AndroidHealthClinic

John William' Log Strong Mentality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dan zijn we beide jelly:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.482

jelly boys

W4/D3

Overhead squats + ab rollers

5 x 20 + 5 x
5 x 30 + 5 x
5 x 40 + 5 x
3 x 50 + 5 x
1 x 60 + 5 x
1 x 65 + 5 x :wl: pr
Com het zakken ging goed , maar het terug leggen een stuk minder :( zag er waarschijnlijk belachelijk uit - dus wat meer reps gaan maken tussen de 50 en 60

Squats + ab rollers

3x85=50% + 5x
3x95 + 5x
3x105 + 5x
3x115 + 5x
3x125 + 5x
3x135 + 5x
2x145 + 5x
7sets/20reps= 85%

Deadlifts + kettlebelts a 20 kg

8 x 60 + 10/10 x
6 x 100 + 10/10 x
6 x 120 + 10/10 x
6 x 120 + 10/10 x
6 x 120 + 10/10 x
6 x 120=60 % + 10/10 x

small gripp pull ups x bw + cable rows

4 x bw + 8 x 90 hammer gripp
4 x bw + 8 x 65 wide gripp
4 x bw + 8 x 90 hg
4 x bw + 8 x 65 wg

com niet slecht

Cardio 20 min hiit interval training on the bike

bijzonderheid 5 uur slaap vanwege nachtdienst

Heb je niet gezien hoe Gijs z'n OH squats doet, neerpleuren die BB.
Goeie training, hoeveel tegengewicht doe je eigenlijk op die BB-rollouts?

jeetje, hoe vaak doe jij de squat???
Ik wil geen schop van je hebben. Ik ga vliegen:eek::D

• #3.485
Heb je niet gezien hoe Gijs z'n OH squats doet, neerpleuren die BB.
Goeie training, hoeveel tegengewicht doe je eigenlijk op die BB-rollouts?

15 kg totaal op die roll outs - tja één van de nadelen van in een modern fitness centra is eigenlijk zo weinig mogelijk geluid te maken -als ik al een gewichtje hard laat vallen dan krijg je dat vaak al te horen - niet dat ik er me wat van aantrek ;) dus een 65 kg op de grond laten stuiteren kan ik niet maken

tja gijs traint vaak buiten + ik weet niet of hij het ook in de gym deed/doet ?

jeetje, hoe vaak doe jij de squat???
Ik wil geen schop van je hebben. Ik ga vliegen:eek::D

ik schop zowiezo niemand -die tijd is geweest :) ik probeer alles twee keer te trainen in de week -

nice op 5 uurtjes slaap :)

ik schop zowiezo niemand -die tijd is geweest ik probeer alles twee keer te trainen in de week -

Als ik klaar ben met het hardlopen, ga ik ook voor twee keer in de week. Die beentjes en billetjes moeten nog stak worden:p

15 kg totaal op die roll outs - tja één van de nadelen van in een modern fitness centra is eigenlijk zo weinig mogelijk geluid te maken -als ik al een gewichtje hard laat vallen dan krijg je dat vaak al te horen - niet dat ik er me wat van aantrek ;) dus een 65 kg op de grond laten stuiteren kan ik niet maken

tja gijs traint vaak buiten + ik weet niet of hij het ook in de gym deed/doet ?
incl. of excl. de bb bij die 15kg? heb ze namenlijk een keer gedaan wil hem weer vaker gaan doen. heb dat ook in mijn gym idd, altijd weer mooi als je gaat deadliften! Hoewel het personeel meestal niks meer zegt tegen mij.
Hij dropte ze ook in de gym, wel met zo'n rubberen matten dus

Wat bedoelen jullie met tegengewicht op de rollouts? Een rugzakje op je rug met een gewicht erin?

