Fitness Seller

Jonas' trainings-/voedingslog

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook een leangainer/IF'er. Ik volg!

Wat bedoelt een Nederlander met 'groot'? :p Groot qua lengte of groot qua fysiek voorkomen?
Benen gestrekt, db's laten zakken met rechte rug, tot waar ik voel dat ik rug niet meer recht kan houden (hamstrings worden enorm gestretched zo), en dan terugtrekken, vooral hamstrings opspannen dan
Beide...groot qua lengte, maar ook qua size..

Dat zijn dan toch dumbel stiff leg deadlifts en geen goodmornings? Hoe dan ook...sterk!

Kreeg je vast weer reacties op.
Viel eigenlijk reuze mee. Sterker nog, schoonmoeder zei al tegen schoonvader dat ik niet zou mee eten en ik had er zelf nog niet eens iets over gezegd. Ik heb het ooit een keer uitgelegd en ze respecteren mijn manier van eten. Ik vind het fijn in ieder geval :D

edit:
Afgelopen weekend hadden we wel een hotelovernachtig inclusief ontbijt, dus daar heb ik wel van geprofiteerd. Ik vind dat het een paar keer per jaar wel moet kunnen om wél te ontbijten. (net als met Pasen bijv).

@RaceRookie morgen heb ik de vitamine d3, is er een norm voor hoeveelheid inname per dag? En bij maaltijd of niet? 1ntje is 1000IU

Viel eigenlijk reuze mee. Sterker nog, schoonmoeder zei al tegen schoonvader dat ik niet zou mee eten en ik had er zelf nog niet eens iets over gezegd. Ik heb het ooit een keer uitgelegd en ze respecteren mijn manier van eten. Ik vind het fijn in ieder geval :D

edit:
Afgelopen weekend hadden we wel een hotelovernachtig inclusief ontbijt, dus daar heb ik wel van geprofiteerd. Ik vind dat het een paar keer per jaar wel moet kunnen om wél te ontbijten. (net als met Pasen bijv).
Je moet nog kunnen genieten ook hé, groot gelijk.
Zolang het niet te vaak voorkomt :), en dan pas je gewoon je kcal voor de rest vd dag wat aan!

Dat is wel fijn dan. Ik had vorig weekend het verjaardags feestje van mijn zoon en daar ging het weer los toen iemand zag dat ik een stukje appeltaart afwoog. :rolleyes: Probeer ik het nog stiekum te doen in mijn eigen huis. Diegene (zwager) vrat die dag zelf 8 (!!!!) stukken appeltaart! 8 stukken!? (waarvan 2 stukken heel sneaky in de keuken) Got ya. Mofo! :D:D

@RaceRookie morgen heb ik de vitamine d3, is er een norm voor hoeveelheid inname per dag? En bij maaltijd of niet? 1ntje is 1000IU
Veilig is zeker tot 4000IU per dag. De norm (dagelijks 100%) in nederland is volgens mij 800IU. Gewoon tijdens de eerste maaltijd neem ik ze in.

Dat is wel fijn dan. Ik had vorig weekend het verjaardags feestje van mijn zoon en daar ging het weer los toen iemand zag dat ik een stukje appeltaart afwoog. :rolleyes: Probeer ik het nog stiekum te doen in mijn eigen huis. Diegene (zwager) vrat die dag zelf 8 (!!!!) stukken appeltaart! 8 stukken!? (waarvan 2 stukken heel sneaky in de keuken) Got ya. Mofo! :D:D

Veilig is zeker tot 4000IU per dag. De norm (dagelijks 100%) in nederland is volgens mij 800IU. Gewoon tijdens de eerste maaltijd neem ik ze in.
Zal eens zien dan wat er op de bijsluiter staat ;)

Haha, ik scan altijd stiekem de verpakkingen die nog in de keuken liggen bij mijn schoonouders als ik daar elke woensdagavond eet. Dan ruim ik de tafel af om vervolgens artikelen te scannen in de keuken in MFP :D

Voeding vandaag:

Na die lage carb(rust)dag van gisteren, verlang ik écht achter de carbs vandaag :rolleyes:

13u30

50g pindakaas
100g oats + 0,5L melk + 1,5 scoop whey
250g kip + wokgroentjes + 500g zoete aardappel (eerste keer dat ik dit klaarmaak, ben benieuwd! Ik ben wel een aardappelliefhebber, dus dit komt wel goed)
Dan heb ik nog een reepje pure chocolade (25g), smulleeen

17u30
35g noten
4 volkoren cracotten met 50g pindakaas

21u-21u30

250ml melk + 1,5 scoop whey
150g hesp
250g magere verse kaas + rode vruchten

Totaal 3084 kcal, 266g E, 266g K, 106g V

Harde training man!

Je hebt gewoon het zwaarste gewicht op de leg extension :bow2:.

Je voeding ziet er ook nog eens straks uit. Goed bezig Jonas!

Terug
Naar boven