JonasAFC9
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 812
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Hopelijk, ijs leggen en Voltaren smeren, want zondag moet ik terug voetballen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk, ijs leggen en Voltaren smeren, want zondag moet ik terug voetballen

PindakaasJe bent wel een (pinda)kaas fanaat is het niet?Lekker!
.
Dit dusNu nog wachten op de wetenschap die gaat komen met een pindakaas om je kcals naar beneden te krikken, dan kunnen we er nog meer van eten.![]()

Vandaag niet geprept, dus ook pindakaas mee op werk meenemenPindakaas.
Als je dit graag eet is dit gewoon een ontzettend gemakkelijke manier om je kcals en vetten omhoog te krikken![]()

), mss door de lage carbday gisteren.
.
)
DAT MAG HELEMAAL NIET! 
Bij mij moet er minimaal een 2 uurtjes tussen zitten anders loopt het niet lekker met de training. Een kleine snack vooraf werkt wel. Meestal neem ik twee kleine blokjes (10gr) pure chocolade (75%) als PWO (en omdat het lekker is).wil niet dat eten te veel op maag ligt tijdens training

Haha, voor die ene keer kan het geen kwaad, is niet zo'n groot verschil, kwestie van wat flexibel zijnDAT MAG HELEMAAL NIET!
Bij mij moet er minimaal een 2 uurtjes tussen zitten anders loopt het niet lekker met de training. Een kleine snack vooraf werkt wel. Meestal neem ik twee kleine blokjes (10gr) pure chocolade (75%) als PWO (en omdat het lekker is).
Succes vanmiddag.
.
wordt wel wat meer dan een cheatmeal, communiefeest
, hele namiddag eten en drinken dus en blijkbaar komt er daar 's avonds ook nog een frietkot
.
Ach, je houd er toch rekening mee? Een beetje leven is niets mis mee. Lekker bunkeren.hele namiddag eten en drinken dus en blijkbaar komt er daar 's avonds ook nog een frietkot.
Daarom al heel de week clean![]()

Ik reken het goedAch, je houd er toch rekening mee? Een beetje leven is niets mis mee. Lekker bunkeren.![]()

Figures....
.
.
.ThanksWelcome to the gunshow!
Echt ziek hoe groot ze ogen en dus zijn op die 2meter lichaamslengte! Lekkere training ook..maar die OHP's moet jij toch wel zwaarder kunnen?
die ohp's kan ik wel wat zwaarder ja, was niet zo'n zware training vandaag qua weights 
Vorige schoudertraining was met 60kg, 2 x 5 x 60.Welcome to the gunshow!
Echt ziek hoe groot ze ogen en dus zijn op die 2meter lichaamslengte! Lekkere training ook..maar die OHP's moet jij toch wel zwaarder kunnen?
'k zou niet weten wat ik verkeerd doe, ik probeer wel schouders volledig te isolerenDit doe je fout...
Zowel voor kracht (kracht in de schouders) als massa is het de bedoeling enkel je schouders te gebruiken hoor, benen 'locked', en opduwen met schouders, armen en upper chest.Dit doe je fout...
Althans...als het doel is om veel te kunnen OHP'en..is je doel massa, gewoon lekker zo blijven doen IMO
Dat is niet wat je net schreef hè...snap ook wel dat je niet moet gaan leg-driven