!

Terug
Naar boven