Fitness Seller

Jonas' trainings-/voedingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat is niet wat je net schreef hè...snap ook wel dat je niet moet gaan leg-driven ;)
My bad dan, schouders isoleren, ik bedoel voornamelijk dat het vanuit je bovenlichaam (lees vanaf upperchest) moet komen en idd niet vanuit de benen, zoals er vaak cheaten :p
 
Probeer het explosief in 1 smooth beweging te doen. Misschien dat dat helpt. Overhead press blijft een taaie :(.

(Ik krijg wel meer een pump in chest van overhead press dan van bench press :D)
 
Probeer het explosief in 1 smooth beweging te doen. Misschien dat dat helpt. Overhead press blijft een taaie :(.

(Ik krijg wel meer een pump in chest van overhead press dan van bench press :D)
Dan doe je het zeker verkeerd. Van mij branden mijn schouders ENORM bij ohp
 
Dan doe je het zeker verkeerd. Van mij branden mijn schouders ENORM bij ohp
Bij mij brandt geen 1 oefening, maar dat komt doordat ik 5 reps doe denk ik? Ik wordt er wel moe van.
 
Voeding voor vandaag:

13u-14u

100g oats + 0,5L melk + 1,5 scoop whey
1x pure chocolade (25g)
250g rundsgehakt + 225g spinazie + 125g rijst

18u

50g jonge kaas
4x volkoren cracotten + 50g pindakaas

21u

0,5L melk + 1 scoop whey
150g hesp
250g magere verse kaas met rode vruchten

Totaal 3086 kcal, 257g E, 268g K, 110g V.

Deze ochtend geen training, vanavond ben ik terug in de fitness, van plan om eerst wat te bankduwen, ik wil die 130kg duwen vanavond!
Daarna er wat supersetjes armen uit puren :rolleyes:.
 
Laatst bewerkt:
Training 12/5/2017, 17u15-18u45

Onderwerp: BP en ARMS

1) BP poging PR 130kg

Eerst wat opgewarmd met 30, 40 en 60kg, daarna 1x 120 geduwd ging easy, dan 130 geprobeerd met spotter achter mij voor zekerheid.
Ging goed, maar net voor ik armen terug wou strekken, ferme pijnscheut in voorkant rechterschouder. Ik blijf er last van hebben, jammer want PR zat er écht in.

2) SUPERSETS ARMEN

Van alle volgende supersets, alles 3x:

- preacher curl (15x) + DB skull crushers (15x)
- standing BB curl (10x) + triceps pulley pushdown (15x)
- standing cable curl (15x) + cable triceps kickback (15x)
- seated db hammer curl (10x) + standing DB extensions behind neck (15x)
- DB concentration curl (10x) + DB triceps kickback (15x)

Gewichten niet genoteerd, was volledig pumped up en kapot.
Daarna nog abs wat aangepakt.

Beetje teleurgesteld over de PR-poging, weet echt niet wat het is met schouder, ik heb het de laatste tijd vaak... :(.

Ciao :cool:.
 
Laatst bewerkt:
Bagger man. Net tijdens de pr poging. :(
Misschien druk je toch teveel met je schouders omhoog met die 130kg.
 
Bagger man. Net tijdens de pr poging. :(
Misschien druk je toch teveel met je schouders omhoog met die 130kg.
Nee druk echt op borst, maar zal eens wat rotator cuff oefeningen toevoegen aan mijn training, paar keer per week, doe die eigenlijk nooit en mss deze wat extra verstevigen zo
 
Waar een weg is, is een wil. Die 130 gaat je easy lukken kerel!
 
Eerst wat opgewarmd met 30, 40 en 60kg, daarna 1x 120 geduwd ging easy, dan 130 geprobeerd met spotter achter mij voor zekerheid.
Ging goed, maar net voor ik armen terug wou strekken, ferme pijnscheut in voorkant rechterschouder. Ik blijf er last van hebben, jammer want PR zat er écht in.
Waarom in godsnaam? Een 1RM heb je geen reet aan behalve een ego-streler..

Je ziet ook wat er van komt qua pijntjes en gezeik. Verder vind ik je warmup veel te karig...een veel te grote sprong van 60 naar 120kg IMO..
 
Waarom in godsnaam? Een 1RM heb je geen reet aan behalve een ego-streler..

Je ziet ook wat er van komt qua pijntjes en gezeik. Verder vind ik je warmup veel te karig...een veel te grote sprong van 60 naar 120kg IMO..
Heb je idd niets aan, maar als ik graag zou weten hoeveel ik max kan duwen, waarom zou ik het dan niet proberen? Je kan het zien als ego-streling ja, maar ook als een leuk weetje voor mezelf, nl. hoe sterk ik ben op de BP...
Trouwens, die poging is niet de oorzaak van mijn schouderprobleem.
 
Heb je idd niets aan, maar als ik graag zou weten hoeveel ik max kan duwen, waarom zou ik het dan niet proberen? Je kan het zien als ego-streling ja, maar ook als een leuk weetje voor mezelf, nl. hoe sterk ik ben op de BP...
Trouwens, die poging is niet de oorzaak van mijn schouderprobleem.
Omdat je niet te vaak moet proberen te maxen...en de vorige poging niet eens een paar pagina's terug is...
 
Omdat je niet te vaak moet proberen te maxen...en de vorige poging niet eens een paar pagina's terug is...
Ten eerste probeer ik enkel te maxen bij BP, ten tweede is dit max 1x per maand, maar nu wil ik die 130 proberen omdat ik voel dat ie er in zit.
Ten derde heb ik meer (zelf)respect voor iemand die zijn max wil opdrijven + zijn fysiek wil verbeteren (op een naturel manier) dan iemand die verboden middelen gebruikt en dan niet kan toegeven dat dit 'gebruiken' is ;):trollface:
 
Ten eerste probeer ik enkel te maxen bij BP, ten tweede is dit max 1x per maand, maar nu wil ik die 130 proberen omdat ik voel dat ie er in zit.
Ten derde heb ik meer (zelf)respect voor iemand die zijn max wil opdrijven + zijn fysiek wil verbeteren (op een naturel manier) dan iemand die verboden middelen gebruikt en dan niet kan toegeven dat dit 'gebruiken' is ;):trollface:
/out
 
Back
Naar boven