eddieuutemst
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is wel aardig gelukt volgens mijHet was vooral de bedoeling mijn lats aan te pakken met niet té zware gewichten en met hoge volumes.

Viel wel mee

Weet ik, maar ik geef liever m'n eigen voedingsmiddelen in, want bv. een pakje kippewit scheelt soms enorm per winkel qua voedingswaardenZo een voedings excel had ik ook nog wel gehad. Die rouleerd al jaren op DBB...had je een hoop werk gescheeld![]()

Ik gebruik gewoon myfitnesspal, wiebelt wel een beetje qua precisie, maar goed genoeg voor zo'n ouwe lambal als ik. Maakt mij niet zoveel uit of ik 180gram eiwit binnenhengel of 178gram.Weet ik, maar ik geef liever m'n eigen voedingsmiddelen in, want bv. een pakje kippewit scheelt soms enorm per winkel qua voedingswaarden![]()
2300 kcal of 2265 of 2335, enz.... Heb zo wel een snel overzicht op mijn smartphone, pc, laptop of tablet.Die van mij kun je uiteraard op dezelfde wijze verbouwenWeet ik, maar ik geef liever m'n eigen voedingsmiddelen in, want bv. een pakje kippewit scheelt soms enorm per winkel qua voedingswaarden![]()

Ik gebruik gewoon myfitnesspal, wiebelt wel een beetje qua precisie, maar goed genoeg voor zo'n ouwe lambal als ik. Maakt mij niet zoveel uit of ik 180gram eiwit binnenhengel of 178gram.2300 kcal of 2265 of 2335, enz.... Heb zo wel een snel overzicht op mijn smartphone, pc, laptop of tablet.
Je kunt er trouwens ook zelf je producten op toevoegen als je het echt precies wilt hebben.
Welkom! En thanks, same for youEuh nog een logger met instagram, in! Zal je een volg geven![]()

.Beterschap kerel. Weekje rust doet vaak wonderenNormaal gezien stond vandaag legday op het programma........
Door mijn gezwollen enkel zet ik beter niet veel druk op mijn voet, dus bv. squats, lunges lukken al zeker niet, extensions en curls ook moeilijk door de druk, dus zal een weekje moeten skippen.
Dit zorgt voor een extra rustdag, dus uiteraard wordt m'n voeding daarop aangepast.
Voeding voor vandaag:
13u-14u
90g pindakaas
75g oats + 300ml melk + 2 scoops whey
250g rundergehakt + wokgroentjes
17u
2x volkoren cracotten
100g jonge kaas
25 noten (amandelen/hazelnoten)
21u
Whey
150g hesp
25 noten (amandelen/hazelnoten)
250g magere verse kaas met rode vruchten
Totaal 2855 kcal, 255g E, 103g K, 158g V.