- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
com: was zwaar , een 2e zat er niet in maar echt kapot ging ik nou ook weer niet - goeie spotter erbij dan durf ik wel naar de 125 , maar dat word op dinsdag toch een probleem met alleen maar meiden als instructrice met alle respect voor die dames natuurlijk
, anders dacht je wel anders
(geintje)

goeie spotter erbij dan durf ik wel naar de 125 , maar dat word op dinsdag toch een probleem met alleen maar meiden als instructrice met alle respect voor die dames natuurlijk
Mooi gebuffeld man, lekker isolatiewerk ook.Ik dacht even van, sinds wanneer volg ik een John William![]()

I'm lovin' it.Sja, dingen komen en gaan, en zo gaat dat ook met topic titels Dwagema... *herstel* Stuiterbal.
Anyway, sir William. I'm impressed by your pressing!

Ik dacht even van, sinds wanneer volg ik een John William
Nette BP! Krachtfase begint al goed.

Je had mij niet gezien, anders dacht je wel anders
(geintje)
ik heb respect voor iedere sporter , ook voor jou hoor stuiter
Gestaag is denk ik ook zeker het goede woord
Goed bezig![]()
Sja, dingen komen en gaan, en zo gaat dat ook met topic titels Dwagema... *herstel* Stuiterbal.
Anyway, sir William. I'm impressed by your pressing!
limburgs toetje - lakker ha
Sterke gewichten en nette trainingen man, ik ben benieuwd hoe je erbij staat!
jeetje goed geheuu...., maar stuiterbal past goed bij me, blijft zo![]()
Kijk..mooi hoor john williams! 1x120 en daarna nog even verder met wat singles @ 105kg!![]()
Volg ik een John?
Die CGBP loopt lekker man. Tijdje geleden deed je die aan het begin van de training, beviel dat niet meer?
ga ik nu voor één keer uitleggen

:tja mijn naamsverandering - ik log hier alweer een poosje onder mijn nickname
een aantal leden ken ik nu bij naam en ik was het gewoon een beetje zat om onder mijn nickname door te gaan
dus heb ik big t gevraag om ove te veranderen in mijn eigen voornaam - mijn voornaam is dus john william - maar de meeste noemen me john - that's it eigenlijk

kan kloppenToen ik je Vcard downloade paar jaar terug stond er hele andere naam
![]()