MuscleMeat

Jonas' trainings-/voedingslog

Je bent wel een (pinda)kaas fanaat is het niet? :D Lekker!

Nu nog wachten op de wetenschap die gaat komen met een pindakaas om je kcals naar beneden te krikken, dan kunnen we er nog meer van eten. :D

• Topic Starter Topic Starter
Binnen een paar uurtjes schoudertraining, uitzonderlijk in de namiddag en niet fasted.
Reden? Vanmorgen gestart met trainen, ging écht niet, geen zin, schouders waren wat moe, geen kracht in armen (iedereen kent het wel :rolleyes:), mss door de lage carbday gisteren.
Besloten deze namiddag opnieuw te proberen :D.
Voeding vandaag:

12u (vandaag window van 9 ipv 8 uur, wil niet dat eten te veel op maag ligt tijdens training ;))

30g pindakaas
100g oats + 0,5L melk + 1,5 scoop whey
300g kip + 165g quinoa + wokgroentjes
1 blokje pure chocolade (25g)

17u-18u
1 nalu
25g noten
4x cracotten met 40g pindakaas

21u
250ml melk + halve scoop whey
50g jonge kaas
150g hesp
250g magere verse kaas + rode vruchten

Totaal 3098 kcal, 267g E, 271g K, 105g V.

Schoudertraining komt er deze namiddag op!

:eek: DAT MAG HELEMAAL NIET! ;)

Bij mij moet er minimaal een 2 uurtjes tussen zitten anders loopt het niet lekker met de training. Een kleine snack vooraf werkt wel. Meestal neem ik twee kleine blokjes (10gr) pure chocolade (75%) als PWO (en omdat het lekker is). :o
Succes vanmiddag.
Haha, voor die ene keer kan het geen kwaad, is niet zo'n groot verschil, kwestie van wat flexibel zijn ;).
Moet trouwens tot zondag wachten voor cheatmeal :o wordt wel wat meer dan een cheatmeal, communiefeest :rolleyes:, hele namiddag eten en drinken dus en blijkbaar komt er daar 's avonds ook nog een frietkot :roflol:.
Daarom al heel de week clean :p

Snel tempo-training! Lekkerrrrr, zeker in dit warme weertje! Zie filmpje :roflol:.

Training 11/5/2017, 15u10-15u50

Onderwerp: SHOULDERS

1) OHP

2 x 10 x 30kg (warm-up)
3 x 10 x 50

2) STANDING DB LATERAL RAISE

15 x 7 kg db's
15 x 10
15 x 12
Triple dropset: 10 x 14 - 10 x 12 - 10 x 10

3) SEATED DB FRONT RAISE

3 x 10 x 10kg

4) REAR DELTOID MACHINE

20 x 32kg
3 x 10 x 50kg

Zo, toch m'n dag goedgemaakt. Zou met slecht gevoel rond gelopen hebben moest'k mij niet herpakt hebben na deze ochtend :o.

Ciao :cool:.

Hier foto van daarnet, flexing biceps zonder pump, koud dus.
Nu meten ze zo'n 43-44cm, persoonlijk record.

Welcome to the gunshow! :flex:

Echt ziek hoe groot ze ogen en dus zijn op die 2meter lichaamslengte! Lekkere training ook..maar die OHP's moet jij toch wel zwaarder kunnen?

Echt ziek hoe groot ze ogen en dus zijn op die 2meter lichaamslengte! Lekkere training ook..maar die OHP's moet jij toch wel zwaarder kunnen?
Thanks ;) die ohp's kan ik wel wat zwaarder ja, was niet zo'n zware training vandaag qua weights ;)

Vorige schoudertraining was met 60kg, 2 x 5 x 60.
Om eerlijk te zijn veel zwaarder ging het toen niet, terwijl ik met de db's wel zwaarder kon, weet ook niet hoe dit komt :) 'k zou niet weten wat ik verkeerd doe, ik probeer wel schouders volledig te isoleren

Dit doe je fout...

Althans...als het doel is om veel te kunnen OHP'en..is je doel massa, gewoon lekker zo blijven doen IMO
Zowel voor kracht (kracht in de schouders) als massa is het de bedoeling enkel je schouders te gebruiken hoor, benen 'locked', en opduwen met schouders, armen en upper chest.
Zie filmpje:

Terug
Naar boven