Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
at is zeker knap na een fail. Alleen al psychologisch gezien knap.Toch lekker die bench PR! Goed herpakt na die fail op 130kg![]()
Toch zou het lekker zijn ooit die 3 plates elke kant te kunnen duwen (140)D
at is zeker knap na een fail. Alleen al psychologisch gezien knap.

Vorige week waren bv. mijn ogen écht vermoeid, had zelfs wat gesprongen adertjes in linkeroog. Dit is nu verdwenen

sick
Zou kunnen maar ik weet niet zeker of dat zo snel gaat.@Basma @RaceRookie @Carrotpower Neem nu reeds 4 dagen dagelijks 3000IU vitamine D3, ik voel me eigenlijk al een stuk minder vermoeid. Of is dit een te snelle conclusie na nog maar 4 dagen?Vorige week waren bv. mijn ogen écht vermoeid, had zelfs wat gesprongen adertjes in linkeroog. Dit is nu verdwenen
@Bosco55555 heeft goede tips om de BP omhoog te krikken.@Skatermarvin @RaceRookie Tips om PR omhoog te krijgen? Wat ik meestal doe is 2-3 sets met 100kg, en aantal reps proberen op te drijven. Eerste set geraak ik momenteel max. tot 8![]()
Thanks voor het compliment, that's what my wifey says all the time

Ik geraak al tijdje niet meer boven de 8x100Zou kunnen maar ik weet niet zeker of dat zo snel gaat.
En dan vraag je ons om advies@Skatermarvin @RaceRookie Tips om PR omhoog te krijgen? Wat ik meestal doe is 2-3 sets met 100kg, en aantal reps proberen op te drijven. Eerste set geraak ik momenteel max. tot 8![]()

Thanks!ff meegelezen hier..mooi logje
Zijn dat jouw stats in je profiel? srs?
Man wat moet jij hard werken met je grote lijf om dr wat op te plakken
Maar het gaat je goed af Sterke REUS!!![]()
Ik wil m'n 1RM bp hoger krijgen dan nu (127,5), en probeer dit te trainen door 2-3 sets uit te voeren met 100kg (zoveel mogelijk reps).
Lol, zal wel niet enkel placebo zijn

Ok, dan zit het in m'n kopJawel. Het duurt wel een tijdje voordat je vit. D oplost in het lichaam, in tegenstelling tot bijv. vit. C.