• #3.490
Als ik klaar ben met het hardlopen, ga ik ook voor twee keer in de week. Die beentjes en billetjes moeten nog stak worden:p

ik zag je foto's - weining vet volgens mij - al is een sporter nooit tevreden ;)

incl. of excl. de bb bij die 15kg? heb ze namenlijk een keer gedaan wil hem weer vaker gaan doen. heb dat ook in mijn gym idd, altijd weer mooi als je gaat deadliften! Hoewel het personeel meestal niks meer zegt tegen mij.
Hij dropte ze ook in de gym, wel met zo'n rubberen matten dus

totaal 15kg kg's + bb
tja dan zal het daar dan ook wel mogen - wij hebben wel zo'n rubberen mat , maar ze zijn er bij ons niet van gediend - dus tja :D -

ik kakte gisterenavond om 19.00 wel helemaal in - effe een behoorlijke nap gedaan

Wat bedoelen jullie met tegengewicht op de rollouts? Een rugzakje op je rug met een gewicht erin?

ik denk dat keun het totale gewicht bedoeld

p.s typisch al dat omgekeerde

ik zag je foto's - weining vet volgens mij - al is een sporter nooit tevreden

Ik denk als ik mij een half jaar druk maak dat ik helemaal strak ben(hoop ik).
Dan moet het zwikkie nog wat zwaarder, maar dat is voor latere zorg.
Eerst plan A afmaken:D

• #3.493
  • #3.494
W4/D4 tijd 9.10 - alles voor het zonnetje

powersnatch

5x20
5x30
4x40
1x50 - zeer slechte uitvoering - leek nergens op

Mill press

3x40=50%
3x45
3x50
3x55
3x60
3x65
3x70
1x75=93% :wl: - nice
8sets/22reps

Seated db side raises

8x10
8x11
7x12
5x13
4x14 pr heavy

Incline db press

12x30
10x30
10x32
8x32
21x20

Barbell curls + cable preacher curls

8x30 + 15 x 20
8x35 + 15 x 20
8x40 + 15 x 20
4x45 + 10 x 20
3x45 + 10 x 20

Seated db frenchpress + cable rope push downs

8 x 28 + 10 x 20
8 x 30 + 10 x 20
8 x 32 + 8 x 20
8 x 34 + 8 x 20

Cardio hiit 30 min interval

Com - nice de mill press hiermee sluit ik de volumeperiode weer af en ga ik mij de komende 4 weken weer focussen op de krachtfase

Laatst bewerkt:
hehe ''alles voor het zonnetje'', heb je je verheugd weer op de krachtface tov. de volume fase?

• #3.496
hehe ''alles voor het zonnetje'', heb je je verheugd weer op de krachtface tov. de volume fase?

daar verheug ik me zowiezo op - de volumefase is uiteindelijk toch een doel om tijdens de krachtfase te pieken
éen verschil met de vorige k-fase - ik probeer nu mijn ass-oefeningen wel in de juiste reprange te houden en daar niet te veel van af te wijken ( af en toe eens een 1rm poging ) dan denk ik aan bb rows/frontsquats , maar ook aan powercleans/snatches - de vorm van de dag zal bepalend zijn

Kan me idd voorstellen dat je vaak meer uit je zelf wilt halen en daardoor van je rep ranges afwijkt, succes iig ermee!

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #3.500
Kan me idd voorstellen dat je vaak meer uit je zelf wilt halen en daardoor van je rep ranges afwijkt, succes iig ermee!

thx keun :)

Als je wil vliegen is een schop van Ove misschien wel een plus juist!

Doe mij ook een krachtface! :cool:

Mooi schouders gepakt Ove.

thx metroman :D

Als je wil vliegen is een schop van Ove misschien wel een plus juist!
QUOTE]

Dat is zeker waar:D, ik blijf met de bijde benen op de grond staan. Lekker veilig:)

Ziet er weer goed en sterk uit:p
En was het lekker in het zonnetje zitten:D

zonnetje is altijd heerlijk - brengt rust in dit chaotisch leven - een goed boek - koffie / skyradio / telefoon uit en enjoy life

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven