JonasAFC9
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 812
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
HahaGoede stats kerel! 10cm lengte ruilen voor 10kg massa?
Ik ben ook in!
, welkom man, en succes met de verhuis!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HahaGoede stats kerel! 10cm lengte ruilen voor 10kg massa?
Ik ben ook in!
, welkom man, en succes met de verhuis!Thanks man!

)
Pump in schouders was ongelooflijk
.
Ik doe m'n bestLekkere OHP en DB OHP. Ik kan de OHP net 1 rep met 52,5kg en de DB OHP als ik die krengen goed in positie krijg (geen vaste DB's) max 6x26kg.

Koppakking lek!

Sorry, kuren interesseert me niet

Dat scheelt niet zoveel, met barbell moet 5x70 mss ook wel lukken, maar er zijn velen die de standing ohp cheaten door met benen wat mee te duwen. Ik probeer schouders volledig te isoleren tijdens de oefening, burns like hellKoppakking lek!
Wat ik ook wel opmerkelijk vind is dat je de OHP met DB's zwaarder doet dan de OHP met barbell.
Daarom doe ik de DB variant altijd zittend zonder leuning. Ik moet ze alleen wel in 1 keer opgooien in positie want ik kan ze niet op de knieën leggen door die bar die uitsteekt. Dat lukt gewoon niet altijd.Dat scheelt niet zoveel, met barbell moet 5x70 mss ook wel lukken, maar er zijn velen die de standing ohp cheaten door met benen wat mee te duwen. Ik probeer schouders volledig te isoleren tijdens de oefening, burns like hell
Nette shape hoor! Natty ook toch? Wel een paar beste genen ook dan..Er vroeger hier een paar een foto, in bijlage foto van hoe ik er momenteel bij sta, bij start vd cut![]()

Nette shape hoor! Natty ook toch? Wel een paar beste genen ook dan..
kan inderdaad niet klagen over m'n genen 
Dat blijft het belangrijkste hé, niet altijd de gewichten!Alle oefeningen zien er netjes uit trouwens ook qua uitvoering. Rustig en gecontrolleerd..zo doe ik ze ook meestal!![]()
Dat blijft het belangrijkste hé, niet altijd de gewichten!

Ik begin met 2000IU, hopelijk helpt het wat tegen de vermoeidheid. Dit merk je pas na een aantal weken, zeker?
Ongeveer een weekje. Helpt ook voor meer gains trouwens.Ik begin met 2000IU, hopelijk helpt het wat tegen de vermoeidheid. Dit merk je pas na een aantal weken, zeker?