AndroidHealthClinic

Jonas' trainings-/voedingslog

Voeding vandaag:

Na die lage carb(rust)dag van gisteren, verlang ik écht achter de carbs vandaag :rolleyes:

13u30

50g pindakaas
100g oats + 0,5L melk + 1,5 scoop whey
250g kip + wokgroentjes + 500g zoete aardappel (eerste keer dat ik dit klaarmaak, ben benieuwd! Ik ben wel een aardappelliefhebber, dus dit komt wel goed)
Dan heb ik nog een reepje pure chocolade (25g), smulleeen

17u30
35g noten
4 volkoren cracotten met 50g pindakaas

21u-21u30

250ml melk + 1,5 scoop whey
150g hesp
250g magere verse kaas + rode vruchten

Totaal 3084 kcal, 266g E, 266g K, 106g V
Prima schema al zie ik het zo! Die eerste meal...genieten:meal:

Hoelaat train je meestal?

• Topic Starter Topic Starter
Meal voor straks klaargemaakt.
Holy s*, die 500g zoete aardappel is écht veel :rolleyes:, ik wacht denk ik nog een half uurtje langer zodat ik nog meer honger heb :roflol:

IMG_5546.JPG

Jip, sinds 2,5 jaar. Eerst 2 jaar gewerkt als fitnessinstructeur en dan de (tot nu toe succesvolle) stap gezet naar een eigen zaak :)
Staat trouwens in m'n beginpost beschreven hoor :roflol: dit is de reden dat mijn onderhoud zo laag ligt vgl met m'n gewicht en lengte, fysiek heb ik geen zware job

Staat trouwens in m'n beginpost beschreven hoor :roflol: dit is de reden dat mijn onderhoud zo laag ligt vgl met m'n gewicht en lengte, fysiek heb ik geen zware job
Als ik alles wat ik lees in logjes moet onthouden loopt mijn hoofd over denk..

Maar toffe job hoor! Geef je geen groepslessen verder, want die zijn vaak xe reden dat veel instructeurs juist zo ziek veel kunnen eten..

Als ik alles wat ik lees in logjes moet onthouden loopt mijn hoofd over denk..

Maar toffe job hoor! Geef je geen groepslessen verder, want die zijn vaak xe reden dat veel instructeurs juist zo ziek veel kunnen eten..
Nee ik geef geen groepslessen ;), het meest fysieke in m'n job is de oefeningen voordoen uit een voor-de-klant-opgemaakt schema :roflol:

Net m'n voeding voor morgen al in m'n bestandje gestoken :cool:, als volgt:

13u

100g oats, 0,5L melk + 2 scoops whey
2 reepjes pure chocolade (50g), vond het vandaag zo lekker dat ik er morgen 2 van neem :trollfacex:, zal niet dagelijks zijn hoor :roflol:
250g puree + 200g zalm + 140g ananas

17u

200g rundsgehakt + 350g witte bonen in tomatensaus

21u

0,5L melk + 1 scoop whey
4x volkoren cracottes
250g magere verse kaas met rode vruchten

Totaal 3067 kcal, 256g E, 261g K, 111g V

Verder is m'n bovenlichaam herstelt van de zware borst- en rugtraining (maandag en dinsdag), en kijk ik uit naar shoulderday morgen, wordt knallen!!!!!!
Deze wordt natuurlijk ook gepost :D:D

Laatst bewerkt:
Net m'n voeding voor morgen al in m'n bestandje gestoken :cool:, als volgt:

13u

100g oats, 0,5L melk + 2 scoops whey
2 reepjes pure chocolade (50g), vond het vandaag zo lekker dat ik er morgen 2 van neem :trollfacex:, zal niet dagelijks zijn hoor :roflol:
250g puree + 200g zalm + 140g ananas

17u

200g rundsgehakt + 350g witte bonen in tomatensaus

21u

0,5L melk + 1 scoop whey
4x volkoren cracottes
250g magere verse kaas met rode vruchten

Totaal 3067 kcal, 256g E, 261g K, 111g V

Verder is m'n bovenlichaam herstelt van de zware borst- en rugtraining (maandag en dinsdag), en kijk ik uit naar shoulderday morgen, wordt knallen!!!!!!
Deze wordt natuurlijk ook gepost :D:D
Lekker gevarieerd die voeding zo! Niks mis met 50g pure choco! If it fits it fits..

Lekker gevarieerd die voeding zo! Niks mis met 50g pure choco! If it fits it fits..
Ja, probeer idd vaak te variëren.
Carbs haal ik voornamelijk uit oats, melk, magere verse kaas, quinoa, rijst, ananas, cracotten, rijstkoeken, zoete aardappel en puree.
Eiwitten voornamelijk uit whey, kip, rund, vis, melk, kaas ......
Vetten uit rund, vis, pindakaas (ben er verzot op), noten ........
Voor mij is de kunst clean eten terwijl het je écht smaakt en je ernaar uitkijkt!

Echt vet dat je een eigen sportschool hebt!

Ze weten daar meteen ook wie de eigennaar is ;) :flexbiceps:

Goede stats kerel! 10cm lengte ruilen voor 10kg massa? :p

Ik ben ook in!

Terug
Naar boven